Albron breidt directie uit met Jan Willem Hilbron


Benoeming – Jan Willem Hilbron treedt per 1 september 2019 in dienst als directeur Horeca & Hospitality bij Albron. Hij volgt daarmee Robert Visser op, die in april jl. vertrok. Hilbron was hiervoor Senior Vice President Business Development at HMSHost International. Hij werkte in binnen- en buitenland voor Airports (Schiphol, Rotterdam Den Haag Airport), NS stations (Burger King, La Place en Treck, voorheen de Broodzaak) en outlet shopping centra (McG Roermond en Neinver Halfweg).   In de nieuwe functie zal Hilbron verder vorm en inhoud geven aan de horecaportfolio zoals die de afgelopen jaren door Albron is opgebouwd. Naast diverse ‘streetbrands’, zoals Starbucks, Anne&Max en Le Perron, zijn dat ook zelfontwikkelde horecaconcepten, zoals The Green House. Daarnaast is Albron actief met diverse publieksevenementen als de Keukenhof en de Vierdaagse van Nijmegen. Hilbron gaat de groeistrategie in de segmenten Leisure, High traffic en Shopping samen met het bestaande team van Albron Horeca & Hospitality, verder uitbouwen. Bron: @FoodClicks Benoeming – Jan Willem Hilbron treedt per 1 september 2019 in dienst als directeur Horeca & Hospitality bij Albron. Hij volgt daarmee Robert Visser op, die in april jl. vertrok. Hilbron was hiervoor Senior Vice President Business Development at HMSHost International. Hij werkte in binnen- en buitenland voor Airports (Schiphol, Rotterdam Den Haag Airport), NS stations (Burger King, La Place en Treck, voorheen de Broodzaak) en outlet shopping centra (McG Roermond en Neinver Halfweg).   In de nieuwe functie zal Hilbron verder vorm en inhoud geven aan de horecaportfolio zoals die de afgelopen jaren door Albron is opgebouwd. Naast diverse ‘streetbrands’, zoals Starbucks, Anne&Max en Le Perron, zijn dat ook zelfontwikkelde horecaconcepten, zoals The Green House. Daarnaast is Albron actief met diverse publieksevenementen als de Keukenhof en de Vierdaagse van Nijmegen. Hilbron gaat de groeistrategie in de segmenten Leisure, High traffic en Shopping samen met het bestaande team van Albron Horeca & Hospitality, verder uitbouwen. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Albron neemt De Buurtboer over

Overname - Albron heeft De Buurtboer, leverancier van bedrijfslunches overgenomen van de beide oprichtsters. Albron versterkt hiermee haar portfolio aan oplossingen voor eten en drinken op het werk.

Lees bericht


Starbucks lanceert nieuw koffie-concept met warme en koude dranken

Introductie – Starbucks komt met een nieuw ‘Self-Serve’- koffieconcept. Deze zelfbedieningsautomaat is de eerste van Starbucks die zowel warme als ijskoude dranken serveert, samen met zuivelvrije melkalternatieven. De nieuwe automaat, maakt onderdeel uit van het We Proudly Serve Starbucks Coffee Program, dat samen met Nestlé Professional is opgezet. Eerste kennismaking in Nederland voor consumenten zal zijn bij enkele Shell-tankstations.

Lees bericht

FSIN-voorzitter wil collectieve promotie horecapersoneel

Actie – De hele foodservicesector heeft er mee te maken: gebrek aan personeel. Van afwasser tot chef-kok en van bedienend personeel tot locatiemanager. FSIN-voorzitter Walter Seib heeft tijdens het zomercongres van het Foodservice Instituut Nederland daarom alle aanwezigen opgeroepen om collectief samen te werken om de foodservicesector gezamenlijk te promoten als een aantrekkelijke werkgever.

Lees bericht



‘Broodformule BackWERK doet het goed op hightraffic-locaties’

Interview - HMSHost maakte enige tijd geleden bekend dat het voor de locaties van bakkerijformule Broodzaak en TRECK op de treinstations een nieuwe partner had gevonden in BackWERK. De gelijknamige formule moet beantwoorden aan datgene wat voor HMSHost essentieel is, namelijk extra omzet genereren. Afgelopen week ging de derde locatie open van BackWERK, die door HMSHost wordt geëxploiteerd.

Lees bericht




© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid