Aantal gebruikers Crisp vervijfvoudigd eerste half jaar'


Online supermarkt – In het eerste half jaar is het aantal gebruikers van Crisp vervijfvoudigd. Dat laat de online supermarkt voor kleinschalige producenten en kwekers weten. Het bedrijf wist recent een nieuwe investering van 5 miljoen euro binnen te slepen bij een investeringsronde. Volgens het bedrijf gingen alle initiële investeerders mee in deze nieuwe ronde. Naast Robert van der Wallen met zijn investment vehicle Opportunity Partners (voormalig BrandLoyalty en sinds de start investeerder in Crisp) treedt in deze ronde ook nieuwe investeerder Alexander Ribbink (oprichter Keen Venture Partners en voormalig TomTom) toe tot de Raad van Commissarissen van Crisp. Technologie Voor Crisp is technologie er niet om mensen overbodig te maken of oneindige schaalvergroting te faciliteren, maar juist om kleinschaliger, lokaler en persoonlijker te zijn:. Co-Founder en CEO Tom Peeters: “Met onze zelf ontwikkelde supply chain technologie kunnen we vis die ’s avonds wordt besteld diezelfde nacht nog van de bron halen en de volgende dag bij onze klanten bezorgen. Zo krijgen steeds meer gezinnen in heel Nederland het voor elkaar om echt makkelijk hun verse boodschappen te doen.” Verschil met andere partijen is dat het niet alleen gaat om delicatessen maar om betaalbare dagelijkse boodschappen. De gemiddelde bestelling ligt daarom op 35 producten per mandje, met producten als halfvolle melk, volkorenbrood en belegen kaas. Maar dan wel producten van veel kleinschalige makers en kwekers. Bron: Crisp/@FoodClicks Online supermarkt – In het eerste half jaar is het aantal gebruikers van Crisp vervijfvoudigd. Dat laat de online supermarkt voor kleinschalige producenten en kwekers weten. Het bedrijf wist recent een nieuwe investering van 5 miljoen euro binnen te slepen bij een investeringsronde. Volgens het bedrijf gingen alle initiële investeerders mee in deze nieuwe ronde. Naast Robert van der Wallen met zijn investment vehicle Opportunity Partners (voormalig BrandLoyalty en sinds de start investeerder in Crisp) treedt in deze ronde ook nieuwe investeerder Alexander Ribbink (oprichter Keen Venture Partners en voormalig TomTom) toe tot de Raad van Commissarissen van Crisp. Technologie Voor Crisp is technologie er niet om mensen overbodig te maken of oneindige schaalvergroting te faciliteren, maar juist om kleinschaliger, lokaler en persoonlijker te zijn:. Co-Founder en CEO Tom Peeters: “Met onze zelf ontwikkelde supply chain technologie kunnen we vis die ’s avonds wordt besteld diezelfde nacht nog van de bron halen en de volgende dag bij onze klanten bezorgen. Zo krijgen steeds meer gezinnen in heel Nederland het voor elkaar om echt makkelijk hun verse boodschappen te doen.” Verschil met andere partijen is dat het niet alleen gaat om delicatessen maar om betaalbare dagelijkse boodschappen. De gemiddelde bestelling ligt daarom op 35 producten per mandje, met producten als halfvolle melk, volkorenbrood en belegen kaas. Maar dan wel producten van veel kleinschalige makers en kwekers. Bron: Crisp/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Saladerecepten en dressing van SLA voortaan bij Crisp

Bezorgservice – Crisp en SLA hebben elkaar gevonden in hun missie om beter eten voor meer mensen mogelijk te maken. Online supermarkt Crips start daarom vanaf zaterdag 6 augustus met de verkoop van vier saladerecepten van Nina Pierson (36) en de saladedressings van SLA.

Lees bericht


BenBits opent nieuwe kauwgomfabriek in Nederland

Zoetwaren – Het kauwgommerk BenBits heeft woensdag haar nieuwe kauwgomfabriek in Heerhugowaard geopend. Het kauwgommerk dat in de jaren zeventig een van de eerste suikervrije kauwgoms was, keert nu in Nederland vanuit Italië terug als een natuurlijke, plasticvrije kauwgom.

Lees bericht

Supermarkt-app Crisp slaat vleugels uit naar België

Bezorgservice – Supermarkt-app Crisp steekt de landsgrens over met België. Voortaan voorziet het bedrijf vanuit een hoofdvestiging in Antwerpen en een gloednieuw distributiecentrum van 15.000 m2 in Bornem Vlaanderen van een ruim aanbod aan Belgische streekproducten. Deze internationalisering betekent een uitbreiding van Crisps markt met 40%.

Lees bericht



PLNT introduceert kant & klare Vegan Beef Wellington

Introductie - PLNT heeft speciaal voor het Paas-assortiment de eerste kant-en-klare Vegan Beef Wellington in Nederland ontwikkeld. Volgens producent Future Food Group in Veenendaal zijn er meerdere initiatieven geweest, maar is er nu een Vegan Beef Wellington die net zo sappig en lekker is als het origineel.

Lees bericht




© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid