Albron breidt directie uit met Jan Willem Hilbron
Benoeming – Jan Willem Hilbron treedt per 1 september 2019 in dienst als directeur Horeca & Hospitality bij Albron. Hij volgt daarmee Robert Visser op, die in april jl. vertrok. Hilbron was hiervoor Senior Vice President Business Development at HMSHost International. Hij werkte in binnen- en buitenland voor Airports (Schiphol, Rotterdam Den Haag Airport), NS stations (Burger King, La Place en Treck, voorheen de Broodzaak) en outlet shopping centra (McG Roermond en Neinver Halfweg). In de nieuwe functie zal Hilbron verder vorm en inhoud geven aan de horecaportfolio zoals die de afgelopen jaren door Albron is opgebouwd. Naast diverse ‘streetbrands’, zoals Starbucks, Anne&Max en Le Perron, zijn dat ook zelfontwikkelde horecaconcepten, zoals The Green House. Daarnaast is Albron actief met diverse publieksevenementen als de Keukenhof en de Vierdaagse van Nijmegen. Hilbron gaat de groeistrategie in de segmenten Leisure, High traffic en Shopping samen met het bestaande team van Albron Horeca & Hospitality, verder uitbouwen. Bron: @FoodClicks Benoeming – Jan Willem Hilbron treedt per 1 september 2019 in dienst als directeur Horeca & Hospitality bij Albron. Hij volgt daarmee Robert Visser op, die in april jl. vertrok. Hilbron was hiervoor Senior Vice President Business Development at HMSHost International. Hij werkte in binnen- en buitenland voor Airports (Schiphol, Rotterdam Den Haag Airport), NS stations (Burger King, La Place en Treck, voorheen de Broodzaak) en outlet shopping centra (McG Roermond en Neinver Halfweg). In de nieuwe functie zal Hilbron verder vorm en inhoud geven aan de horecaportfolio zoals die de afgelopen jaren door Albron is opgebouwd. Naast diverse ‘streetbrands’, zoals Starbucks, Anne&Max en Le Perron, zijn dat ook zelfontwikkelde horecaconcepten, zoals The Green House. Daarnaast is Albron actief met diverse publieksevenementen als de Keukenhof en de Vierdaagse van Nijmegen. Hilbron gaat de groeistrategie in de segmenten Leisure, High traffic en Shopping samen met het bestaande team van Albron Horeca & Hospitality, verder uitbouwen. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Wildland Zoo wint wedstrijd om Lekkerste Vegan Burger
Wedstrijd - Chef-kok Erik Jager van Wildlands Adventure Zoo Emmen heeft het NK Lekkerste Vegan Burger 2025 op de Horecava gewonnen. De jury was vol lof over zijn ‘Momma Dunia’. Het zilver ging naar Audrey Biermans van Vitam. Jamal Hlal van HMSHost Schiphol pakte het brons.
Lees berichtGrote bedrijfscateraars gaan voor 60% over op plant-based
Catering - ISS, Leo Catering en Sodexo committeren zich aan de doelstelling van Wakker Dier om dierlijke producten voor een groot deel te vervangen door plant-based. Daarmee hebben alle grotere bedrijfscateraars gehoor gegeven aan de wens van Wakker Dier.
Lees berichtOvername Albron en Hutten succesvol afgerond
Overname - Albron laat weten succesvol de overname van Hutten, branchegenoot in de catering- en hospitalitysector, te hebben afgerond. Volgens de foodservice-organisatie Albron kan het met deze strategische overname haar positie als marktleider uitbreiden, haar dienstenaanbod verder verbreden en meer maatschappelijke impact maken.
Lees berichtEindhoven Airport opent Privium ExpressLounge in 2025
Luchthaven - Medio januari 2025 vindt op Eindhoven Airport de opening plaats van een Privium ExpressLounge voor Privium Plus leden en andere reizigers van Eindhoven Airport. De lounge komt op de plek van de oude Swissport Lounge, op de eerste verdieping naast de Starbucks.
Lees berichtVernieuwde Shell Haarrijn bakt ambachtelijke pizza’s
Tankstation – Donderdag opende Shell Haarrijn langs de A2 de deuren van het totaal gerenoveerde station. Op de locatie worden als eerste Shell-station van Nederland pizza’s gebakken. Ook is het voor Shell het eerste station dat tijdens de verbouwing is opengebleven.
Lees berichtAlbron gaat gastbeleving bij Center Parcs verhogen
Leisure – Center Parcs en Albron hebben vandaag bekendgemaakt dat zij het contract verlengen tot 30 september 2035. Onderdeel van de afspraken is dat de komende jaren, in meer dan 100 outlets, unieke, speciaal voor Center Parcs ontwikkelde horecaconcepten worden uitgerold. Eten en drinken op de vakantieparken moet mensen samenbrengen en laten genieten.
Lees bericht