100e SPAR locatie met FoodClub opent in Giesbeek


De Spar Foodclub opent volgende week de honderdste locatie in Giesbeek

Formulenieuws – Volgende week opent SPAR de 100e SPAR locatie met FoodClub. “De 100 vestigingen zijn binnen een tijdsbestek van slechts één jaar geopend,” aldus John van der Ent, CEO van SPAR Nederland. De locatie opent in Giesbeek.

De consument heeft grote waardering voor de gerichte strategische keuzes die SPAR Nederland maakt in de snel veranderende retailmarkten door te investeren in innovatieve concepten, zoals de SPAR FoodClub, en door het netwerk aan SPAR-winkels uit te breiden op strategische locaties. Dat blijkt volgens SPAR ook uit een consumentenonderzoek van YouGov (voorheen GFK) waarin SPAR wordt erkend als meest gewaardeerde formule in de categorie On-the-Move. Van der Ent: “Deze prestigieuze onderscheiding beklemtoont het vertrouwen van onze klanten in onze strategie, waarin we foodservice en foodretail succesvol combineren. Met meer dan 400 winkels – waarvan 200 langs snelwegen en 200 in steden, dorpen, vakantiegebieden en bij onderwijsinstellingen – is SPAR goed gepositioneerd om in te spelen op de eetbehoeften van de klant.”

Shop-in-shop ervaring

De SPAR FoodClub is een cruciaal onderdeel van de strategie van SPAR en speelt in op de groeiende vraag naar versheid en gemak binnen het convenience-segment. De SPAR FoodClub biedt een onderscheidende shop-in-shop ervaring, speciaal ontworpen om klanten een breed assortiment aan verse producten aan te bieden voor elk moment van de dag. Van ontbijt en lunch tot tussendoortjes en diner.

Campagne

Ter ondersteuning van de groei van de SPAR FoodClub lanceerde SPAR onlangs een nieuwe campagne die de nadruk legt op zowel de verse producten als de mensen achter het succes: de zelfstandige ondernemers en hun teams.

Bron: SPAR Nederland/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

‘Crisp geeft niet wenselijke producten uit kerstpakket tweede kans’

Voedselverspilling – De helft van de producten die mensen aantreffen in hun kerstpakket worden weggegooid of belanden voor eeuwig in de voorraadkasten. Dat blijkt uit een consumentenpeiling van onderzoeksbureau YouGov (voorheen GfK). %). Naar schatting van YouGov gaat het om honderdduizenden producten per jaar. Online supermarkt Crisp vindt dat zonde en gaat de producten verzamelen.

Lees bericht



Horesca Lieferink neemt Horesca Meppel over

Overname – Horesca Lieferink neemt alle aandelen over van Horesca Meppel B.V. Horesca Lieferink zal gevestigd blijven in Meppel en van daaruit de werkzaamheden continueren, zo laat Ronald Lieferink, eigenaar van Horesca Lieferink Groep, weten.

Lees bericht

HOMiES en The Category & Trade Company bundelen krachten

Samenwerking - Foodservice HOMiES, het nieuwe platform dat foodservice professionals wil samenbrengen en The Category & Trade Company (CTC) zijn een strategische samenwerking aan gegaan. Daarmee is CTC de eerste officiële kennispartner van Foodservice HOMiES. De samenwerking moet een stevige basis leggen voor een gezamenlijke missie om de sector te versterken en vooruit te helpen.

Lees bericht


Mehmet Eser maakt comeback bekend van HOMIES

Netwerk - Na een korte afwezigheid keert Foodservice HOMiES terug met een hernieuwde missie en visie. Het foodservicenetwerk werd eerder opgericht door Mehmet Eser die nu weer leiding gaat geven aan het netwerk voor foodprofessionals. Eser maakte de comeback bekend op 11 november 2024 om 11:11 uur.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid