‘80% van beursvloer SIAL Paris 2022 volgeboekt’


De Sial in Parijs wordt altijd druk bezocht, ook door Nederlandse bedrijven en foodprofessionals

Beurzen – De vooruitzichten voor de Sial Parijs, die van 15 tot en met 19 oktober volgend jaar plaatsvindt, zijn veelbelovend. Ruim 80% van de beschikbare vloeroppervlakte is inmiddels gereserveerd,  laat de organisatie weten.

De Sial Paris presenteert zich als de ontmoetingsplaats voor de hele internationale agrovoedingsketen, zowel als een weerspiegeling van de markt als van de transformatie ervan, welke door de coronapandemie verder versneld is, aldus de Sial Parijs. Met het in 2020 geïntroduceerde thema ‘Own the change’ blijft de beurs zich richten op de noodzaak om tot een wereldwijde voedseltransitie te komen met veranderende consumptiegewoonten en een andere kijk op landbouw en voedselverwerking.

In 2022 komt de Sial daarom ook met de ‘Sial Insights’, de Sial Paris Think Tank, exclusieve studies op het gebied van consumentenverwachtingen, productinnovaties, markttrends en out-of-home catering verzamelen. Tenslotte, zullen ook de SIAL Innovation awards weer de belangrijkste innovaties belonen die in het jaar voorafgaand aan de beurs op de markt gebracht zijn.

Sial 2022

De vooruitzichten voor de komende editie zijn veelbelovend. Nu al, bijna een jaar voor de beurs, is 80% van de beursoppervlakte gereserveerd, waarbij aangetekend dat er tevens een extra hal geopend zal worden in vergelijking met de vorige editie (in 2018). Ook vanuit Nederland is de belangstelling weer bijzonder groot: Nederland behoort traditioneel tot de best vertegenwoordigde landen op de Sial, met bijna 200 deelnemers.

Bron: Sial/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws




Overname Albron en Hutten succesvol afgerond

Overname - Albron laat weten succesvol de overname van Hutten, branchegenoot in de catering- en hospitalitysector, te hebben afgerond. Volgens de foodservice-organisatie Albron kan het met deze strategische overname haar positie als marktleider uitbreiden, haar dienstenaanbod verder verbreden en meer maatschappelijke impact maken.

Lees bericht

KLM gaat eigen cateringbedrijf onder de loep nemen

Catering - KLM gaat de eigen cateringactiviteiten onder de loep nemen en mogelijk afslanken. De beslissing maakt onderdeel uit van een stevig pakket aan maatregelen om de financiële en operationele prestaties van het luchtvaartbedrijf structureel te verbeteren. KLM behaalde in het derde kwartaal van dit jaar met 396 miljoen euro een lagere winst dan een jaar eerder.

Lees bericht






© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid