Albert Heijn brengt nieuw Asian-versconcept Bam Tuk


Het nieuwe Asian-versconcept Bam Tuk bij Albert Heijn in Eindhoven

Formulenieuws – Albert Heijn heeft een nieuw versconcept gelanceerd onder de naam Bam Tuk. Het gaat bij Bam Tuk om een assortiment dagverse sushi’s en Asian Streetfood.

Bam Tuk is een versconcept van Kelly Deli, waarmee Albert Heijn ook samenwerkt met de dagverse sushi’s. Het Asian-versconcept is vrijdag geïntroduceerd in de AH XL in Eindhoven en wordt bij succes uitgerold naar andere locaties. Zo staat volgende week Tilburg op de planning. In Eindhoven wordt met 28 artikelen gestart, van springrolls, pad Thai tot aan dessert als mango sticky Rice. Voor-, hoofd-, nagerechtjes en allerlei hapjes om te delen.

AH XL

Vooralsnog ziet Albert Heijn voor de 20 tot 30 extra Asian streetfood-producten in het Bam Tuk-assortiment ruimte bij de XL winkels. Maar ook andere grotere locaties worden niet uitgesloten, mits daar voldoende ruimte beschikbaar is.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Uitrol locaties AH to go en bp eindelijk van start

Petrol – De samenwerking was al aangekondigd en de uitbreidingsplannen ook, maar met de opening van een AH to go in bp Vliete aan de A58 bij Krabbendijke (Zeeland) gaat de samenwerking tussen beide partijen nu eindelijk van start. Het plan is om dit jaar nog eens 14 bp tankstations om te bouwen, gevolgd door ruim 80 bp tankstations in 2022. Hiermee breiden Albert...

Lees bericht


AH komt met Verspil-mij-niet zakje in strijd tegen verspilling

Formulenieuws – Naast een landelijke uitrol van het initiatief 'Brood van gisteren' tegen voedselverspilling, komt Albert Heijn met het Verspil-me-niet zakje en gaat de supermarktketen producten tegen de houdbaarheidsdatum ‘dynamisch afprijzen’. AH zet daarmee een volgende stap in de strijd tegen het verspillen van voedsel.

Lees bericht

PLUS en COOP als één coöperatie verder onder de naam PLUS

Fusie – De supermarktorganisaties PLUS en COOP hebben overeenstemming bereikt over voorgenomen fusie en willen gezamenlijk verder onder de naam PLUS. Dor de voorgenomen fusie ontstaat de op twee na grootste servicesupermarkt van Nederland met circa 550 winkels en een marktaandeel van ruim 10%.

Lees bericht

Nestlé en Rode Kruis zorgen voor goede start schooljaar

Actie - Geef elk kind een goede start van het schooljaar, zo luidt de boodschap van het Rode Kruis en Nestlé dit jaar. Tijdens de actie ‘Back to School’, die loopt van 30 augustus tot en met 19 september, doneert Nestlé bij elke aankoop van een Nestlé product bij Albert Heijn 10 cent aan het Rode Kruis.

Lees bericht


Jubilerend Marketing4Results organiseerde zes impactvolle sessies

Jubileum – Marketing4Results bestaat vijftien jaar. Voor het marketingbureau voor foodservice reden iets waardevols te organiseren. Het werden zes sessies gewijd aan een betekenisvolle economie. Thema’s als plasticreductie, voedselverspilling, onderwijs en true pricing kwamen voorbij, met vooral schokkende cijfers. De foodsector staat voor uitdagingen en wel op korte termijn.

Lees bericht

Beyond Meatballs voortaan verkrijgbaar in Nederland

Introductie - De plantaardige gehaktballetjes van Beyond Meat zijn vanaf nu ook verkrijgbaar in Nederland. De plantaardige gehaktballetjes worden lokaal geproduceerd en liggen bij 450 Albert Heijn-winkels in de schappen en zij verkrijgbaar bij ah.nl en via online supermarkt Picnic.

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid