Albert Heijn benoemt nieuw managementteam


Benoemingen - Albert Heijn benoemt een nieuw managementteam, waarmee de focus komt te liggen op specifieke groeigebieden, veranderende klantbehoeften en de ontwikkelingen in de foodretailmarkt. De veranderingen in het retaillandschap en de rol van Albert Heijn daarbinnen als brede omnichannel foodretailer vragen om een management dat snel kan inspelen op de veranerende gewoontes van consumenten. Albert Heijn is actief met ruim 1.000 fysieke winkels in Nederland en België, inclusief de gemakswinkels van Albert Heijn to go. Daarnaast heeft de supermarktketen een e-commerce platform, apps en food- en gezondheidsplatforms waaronder Allerhande. Het nieuwe managementteam moet deze activiteiten geïntegreerd aansturen. Korte lijnen zijn daarvoor noodzakelijk om flexibel en klantgericht te blijven, zo laat het bedrijf weten. Nieuwe team Sinds februari is Marit van Egmond algemeen directeur van Albert Heijn. Het is op basis van haar eerste bevindingen en gesprekken dat de organisatie wordt aangepast. Het nieuwe managementteam start vanaf 6 mei en staat onder leiding van Marit van Egmond. Nic Brassey, HR directeur (ad interim) Arnoud van Daalen, directeur digitaal & klanten Marco van Grinsven, directeur distributie & transport Henk van Harn, directeur houdbaar & non-food Rob Heesen, directeur foodservice & concepten Constantijn Ninck Blok, directeur vers Philip Padberg, directeur e-commerce Hendrik Jan Roel, financieel directeur Johan van der Zanden, directeur marketing & communicatie [binnenkort bekend gemaakt], directeur winkels Bron: AH/@FoodClicks Benoemingen - Albert Heijn benoemt een nieuw managementteam, waarmee de focus komt te liggen op specifieke groeigebieden, veranderende klantbehoeften en de ontwikkelingen in de foodretailmarkt. De veranderingen in het retaillandschap en de rol van Albert Heijn daarbinnen als brede omnichannel foodretailer vragen om een management dat snel kan inspelen op de veranerende gewoontes van consumenten. Albert Heijn is actief met ruim 1.000 fysieke winkels in Nederland en België, inclusief de gemakswinkels van Albert Heijn to go. Daarnaast heeft de supermarktketen een e-commerce platform, apps en food- en gezondheidsplatforms waaronder Allerhande. Het nieuwe managementteam moet deze activiteiten geïntegreerd aansturen. Korte lijnen zijn daarvoor noodzakelijk om flexibel en klantgericht te blijven, zo laat het bedrijf weten. Nieuwe team Sinds februari is Marit van Egmond algemeen directeur van Albert Heijn. Het is op basis van haar eerste bevindingen en gesprekken dat de organisatie wordt aangepast. Het nieuwe managementteam start vanaf 6 mei en staat onder leiding van Marit van Egmond. Nic Brassey, HR directeur (ad interim) Arnoud van Daalen, directeur digitaal & klanten Marco van Grinsven, directeur distributie & transport Henk van Harn, directeur houdbaar & non-food Rob Heesen, directeur foodservice & concepten Constantijn Ninck Blok, directeur vers Philip Padberg, directeur e-commerce Hendrik Jan Roel, financieel directeur Johan van der Zanden, directeur marketing & communicatie [binnenkort bekend gemaakt], directeur winkels Bron: AH/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

De Graaf Bakeries lanceert vegan frikandelbroodje met Nutri-Score B

Introductie – De Graaf Bakeries heeft een vegan frikandelbroodje ontwikkeld. Het broodje is exclusief voor Albert Heijn gemaakt en maakt onderdeel uit van de nieuwe generatie verse snacks op de bakkerij-afdeling van de retailer, passend bij de behoefte aan duurzame en plantaardige snack. Bovendien heeft het vegan frikandelbroodje een Nutri-Score B.

Lees bericht


Albert Heijn en KNVB organiseren schoolvoetbalfinale

Leisure - Op vrijdag 17 juni komen er 300 jongens en meisjes uit heel Nederland naar de KNVB Campus in Zeist voor de finales van het KNVB Schoolvoetbaltoernooi. Albert Heijn zorgt als partner van de KNVB en supporter van voetballend Nederland tijdens alle wedstrijden voor vers fruit als tussendoortje in de rust.

Lees bericht

AH gaat ‘persoonsgerichte maaltijden’ leveren

Formulenieuws  - Albert Heijn start een nieuwe maaltijdservice. Binnenkort verschijnen de eerste bezorgbusjes in het straatbeeld met de tekst ‘Maaltijd Thuis. Met aandacht bereid, met liefde gebracht.’ Het gaat om ‘persoonsgerichte’ maaltijden voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken in de keuken, of op zoek zijn naar gemak, aldus AH.

Lees bericht

AH gaat meer werk maken van gezonde voeding

Formulenieuws – Meer gezonde producten bij de kassa, een apart schap met gezondere tussendoortjes in de winkel en opname van de sportvoeding van de merken Body & Fit en Barebells. Albert Heijn wil meer werk maken van een gezondere leefstijl en past daarom een aantal zaken vanaf maandag aan.

Lees bericht


‘Beter Eten Festival laat zien waar nu AH staat’

Festival – Albert Heijn organiseerde vrijdag 29 en zaterdag 30 april het eerste Beter Eten Festival in Expo Haarlemmermeer. Ruim 13.000 betalende bezoekers brachten een bezoek aan het festival. AH wilde met het event laten zien dat gezond eten nu al toegankelijker en beschikbaar is. CEO Marit van Egmond van AH daarover: “Maar om het eten echt gezond te maken hebben we nog een...

Lees bericht




© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid