7UP start zomercampagne ‘Sociable Food Moments’
_(Small).png)
Campagne - 7UP komt met een nieuwe campagne. Het frisdrankmerk van PepsiCo, dat in Nederland door Vrumona wordt gedistribueerd, wil in de campagne laten zien dat bij het hebben van meer vrijheid na alle lockdowns, veranderende regelgeving en social distancing, de frisse smaak 7UP Free goed past.
De ‘Sociable Food Moments’-campagne van PepsiCo laat zien dat het gewone inmiddels weer meer zijn gaan waarderen. Juist de alledaagse momenten zijn weer speciaal geworden, zoals het samenkomen met een klein groepje vrienden of familie. De 7UP Free-campagne wil die momenten vieren.
Wereldwijde campagne
De wereldwijde campagne wordt op maandag 17 mei 2021 ook in Nederland gelanceerd en zal de consument bereiken via YouTube, Facebook, Instagram, digital en videobannering, evenals via relevante food-gerelateerde platforms zoals Pinterest, een BBQ Radar-platform en Spotify Summer BBQ playlists. Daarnaast wordt het winkelende publiek opgezocht door middel van sampling, digital outdoor reclame (DOOH) en promoties. Met zijn bubbels en citroensmaak, zónder suiker, is 7UP Free een goede frisdrank voor lunch, borrel of diner, aldus de producent.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Frisdrankmerk Soof daagt frisdranksector uit
Campagne - Don’t drink Soof, if you love crap. Met die prikkelende slogan is frisdrankmerk Soof een campagne begonnen tegen de frisdranksector en daagt het bedrijven uit duidelijk te zijn over de ingrediënten van hun frisdranken. Volgens Soof bevat vrijwel het gehele frisdrankschap (98,5%) uit producten met onherkenbare en niet uit te spreken ingrediënten.
Lees berichtRestaurant The Shift is meer dan driemaal daags een ander interieur
Restaurantconcept -The Shift is misschien wel uniek in de wereld. Het restaurantconcept dat enkele weken geleden opende in Den Bosch verandert niet alleen driemaal daags van interieur en menukaart, het biedt daarnaast ook nog eens vegetarische gerechten en een suikervrij frisdrankenassortiment.
Lees berichtHieperdepiepers vervangt Lay’s Patatje Mayo en Frietje Satésaus
Introductie – Het was een consumentenactie gestoeld op een langdurige discussie of de langwerpig gesneden en gefrituurde aardappel nu patat heet of friet. Met de eerder dit jaar geïntroduceerde chipssmaken Patatje Mayo en Frietje Satésaus van producent PepsiCo wakkerde Lay’s de discussie hierover bij consumenten verder aan om consumenten op te roepen het debat te beslechten met het...
Lees berichtDoppen van plastic Coca-Cola-flessen zitten voortaan vast
Introductie - Coca-Cola in Nederland introduceert doppen die vastzitten aan alle plastic flessen. De frisdrankproducent loopt hiermee voorop op wet- en regelgeving vanuit Europa om dit medio 2024 te verplichten in strijd tegen zwerfafval.
Lees berichtSuccesvolle Vrumona-pilot suikerreductie bij sportkantines
Sportkantines – De suikerreductiepilot bij een drietal grote sportverenigingen van Vrumona is succesvol verlopen. De clubs realiseerden gezamenlijk een reductie van 130.000 suikerklontjes, wat gelijkstaat aan 520 kg suiker.
Lees berichtDrie sportverenigingen gaan maandlang suikervrije fris promoten
Sportkantine – Drie grote Nederlandse sportverenigingen, te weten SV Kampong, AH&BC en AFC, gaan zich actief inzetten om de suikerinname via frisdrank op hun sportkantines te verminderen. De pilot loopt een maand lang door vrijwel uitsluitend suikervrije frisdrank aan te bieden.
Lees bericht