45 dagen acties bij viering 45 jarig jubileum Makro


Groothandel – Makro bestaat 45 jaar en viert dit jubileum 45 dagen lang met acties. De slotdag op 31 oktober is de openingsdag van de eerste Makro in Nederland in 1968 in Amsterdam. Makro introduceerde 45 jaar geleden een nieuwe distributievorm, waarbij levensmiddelen en niet-levensmiddelen onder één dak werden gepresenteerd.  Dankzij het inzicht van ondernemer J.M. Fentener van Vlissingen stond de eerste Makro-directeur J.W. Jeurgens in 1968 voor de uitdaging om in 10 maanden de eerste Makro in Nederland te bouwen. Flexibel inspelen op de veranderende wensen van klanten, bracht Makro daarna tot haar huidige positie: partner voor ondernemend Nederland. Makro heeft de laatste jaren forse wijzigingen doorgevoerd in de organisatie, waarbij het uitgangspunt steeds is de ondernemer meer centraal te zetten. Zo bezoeken klantmanagers horecaondernemers, geven Makro-specialisten workshops, bezorgen medewerkers tegenwoordig door heel Nederland en kunnen alle bestellingen voor kantoor ook via internet worden verricht. “Wij hebben na 45 jaar een bijzondere positie bij onze klanten bereikt. Wij bieden hen meer efficiëntie, kwaliteit en gemak. Wij vieren ons 45-jarig bestaan graag samen met onze klanten. We delen met hen een aantal inspirerende momenten, maar tegelijkertijd laten wij ook de samenleving de komende periode zien waar we voor staan”, aldus algemeen directeur Charles Kay. Bron: FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid