7UP start zomercampagne ‘Sociable Food Moments’


Campagne - 7UP komt met een nieuwe campagne. Het frisdrankmerk van PepsiCo, dat in Nederland door Vrumona wordt gedistribueerd, wil in de campagne laten zien dat bij het hebben van meer vrijheid na alle lockdowns, veranderende regelgeving en social distancing, de frisse smaak 7UP Free goed past.

De ‘Sociable Food Moments’-campagne van PepsiCo laat zien dat het gewone inmiddels weer meer zijn gaan waarderen. Juist de alledaagse momenten zijn weer speciaal geworden, zoals het samenkomen met een klein groepje vrienden of familie. De 7UP Free-campagne wil die momenten vieren.

Wereldwijde campagne

De wereldwijde campagne wordt op maandag 17 mei 2021 ook in Nederland gelanceerd en zal de consument bereiken via YouTube, Facebook, Instagram, digital en videobannering, evenals via relevante food-gerelateerde platforms zoals Pinterest, een BBQ Radar-platform en Spotify Summer BBQ playlists. Daarnaast wordt het winkelende publiek opgezocht door middel van sampling, digital outdoor reclame (DOOH) en promoties. Met zijn bubbels en citroensmaak, zónder suiker, is 7UP Free een goede frisdrank voor lunch, borrel of diner, aldus de producent.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Vrumona verwijdert één miljard suikerklontjes uit frisdranken

Frisdranken - Vrumona heeft eerder de belofte gedaan goed en gezond drinken voor iedereen mogelijk te maken. Daarom is het bedrijf sinds 2015 bezig om het suikergehalte in haar frisdranken sterk te verminderen. Die missie heeft geleid tot een belangrijk mijlpaal: tot nu toe zijn er één miljard suikerklontjes uit de totale portfolio verdwenen.

Lees bericht

‘s Werelds eerste Lay’s online pop-up restaurant

Actie – De introductie van Lay’s Iconic Restaurant Flavours krijgt een follow-up met de opening van ‘s Werelds eerste Lay’s online pop-up restaurant. Twee dagen lang kunnen geïnteresseerden de smaken thuis laten bezorgen Uber Eats. De actie start vandaag en loopt tot morgen en is alleen in Amsterdam.

Lees bericht



Kapteijn: ‘Statiegeldregeling past bij duurzaamheidstrategie Vrumona’

Interview - De statiegeldregeling voor de kleine plasticflesjes en een aantal buitenhuislocaties gaat in per 1 juli aanstaande. Maar per 1 juni hebben consumenten al de mogelijkheid plastic flesjes in te leveren. Niet elke organisatie of ondernemer, die de verplichting heeft de flesje in te leveren, is er al klaar voor. En hoe zit dat bij de frisdrankproducten? Is een bedrijf als...

Lees bericht




© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid