Achtste lichting Young Executives Program in maart van start


Foto bij: Foodstep

Opleiding - Op 8 maart 2022 start de achtste lichting van het Young Executives Program (YEP). Dit programma richt zich op de foodservice professionals die zich verder willen ontwikkelen.

Het Young Executives Program biedt een inhoudelijk programma dat bestaat uit zes verschillende modules (11 bijeenkomsten) in één jaar. De modules zijn: persoonlijk leiderschap, strategie, digitale ontwikkelingen & technologie, marketing, personal skills en foodservice.

Verdieping

Het programma biedt colleges, opdrachten, een tour en events. Speerpunten van het Young Executives Program zijn persoonlijke groei, het opbouwen van een sterk netwerk en een verdieping van kennis en inzicht in de foodservicebranche.

Gevarieerd

De samenstelling van de groep is gevarieerd; er is een diversiteit aan achtergronden, ervaringen en organisaties. Deelnemers zijn bijvoorbeeld werkzaam als: manager operations, brand development manager, inkoper, key account manager, concept developer, manager business development, (trade) marketeer, horecamanager en manager zorg & ziekenhuizen.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Délifrance Nederland heeft flinke ambities

Interview - De verkoopcijfers zijn op dit moment volgens plan, daarbij heeft Délifrance Nederland flinke ambities. Zo moet het merk zichtbaarder worden in de totale markt. De naamsbekendheid bij de consument is geen enkel probleem, maar wel de bekendheid van wat Délifrance allemaal doet in de verschillende verkoopkanalen.

Lees bericht


Effecten versoepelingen teken zich af in foodservice

Analyse - Hoewel de effecten van de versoepelingen in de horeca op 28 april zich in P5 nog niet volledig laten zien, zijn al wel de eerste signalen zichtbaar. Helemaal met het mooie weer van de afgelopen dagen gaat de volgende periode er nog beter uitzien, maar P5 was al een opsteker, zij het dat er nog wel veel werk aan...

Lees bericht


Foodservice trekt aan door toenemend bezoek

Marktanalyse – Nederlanders brengen langzaamaan weer vaker een bezoek buitenshuis, zoals aan detailhandel, horeca, vervoer en werk. In periode 7 (meting vier weken tot en met week 28, midden juli) lag het aantal bezoeken nog maar 7% lager dan dezelfde periode vorig jaar.

Lees bericht

US Foods gaat speciaal werk maken van ‘ghost kitchens’

Buitenland – Het Amerikaanse foodservicebedrijf US Foods gaat een aparte divisie opzetten voor ‘ghosts kitchens’, keukens waar uitsluitend wordt gewerkt voor het bezorgen van maaltijden. Het bedrijf wil er op die manier voor zorgen dat restaurants nog meer werk kunnen maken van hun bezorg- en afhaalmogelijkheden.

Lees bericht



© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid