Hajé Nunspeet opent Take Away met ‘foodwall’
Formulenieuws – Hotel-restaurantformule Hajé heeft onlangs langs de Rijksweg A28 (richting Harderwijk) een Take Away met een ‘foodwall’ geopend. In de vier meter tellende vendingmachine in Nunspeet geen snacks of andere zoetwaren, maar alleen gezonde producten en gerechten.
De foodwall is ontwikkeld in samenwerking met de bedrijven Innovend en Zuply, partijen die gespecialiseerd zijn in vending oplossingen. Op de locatie van verzorgingsplaats Hendriksbos kunnen automobilisten nu van ’s morgensvroeg tot ’s avonds laat terecht voor vers belegde broodjes, smoothies, salades, koffie en thee en snacks. Het bestellen verloopt via een bestelzuil, waar ook wordt afgerekend. Na het afrekenen springt het licht aan bij de locker waar het bestelde product in zit en waaruit het kan worden meegenomen.
Versbereid
Ook is het mogelijk bestellingen op afstand te doen via een app. Het keukenpersoneel zorgt er dan voor dat de bestelling versbereid klaar ligt. Op deze manier probeert Hajé de mensen die op doorreis zijn en geen tijd hebben om bezoekje te brengen aan het restaurant, toch te voorzien van een goede maaltijd.
Hajé Nunspeet is de eerste vestiging van de Hajé-locaties waar de ‘food wall’ is geplaatst. Het restaurant heeft kortgeleden een flinke metamorfose gehad waardoor de hele locatie een modernere uitstraling heeft gekregen. De moderne Take Away met de nieuwe vendingservice past daar goed bij volgens Hajé. Of de gasten dat ook vinden wordt nu getest. De bedoeling is om uiteindelijke alle Hajé vestigingen te voorzien met deze snelle service.
Bron: Hajé/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
NH Hotel Group wordt Minor Hotels Europe & Americas
Hotels - NH Hotel Group, onderdeel van Minor Hotels, zal voortaan opereren als Minor Hotels Europe & Americas. Dit is onlangs besloten.
Lees berichtHajé komt met eigen huismerk koffiebonen voor thuis
Restaurants – Hajé Hotels & Restaurants komt met een eigen merk koffiebonen voor consumenten. Het gaat om de koffiebonnen van de koffie die ook in de restaurants wordt geschonken. Het private label werd vrijdag door operationeel directeur Michiel van Wolferen-van Dijk van Hajé gelanceerd bij Hajé Restaurant Nieuwegein.
Lees berichtOmzet horeca nagenoeg gelijk in vierde kwartaal
Analyse - In 2023 heeft de horeca 13,2 procent meer omgezet dan in 2022. Ook in het vierde kwartaal steeg de omzet, zij het licht met 0,1 procent ten opzichte van het derde kwartaal. Het volume (de voor prijsveranderingen gecorrigeerde omzet) daalde in het laatste kwartaal van 2023 wel met 0,6 procent, zo meldt het CBS.
Lees berichtMeerjarige samenwerking Quality Lodgings en Mastercard
Hotels – Quality Lodgings laat weten een meerjarige samenwerking te hebben afgesloten met Mastercard. Als verzameling van meer dan 110 onafhankelijke kwaliteitshotels in Europa voegt Quality Lodgings nieuwe reis- en culinaire ervaringen toe aan priceless.com, beschikbaar voor Mastercard-kaarthouders.
Lees berichtXXL Nutrition samen met Mama’s Maaltijden in sportschool
Vending – Vanaf deze week kunnen sporters bij sportschool Sport & Fitness Living Well in Gouda een gezonde avondmaaltijd halen uit een automaat. De zogenaamde Fitmeals in deze vending zijn door XXL Nutrition samen met Mama’s Maaltijden ontwikkeld.
Lees berichtRamzy Group gaat samenwerken met Royal Swinkels
Samenwerking - De Ramzy Group en Royal Swinkels Family Brewers gaan samenwerken. De bierbrouwer uit Brabant versterkt hiermee haar positie in de hoofdstad. De Ramzy Group exploiteert in Amsterdam 35 bars, restaurants en hotels en is daarmee een gevestigde speler binnen de Amsterdamse hospitalitysector. Deze samenwerking legt tevens de basis voor verdere Amsterdamse groei van de Ramzy Group.
Lees bericht