Albron opent tweede locatie Anne&Max


Formulenieuws - Anne&Max wil volgend jaar nog zeker vijf vestigingen openen. Amsterdam en Rotterdam staan al gepland, maar ook Albron gaat, na winkelcentrum Leidsenhage,  in het centrum van Apeldoorn een tweede locatie exploiteren. Anne&Max wilt dé huiskamer in de stad zijn die haar gasten elke dag verrast met heerlijke biologische producten, gastvrije service in karakteristieke panden met een eigentijds interieur. De afgelopen jaren zat de groei er al in qua locaties, maar de keten wil verder groeien. Freshfood&Coffeecafe is om de groei gerealiseerd te krijgen op zoek gegaan naar partners. Een van die partners is Albron, maar ook franchisers worden gezocht. Voor de vestigingen Amsterdam en Rotterdam bijvoorbeeld, die al op de planning staan, worden nog ondernemers gezocht. Apeldoorn wordt zoals gezegd geëxploiteerd door Albron en zal nog dit jaar de deuren openen. De vestiging in Amsterdam ligt tegenover de NDSM werf, aan de overzijde van het water ontwikkelen zich de nieuwe Houthavens. Anne&Max wil zich daar vestigen begin 2020. Rotterdam heeft al een Anne&Max aan de Korte Hoogstraat, maar daar liggen mogelijkheden voor een tweede locatie. De locatie is al aangetrokken, alleen ontbreekt de ondernemer nog. De bedoeling is dat deze vestiging in het eerste kwartaal van 2020 opengaat. Bron: @FoodClicks Formulenieuws - Anne&Max wil volgend jaar nog zeker vijf vestigingen openen. Amsterdam en Rotterdam staan al gepland, maar ook Albron gaat, na winkelcentrum Leidsenhage,  in het centrum van Apeldoorn een tweede locatie exploiteren. Anne&Max wilt dé huiskamer in de stad zijn die haar gasten elke dag verrast met heerlijke biologische producten, gastvrije service in karakteristieke panden met een eigentijds interieur. De afgelopen jaren zat de groei er al in qua locaties, maar de keten wil verder groeien. Freshfood&Coffeecafe is om de groei gerealiseerd te krijgen op zoek gegaan naar partners. Een van die partners is Albron, maar ook franchisers worden gezocht. Voor de vestigingen Amsterdam en Rotterdam bijvoorbeeld, die al op de planning staan, worden nog ondernemers gezocht. Apeldoorn wordt zoals gezegd geëxploiteerd door Albron en zal nog dit jaar de deuren openen. De vestiging in Amsterdam ligt tegenover de NDSM werf, aan de overzijde van het water ontwikkelen zich de nieuwe Houthavens. Anne&Max wil zich daar vestigen begin 2020. Rotterdam heeft al een Anne&Max aan de Korte Hoogstraat, maar daar liggen mogelijkheden voor een tweede locatie. De locatie is al aangetrokken, alleen ontbreekt de ondernemer nog. De bedoeling is dat deze vestiging in het eerste kwartaal van 2020 opengaat. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’

Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.

Lees bericht


Anne&Max komt met hybride Brandt & Levie Hotdog

Formulenieuws - Fresh food & coffee café Anne&Max start met een hybride Brandt & Levie Hotdog in samenwerking met chef Samuel Levie. Het gaat om een maandspecial van de formule die gemaakt is met een worst die bestaat uit 35% groente en 65% verantwoord vlees. De hotdog is in maart te bestellen in alle dertig Anne&Max vestigingen in Nederland.

Lees bericht


Anne&Max opent 30e vestiging en hotel in Utrecht

Formulenieuws - Fresh food & coffee café Anne&Max opent de deuren van haar dertigste vestiging in Nederland. Boven nieuwste huiskamer wordt op 1 maart ook het eerste Anne&Max boutique hotel geopend. Als gevolg hiervan is ook de menukaart aangepast  met een avondkaart.

Lees bericht


Smaakchef van Albron wint Overall-prijs Innovation Award 2023

Verkiezing – De winnaars van de Horecava Innovation Award 2023 zijn maandag bekendgemaakt. Overall winnaar 2023 is Albron met Smaakchef. Smaakchef ontzorgt het zorgpersoneel door de bereiding van de warme maaltijd uit handen te nemen. De winnaar van de Horecava Innovation Award is Uhhmami, culinaire plant based boulions in de smaken Vegetable, Chickenis, Oceanish en Beefish.

Lees bericht

Nederlander besteedt €1,1 miljard bij koffie- en lunchketens

Onderzoek  – Nederlanders hebben het afgelopen jaar €1,1 miljard besteed bij koffie- en lunchketens in Nederland. De gemiddelde besteding per bezoek lag op €15. Het meest wordt uitgegeven bij lunchrooms zoals Anne&Max, namelijk gemiddeld €28, en het minste bij ketens waar bezoekers voornamelijk eten of drinken afhalen.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid