Albron opent eerste Anne&Max store
Formulenieuws – Horeca- en leisurebedrijf Albron heeft als franchisenemer vandaag de eerste Anne&Max store geopend in Fresh!, de versmarkt van Winkelcentrum Leidsenhage. Deze nieuwe locatie is de 17e vestiging van het huiskamerconcept in Nederland. Met 350m2 binnenruimte, 70m2 terras en in totaal 186 zitplaatsen wordt de locatie in Leidsenhage gelijk ook de grootste Anne&Max. Deze vestiging heeft bovendien een aantal nieuwe onderdelen die voor het eerst worden toegepast: een slow-koffiebar, een thee- & koffiekas, een tasting- en demonstratieruimte voor koffie en thee, een verkoopwand met zelfbediening, een kruidenwand, open keuken, parkeerplaats voor buggy’s en een mini Anne&Max counter voor kinderen. Unibail-Rodamco-Westfield werkt momenteel aan de verbouwing van het winkelcentrum Liedsenhage. In het voorjaar van 2020 opent het centrum onder de nieuwe naam ‘Westfield Mall of the Netherlands’. “We zijn enorm enthousiast over het partnership met Anne&Max en Unibail-Rodamco-Westfield. Alle betrokken partijen groeien vanuit dit partnership en daar is het ons om te doen’, aldus Ernest van de Voort, Manager Business Development, Conceptontwikkeling & Marketing. Street brands De laatste jaren heeft Albron flink geïnvesteerd in de uitbreiding van haar conceptportfolio met zelf ontwikkelde foodconcepten, zoals The GreenHouse in Utrecht en daarnaast met bestaande en nieuwe licenties met aantrekkelijke ‘street brands’. Het concept Anne&Max is een toevoeging aan dit portfolio. Hiermee zet Albron een volgende stap in de segmenten high-traffic en shopping. Bron: @FoodClicks Formulenieuws – Horeca- en leisurebedrijf Albron heeft als franchisenemer vandaag de eerste Anne&Max store geopend in Fresh!, de versmarkt van Winkelcentrum Leidsenhage. Deze nieuwe locatie is de 17e vestiging van het huiskamerconcept in Nederland. Met 350m2 binnenruimte, 70m2 terras en in totaal 186 zitplaatsen wordt de locatie in Leidsenhage gelijk ook de grootste Anne&Max. Deze vestiging heeft bovendien een aantal nieuwe onderdelen die voor het eerst worden toegepast: een slow-koffiebar, een thee- & koffiekas, een tasting- en demonstratieruimte voor koffie en thee, een verkoopwand met zelfbediening, een kruidenwand, open keuken, parkeerplaats voor buggy’s en een mini Anne&Max counter voor kinderen. Unibail-Rodamco-Westfield werkt momenteel aan de verbouwing van het winkelcentrum Liedsenhage. In het voorjaar van 2020 opent het centrum onder de nieuwe naam ‘Westfield Mall of the Netherlands’. “We zijn enorm enthousiast over het partnership met Anne&Max en Unibail-Rodamco-Westfield. Alle betrokken partijen groeien vanuit dit partnership en daar is het ons om te doen’, aldus Ernest van de Voort, Manager Business Development, Conceptontwikkeling & Marketing. Street brands De laatste jaren heeft Albron flink geïnvesteerd in de uitbreiding van haar conceptportfolio met zelf ontwikkelde foodconcepten, zoals The GreenHouse in Utrecht en daarnaast met bestaande en nieuwe licenties met aantrekkelijke ‘street brands’. Het concept Anne&Max is een toevoeging aan dit portfolio. Hiermee zet Albron een volgende stap in de segmenten high-traffic en shopping. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Grote bedrijfscateraars gaan voor 60% over op plant-based
Catering - ISS, Leo Catering en Sodexo committeren zich aan de doelstelling van Wakker Dier om dierlijke producten voor een groot deel te vervangen door plant-based. Daarmee hebben alle grotere bedrijfscateraars gehoor gegeven aan de wens van Wakker Dier.
Lees berichtOvername Albron en Hutten succesvol afgerond
Overname - Albron laat weten succesvol de overname van Hutten, branchegenoot in de catering- en hospitalitysector, te hebben afgerond. Volgens de foodservice-organisatie Albron kan het met deze strategische overname haar positie als marktleider uitbreiden, haar dienstenaanbod verder verbreden en meer maatschappelijke impact maken.
Lees berichtAlbron gaat gastbeleving bij Center Parcs verhogen
Leisure – Center Parcs en Albron hebben vandaag bekendgemaakt dat zij het contract verlengen tot 30 september 2035. Onderdeel van de afspraken is dat de komende jaren, in meer dan 100 outlets, unieke, speciaal voor Center Parcs ontwikkelde horecaconcepten worden uitgerold. Eten en drinken op de vakantieparken moet mensen samenbrengen en laten genieten.
Lees berichtAlbron neemt bedrijfscateraar Hutten over
Overname - Albron is voornemens om branchegenoot Hutten over te nemen. Beide bedrijven vullen elkaar goed aan en versterken elkaars posities. De overname moet nog worden voorgelegd aan de Autoriteit Consument en Markt.
Lees berichtThe Avocado Show failliet, maar twee restaurants blijven open
Formulenieuws - Op verzoek van de onderneming zelf, heeft de rechtbank in Amsterdam dinsdag 16 juli het faillissement uitgesproken van ‘The Avocado Show Holding BV’. Deze vennootschap staat aan het hoofd van een horeca franchiseformule en heeft ook twee eigen restaurants in Amsterdam, onder de naam ‘The Avocado Show’.
Lees berichtEigen horecalocatie van Center Parcs op Zuiderzoet
Leisure – Vakantieparkorganisatie Center Parcs gaat voor het eerst in dertien jaar weer zelf een restaurant in Nederland beheren. Het restaurant komt op het compleet vernieuwde Zuiderzoet in Zeewolde.
Lees bericht