Albert Heijn breidt Culii-lijn met Pasen verder uit


Overzicht van de paasartikelen waarmee Albert Heijn binnenkort komt

Formulenieuws - Albert Heijn gaat de Culii-lijn verder uitbreiden. Dat heeft de retailorganisatie woensdag gemeld bij de presentatie van de nieuwe paascampagne. Albert Heijn komt ook met een opvolger van de ‘moestuintjes’ van enkele jaren geleden, het heet deze keer ‘bloementuintjes’. De campagne start aankomende maandag.

Culii is een eigen merk voor culinaire gerechten die gemakkelijk te bereiden zijn, doorgaans voor twee personen. AH begon met dit label in de tijd van horecabeperkingen als optie om ‘thuis uit eten’ te kunnen. AH noemt als nieuwe varianten o.a. een zalmtorentje van gerookte zalm, mango en wasabimayonaise als voorgerecht en biefstuk met bearnaisesaus met een crème van zoete aardappelen en gepofte knoflooktomaatjes als hoofdgerecht.

Bloementuintje

De bloementuintjes-spaaractie houdt in dat bij besteding van 15 euro de klant gratis een zogeheten ‘bloementuintje’ ontvangt. Elk bloementuintje bevat drie soorten bloemen. Het doel van de spaaractie is een bijdrage leveren aan het vergroten van biodiversiteit, aldus AH. Nederland telt naar schatting 5,5 miljoen tuinen, waarvan volgens een data-analyse uit 2019 van Deloitte slechts een derde uit bloemen, planten en gras bestaat. Bloemen zijn van levensbelang voor bijen, vlinders en andere insecten. En een groene woonomgeving is ook voor de gezondheid van mensen goed.” De spaaractie is bedacht in samenwerking met IVN Natuureducatie.

Floriade Expo

Albert Heijn zal ook betrokken zijn bij de wereldtuinbouwtentoonstelling ‘Floriade Expo’ van dit jaar. AH is er ‘officiële partner’ van en heeft een paviljoen met de naam ‘Beter voor Natuur & Boer’. Daar zullen bezoekers kennis kunnen maken met ‘vaste boeren en telers’ van AH.

AH Excellent

Albert Heijn gaat vanaf volgende week ook campagne voeren voor het paasassortiment. De supermarktketen komt meer dan 300 zogeheten ‘AH Excellent voor de Feestdagen’-artikelen, waarvan 30% nieuw is. Verder zullen er paasartikelen komen onder de merknaam Streeckgenoten (specialiteit uit alle regio’s van Nederland, een reeks artikelen van AH sinds enkele jaren). AH noemt o.a. ‘rainbowcake’, ‘minitulbanden’, gazpachovarianten, verspakketten voor groentequiches, een paaseispel van AH’s ‘private brand’ Delicata (in de categorie chocolade) en een elektrische eierverfmolen.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

De Graaf Bakeries lanceert vegan frikandelbroodje met Nutri-Score B

Introductie – De Graaf Bakeries heeft een vegan frikandelbroodje ontwikkeld. Het broodje is exclusief voor Albert Heijn gemaakt en maakt onderdeel uit van de nieuwe generatie verse snacks op de bakkerij-afdeling van de retailer, passend bij de behoefte aan duurzame en plantaardige snack. Bovendien heeft het vegan frikandelbroodje een Nutri-Score B.

Lees bericht


Albert Heijn en KNVB organiseren schoolvoetbalfinale

Leisure - Op vrijdag 17 juni komen er 300 jongens en meisjes uit heel Nederland naar de KNVB Campus in Zeist voor de finales van het KNVB Schoolvoetbaltoernooi. Albert Heijn zorgt als partner van de KNVB en supporter van voetballend Nederland tijdens alle wedstrijden voor vers fruit als tussendoortje in de rust.

Lees bericht

AH gaat ‘persoonsgerichte maaltijden’ leveren

Formulenieuws  - Albert Heijn start een nieuwe maaltijdservice. Binnenkort verschijnen de eerste bezorgbusjes in het straatbeeld met de tekst ‘Maaltijd Thuis. Met aandacht bereid, met liefde gebracht.’ Het gaat om ‘persoonsgerichte’ maaltijden voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken in de keuken, of op zoek zijn naar gemak, aldus AH.

Lees bericht

AH gaat meer werk maken van gezonde voeding

Formulenieuws – Meer gezonde producten bij de kassa, een apart schap met gezondere tussendoortjes in de winkel en opname van de sportvoeding van de merken Body & Fit en Barebells. Albert Heijn wil meer werk maken van een gezondere leefstijl en past daarom een aantal zaken vanaf maandag aan.

Lees bericht


‘Beter Eten Festival laat zien waar nu AH staat’

Festival – Albert Heijn organiseerde vrijdag 29 en zaterdag 30 april het eerste Beter Eten Festival in Expo Haarlemmermeer. Ruim 13.000 betalende bezoekers brachten een bezoek aan het festival. AH wilde met het event laten zien dat gezond eten nu al toegankelijker en beschikbaar is. CEO Marit van Egmond van AH daarover: “Maar om het eten echt gezond te maken hebben we nog een...

Lees bericht




© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid