Albron opent Flagshipstore Bakery Café op Maastricht University

Catering - Maastricht University is een nieuw koffieconcept rijker; Bakery Café. Hoewel Albron al meerdere Bakery Cafés exploiteert in ziekenhuizen, bedrijven en onderwijsinstellingen, bood Maastricht University de mogelijkheid om het concept in volle glorie te laten zien. Bakery Café biedt kwalitatief goede Fair Trade koffie en koffiespecialiteiten die op maat samen te stellen zijn naar de wensen van de gast. Binnen het gehele assortiment staat duurzaamheid hoog in het...

Lees bericht

Tweede editie Gastvrij Rotterdam levert in op ‘horecasfeer’

Beurzen - De eerste dag van Gastvrij Rotterdam is enthousiast verlopen. De overweldigende reacties na de eerste editie beloofden veel voor de tweede editie, die tot en met morgen open is. Of die zelfde verwachtingen nu gehaald worden, is nog te bezien. De beurs straalt minder ‘echte horeca’ uit en is door het toegenomen aantal deelnemers ook minder duidelijk en een beetje verworden tot een exclusievere horecabeurs. Maar misschien is...

Lees bericht

IZICO branchewinnaar bij De Succesfactor

Fastservice – Het bedrijf IZICO is door de Nominatiecommissie van de Nationale Business Succes Award uitgeroepen tot branchewinnaar in de snackbranche. Door de samenvoeging Beckers Benelux en Favory is in het begin van 2013 het bedrijf IZICO ontstaan. De onderneming heeft zich ondanks zijn jonge leeftijd ontwikkeld tot een professioneel producent van diepvriessnacks, aldus de Nominatiecommissie. De Nationale Business Succes Award is een prijs van TV Media Partners die, in relatie tot...

Lees bericht


Aafje thuiszorg verlengt contract met Holland Food Service

Zorg - Aafje thuiszorg, huizen en zorghotels uit Rotterdam en Holland Food Service uit Wijchen zijn een contractverlenging overeengekomen. Aafje is inmiddels ruim 12 jaar verbonden aan Holland Food Service. Het contract omvat de leveringen van het totaalpakket aan versproducten, convenience maaltijdcomponenten, diepvriesartikelen en DKW-producten. Verder zal de ingeslagen weg van optimalisatie van de integrale processen, het optimaliseren van de cliënttevredenheid en de borging van de voedselveiligheid worden voortgezet. Aafje...

Lees bericht

Sial richt zich met jubileumeditie op innovaties

Beurzen - Tijdens de aankomende jubileum beurseditie van de Sial, van 19 t/m 23 oktober in Parijs, presenteren meer dan 6.000 bedrijven hun laatste noviteiten. In de SIAL Innovatieruimte (hal 6), bevinden zich de meest opvallende innovaties en ontdekken bezoekers de laatste trends. In het kader van de aankomende vijftigste editie van de SIAL, worden bezoekers uitgenodigd om, naast het ontdekken van de laatste innovaties, samen het jubileum te vieren. Op maandag 20 oktober...

Lees bericht

Vliegtuigmaaltijden Lufthansa voortaan ook thuisbezorgd

Vliegtuigcatering - Vliegtuigmaaltijden voor de businessclass van Lufthansa zijn voortaan ook thuis te bestellen. Allyouneed.com gaat de Duitse vliegtuigmaaltijden voortaan thuis bezorgen. De Duitse online supermarkt Allyouneed.com heeft de dienst Air Food One gelanceerd waarbij het een keer per week een ''klassieke'' of ''vegetarische'' maaltijd komt bezorgen. De supermarkt werkt samen met LSG Sky Chefs, de leverancier van voedsel voor luchtvaartmaatschappij Lufthansa. De maaltijden worden op woensdag bezorgd...

Lees bericht

Center Parcs supporter van Nederland Schoon

Leisure - Center Parcs heeft uitgesproken als Supporter van Schoon. Het vakantiepark vindt een schone omgeving belangrijk en doet daar al jaren veel extra’s voor, waardoor de parken vooroplopen op het gebied van schoon. De samenwerking is bekendgemaakt tijdens de derde editie van de Kids Climate Conference, dat dit weekend plaatsvond in het Noord-Limburgse Center Parcs Het Heijderbos. Deze klimaattop voor kinderen van acht tot veertien jaar maakt de...

Lees bericht

ING: Omzetvolume horeca groeit met 2%

Horeca - De horeca profiteert in 2014 van relatief gunstige marktomstandigheden. Het omzetvolume groeit daardoor naar verwachting met 2%. Dat verwacht het Economisch Bureau van de ING. De verbetering van het consumentenvertrouwen en de stijging van de koopkracht werken, volgens het bureau, positief door in de omzet. In het eerste halfjaar van 2014 waren vooral tijdelijke effecten doorslaggevend. Horecaondernemers profiteerden duidelijk van het warmere weer en het WK-voetbal zorgde voor extra bestedingen in...

Lees bericht

Fastservice groeit in aantallen vestigingen, de cafetaria’s alleen niet

Horeca- De fastservicerestaurants groeien tegen de verdrukking in. Daar waar de traditionele horeca onder druk staat als het gaat om aantal vestigingen, doen de lunchrooms, afhaal- en bezorgservices, mobiele verkooppunten en grillrooms het goed. De cafetaria’s dalen daarentegen wel. Dit blijkt uit cijfers van databureau Datlinq. Het aantal outlets in de traditionele horeca staat, volgens het bureau,  onder druk wat resulteert in een dalend aantal outlets in de segmenten...

Lees bericht

Met MOWM prijst je collega een merk aan

Marketing - Consumenten laten praten over merken in plaats van zelf vertellen hoe goed je merk is. Dat is de kern van Word-of-Mouth Marketing (WOMM). Als mensen jouw merk en product aanbevelen bij hun vriendenkring, dan is dat een vorm van collaborative marketing. Consumenten kunnen bijvoorbeeld mee werken aan het bekend maken van producten en merken (Word-of-Mouth), content plaatsen op social media (Social Content), mee helpen aan productontwikkeling (Co-Creation), of...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid