Ahold Delhaize investeert 170 miljoen in virusmaatregelen


AH to go in Tilburg

Coronacrisis –Ahold Delhaize, moederbedrijf van Albert Hein, heeft samen met lokale leveranciers meer dan 170 miljoen euro geïnvesteerd in allerhande maatregelen, die samenhangen met het coronavirus.

In een persverklaring die dinsdag is uitgegaan, maakte het bedrijf melding dat de maatregelen vooral gericht zijn geweest op veiligheidszaken voor de eigen medewerkers en klanten en donaties aan verschillende goede doelen. CEO Frans Muller van Ahold Delhaize sprak in zijn verklaring speciale waardering uit voor de inzet van alle zorgmedewerkers over de hele wereld in hun strijd tegen het coronavirus. Ook de eigen medewerkers stak hij een hart onder de riem, omdat zij ondanks de coronamaatrgelen toch de bevoorrading van de winkels op orde moesten brengen. “We hebben als sector laten zien dat we ook onder moeilijke omstandigheden kunnen opereren.”

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Heerschap Groep in 2022 van Jumbo naar Albert Heijn

Supermarkt - Heerschap Groep gaat vanaf januari 2022 met vijf Jumbo winkels over op de Albert Heijn formule.  Daarnaast gaan Heerschap Groep en de supermarktketen samenwerken om de ambachtelijke  producten van Bakkerij Heerschap toe te voegen aan het Streeckgenoten assortiment van Albert Heijn.

Lees bericht

‘NS wil andere foodretailers ook stationsruimte bieden’

Treinstations - NS en Albert Heijn verlengen hun samenwerking met vijf jaar, met een optie voor nog eens vijf jaar. Het feit dat NS de AH to go-locaties gaat exploiteren, maakt het voor andere foodretailers met gemaksconcepten niet onmogelijk toegang te verkrijgen tot het stationsgebied. ‘Waar sprake is van toevoeging gaan we dat zeker bekijken’, aldus een NS-woordvoerster.

Lees bericht




Albert Heijn laat coronaregels bij winkelen verder los

Supermarkt – Het bord met de coronaregels van veilig winkelen staat er nog wel, maar voor de rest laat Albert Heijn de hygiëne- en veiligheidsregels bij het winkelen verder los. Het oude systeem van muntjes voor de winkelwagens en de keuze wel of geen winkelwagen is terug van weggeweest, net als de Kookdemonstraties bij de XL-locaties. Eerder al werden de...

Lees bericht

AH kiest voor circulaire bedrijfskleding

Bedrijfskleding - Medewerkers van Albert Heijn krijgen nieuwe bedrijfskleding. Deze kleding is voor het overgrote deel circulair geproduceerd: van gedragen textiel en gebruikte plastic flessen. Medewerkers stonden zelf aan de basis van de nieuwe kleding.

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid