Albron kiest voor de bieren van Swinkels Family Brewers
Samenwerking - Albron, het grootste zelfstandige foodservicebedrijf in Nederland, heeft na een tendertraject voor een samenwerking met Swinkels Family Brewers gekozen. Het brede assortiment aan biersoorten, ook in de 0.0 varianten, en de focus op circulariteit zijn bepalend geweest voor de keuze.
De breedte van het aanbod van Royal Swinkels Family Brewers, zoals de bierbrouwer officieel heet, sluit goed aan op de verschillende behoeften van het zeer gevarieerde publiek van de horeca-outlets van Albron. De samenwerking is getekend voor een periode van vijf jaar en start in het eerste kwartaal van 2021. Het betekent dat de bieren van de familiebrouwer beschikbaar zijn op evenementen als de Nijmeegse Vierdaagse, Circuit Park TT-Assen en Keukenhof, maar daarnaast ook op verschillende horecalocaties in stadscentra en shoppingcenters en bij de locaties van Center Parcs.
Groeistrategie
Albron was voor de groeistrategie in horeca op zoek naar een nieuwe partner. Jan Willem Hilbron, Operationeel en commercieel Directeur bij Albron: “We zochten een businesspartner die met ons mee kan denken in de ontwikkeling van onze horecaconcepten in Nederland en België. De belangrijkste speerpunten onder ons beleid zijn erop gericht ons aanbod steeds lekkerder, gezonder en duurzamer te maken”. Naar de mening van Albron heeft Royal Swinkels Family Brewers op dit de categorie alcoholvrije bieren het meest compleet en is het ook een bedrijf dat veel waarde hecht aan duurzaam ondernemen. Thijs de Kort, horecadirecteur Swinkels Family Brewers: “Onze circulariteitsambitie bleek van groot belang voor Albron. Daar zijn wij als familiebedrijf enorm trots op. We zien er naar uit om straks ons brede aanbod aan bieren van Swinkels Family Brewers en Bier&cO terug te zien op de diverse locaties.“
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Grote bedrijfscateraars gaan voor 60% over op plant-based
Catering - ISS, Leo Catering en Sodexo committeren zich aan de doelstelling van Wakker Dier om dierlijke producten voor een groot deel te vervangen door plant-based. Daarmee hebben alle grotere bedrijfscateraars gehoor gegeven aan de wens van Wakker Dier.
Lees berichtOvername Albron en Hutten succesvol afgerond
Overname - Albron laat weten succesvol de overname van Hutten, branchegenoot in de catering- en hospitalitysector, te hebben afgerond. Volgens de foodservice-organisatie Albron kan het met deze strategische overname haar positie als marktleider uitbreiden, haar dienstenaanbod verder verbreden en meer maatschappelijke impact maken.
Lees berichtAlbron gaat gastbeleving bij Center Parcs verhogen
Leisure – Center Parcs en Albron hebben vandaag bekendgemaakt dat zij het contract verlengen tot 30 september 2035. Onderdeel van de afspraken is dat de komende jaren, in meer dan 100 outlets, unieke, speciaal voor Center Parcs ontwikkelde horecaconcepten worden uitgerold. Eten en drinken op de vakantieparken moet mensen samenbrengen en laten genieten.
Lees berichtAlbron neemt bedrijfscateraar Hutten over
Overname - Albron is voornemens om branchegenoot Hutten over te nemen. Beide bedrijven vullen elkaar goed aan en versterken elkaars posities. De overname moet nog worden voorgelegd aan de Autoriteit Consument en Markt.
Lees berichtEigen horecalocatie van Center Parcs op Zuiderzoet
Leisure – Vakantieparkorganisatie Center Parcs gaat voor het eerst in dertien jaar weer zelf een restaurant in Nederland beheren. Het restaurant komt op het compleet vernieuwde Zuiderzoet in Zeewolde.
Lees berichtRoyal Swinkels Family Brewers wordt Royal Swinkels
Brouwerij - Royal Swinkels Family Brewers gaat verder als Royal Swinkels. Royal Swinkels vertegenwoordigt een onafhankelijke familie van mouters én brouwers die zich inzet om gezamenlijk succes te behalen en slimmer en duurzamer te ondernemen. Deze ontwikkelingen hebben ertoe geleid dat de bestaande naam niet langer alle bedrijfsactiviteiten dekt.
Lees bericht