AH to go opent locatie op Media Park
_1024_768_90.jpg)
Formulenieuws - Albert Heijn heeft op 3 mei op het Media Park in Hilversum de deuren geopend van een AH to go winkel. De convenienceshop is op alle dagen geopend voor de medewerkers op het mediapark en de bezoekers. Het assortiment in de winkel is specifiek afgestemd op de bezoekersgroep van het Media Park.
De nieuwe AH to go is gevestigd in het hart van het Media Park aan het Joop van den Endeplein en biedt een breed assortiment aan verse, gezonde en lekkere ‘grab and go’ producten. Tim Sleegers, directeur van Media Park Management, laat weten blij te zijn met de komst van de AH to go: “De vestiging van AH to go op het Media Park is een belangrijke stap in het uitbreiden van de voorzieningen op het Media Park en het versterken van de ontmoetings- en verblijfsfunctie. Het is onderdeel van de bredere strategie om het Media Park verder te ontwikkelen tot moderne, multifunctionele, innovatieve en bruisende media hub”.
Volgens Robert Jan Koopman, director partnerships en expansie van AH to go werkt de AH to go-formule goed op de plaatsen waar veel mensen samenkomen. ”Elke AH to go-winkel is afgestemd op een specifieke doelgroep en wordt tailormade ingericht”, geeft hij aan.
Op het Media Park gaat het om de reguliere AH to go-formule van de supermarktketen en niet om een locatie volgens het recente samenwerkingsverband tussen Selecta en Ah to go. Die formule richt zich meer op bedrijfskantines en ook daarmee wil Albert Heijn groeien de komende tijd.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Veel retailers worstelen met onderscheidend vermogen
Onderzoek – Veel retailers hebben moeite met het creëren van onderscheidend vermogen en een sterke en loyale fanbase. Dat blijkt uit onderzoek dat elke twee jaar wordt uitgevoerd door Q&A Retail. Slechts 11% van de retailers wordt door consumenten op alle fronten goed beoordeeld.
Lees berichtAH trapt kerst af met commercial en gerechtentoren
Supermarkten - Albert Heijn is vrijdagochtend de kerstperiode gestart met de bekendmaking van de nieuwe kerstcommercial en door een toelichting te geven op de belangrijkste kerstartikelen. Het kerstnummer ‘Last Christmas van Wham! vormt de basis voor de nieuwe kerstcommercial en als het gaat om het assortiment dan spelen gemaksproducten, die in de gerechtentoren kunnen worden opgenomen een belangrijke rol bij...
Lees berichtAlbert Heijn Nederland behaalt B Corp certificering
Duurzaamheid - Albert Heijn Nederland heeft de B Corp certificering ontvangen. Dat heeft het Zaanse retailbedrijf maandag bekendgemaakt. Het behalen van de B Corp certificering ziet AH als een aanmoediging om op de ingeslagen weg naar verdere verduurzaming in te gaan.
Lees berichtKoen Slippens gekozen tot FoodManager van het Jaar
Verkiezing - Op het Nationaal Food Congres is Koen Slippen, ceo van Sligro Food Group, uitgeroepen tot FoodManager van het Jaar. Het is voor het eerst dat de titel toevalt aan een manager uit het foodservicekanaal.
Lees berichtGemaksformule AH to go bestaat 25 jaar
Formulenieuws – De gemaksformule AH to go van Albert Heijn bestaat 25 jaar. De winkels zijn inmiddels te vinden op stations, universiteiten, ziekenhuizen, hogescholen, kantoren en tankstations, die gezamenlijk per week zo’n 257.000 kopjes koffie schenken. Verwacht wordt dat ook de komende jaren de AH to go-formule zich verder gaat ontwikkelen en groeien.
Lees berichtBP verkoopt al zijn tankstations in Nederland
Tankstations - Het Britse olieconcern BP gaat alle 335 tankstations in Nederland verkopen. Die verkoop vindt plaats omdat het concern de groeimogelijkheden in Nederland te beperkt vindt. Het bericht is aan het AD bevestigd. Wat de gevolgen zijn voor de groeidoelstellingen voor de AH to go-shops van Albert Heijn waarmee BP in Nederland samenwerkt is niet bekend.
Lees bericht