Villa Massa sponsor van ‘Highest Climber Award’
Restaurant – Villa Massa Limoncello is sponsor van de prijs voor het restaurant dat het snelst is gestegen op de lijst van ‘Worlds 50 Best Restaurants 2022’. Deze prestigieuze prijzen in de wereld van de gastronomie worden op 18 juli in Londen uitgereikt.
Lees berichtTHIJS-drinks maakt sap van overtollig fruit
Introductie - THIJS-drinks is het eerste frisdrankenmerk dat met reststromen fruit gaat werken. Het bedrijf introduceert op de eerste dag van de zomer sap gemaakt van overtollig fruit. Dit idee, dat ontstaan is bij toenmalig sterrenchef Thijs, moet een bijdrage leveren tegen voedselverspilling.
Lees berichtHolland Jersey brengt premium melk naar China
Buitenland - Het Nederlandse bedrijf Holland Jersey exporteert sinds enige tijd haar premium Jersey melk naar China. Het merk in de karakteristieke zwarte pakken is zowel online als bij een aantal premium supermarkten in de grote steden in China te koop.
Lees berichtPlaza digitaliseert verder met orderkiosken
Formulenieuws - Plaza ’t Krûûspunt op Ameland is in mei gestart met orderkiosken. Het cafetariabedrijf wil met de plaatsing van de bestel- en afrekenzuilen inspelen op de toenemende vraag naar snelheid en gemak. Het is de derde Plaza-locatie die de stap naar verdere digitalisering maakt.
Lees berichtNautilus Organic & FruitMasters lanceren biologisch platform BioMasters
Platform – Biologische telerscoöperatie Nautilus Organic en telerscoöperatie FruitMasters gaan een strategische samenwerking aan en lanceren het platform BioMasters. Het nieuwe afzet- en kennisplatform moet biologisch geteeld fruit verder laten groeien bij retailers en speciaalzaken.
Lees berichtSociale franchiseketen Brownies&downieS naar Albron
Formulenieuws - Per 1 september 2022 zal de sociale franchiseformule Brownies&downieS onderdeel worden van Albron. Bij Brownies&downieS hebben medewerkers met een beperking de hoofdrol. Lokaal ondernemerschap, kwalitatieve horeca en volwaardige banen voor bijzondere medewerkers vormen de belangrijkste elementen van het landelijke succes van de sterke horecaketen.
Lees berichtAB InBev lanceert alcoholvrije Corona Cero
Introductie - AB InBev, 's werelds grootste brouwerij, kondigt de Europese lancering aan van Corona Cero, een nieuw alcoholvrij bier gebrouwen met 100% ingrediënten van natuurlijke oorsprong. Corona Cero is nu verkrijgbaar in België, Finland, Frankrijk, Denemarken, Duitsland, Nederland, Noorwegen, Polen, Zweden en het Verenigd Koninkrijk.
Lees berichtToos van der Valk lanceert nieuwe TOOS Rosé
Introductie – Onlangs vond de lancering van de nieuwe TOOS Rosé plaats. Deze lancering werd gevierd in de tuin van Toos in Nuland in aanwezigheid van een aantal kleinkinderen van Toos van der Valk. Het is de tweede keer dat er een TOOS Rosé wordt uitgebracht.
Lees berichtTeam lead manager Melvin van Brakel van Efteling naar SnowWorld
Persoonlijk – Projectmanager horeca Melvin van Brakel verlaat De Efteling en wordt per 1 juli F&B Director bij SnowWorld. Van Brakel werkte vier jaar bij het attractiepark in Kaatsheuvel.
Lees berichtHoofdkantoor McDonald’s Nederland verhuist naar Utrecht
Formulenieuws – Het hoofdkantoor van McDonald’s is verhuisd van Amsterdam naar Utrecht. De 150 medewerkers van de Serviceorganisatie komen de zitten in het gloednieuwe hoofdkantoor in het duurzame Central Park gebouw, nabij Utrecht Centraal. De verhuizing naar Central Park sluit aan bij de duurzame ambities van het familierestaurant.
Lees bericht