Albron opent vier nieuwe horecaconcepten in Tilburg

Formulenieuws – Albron heeft in de vernieuwde Emmapassage in Gemeente Tilburg op één dag vier nieuwe horecawinkels geopend. Het gaat om locaties van Frites Affairs, Strada Street Food Italiano, Anne&Max en Coffeecompany.
Vorig jaar opende Albron ook al een viertal locaties van deze formules in het Stadshart in Amstelveen. Die keuze werd toen gemaakt in samenwerking met vastgoedbedrijf Unibail-Rodamco-Westfield, een partij waarmee Albron wel vaker samenwerkt. Zo heeft het met deze vastgoedpartij ook street brands uit de eigen portfolio winkelformats geopend in Westfield Mall of the Netherlands nabij Den Haag en in het Stadshart Zoetermeer.
Met inzet van de verschillende horecaconcepten wil Albron beleving toevoegen aan een winkelcentrum of stadshart. Albron: “Online is alles te koop, dus in winkelgebieden zoeken mensen een bijzondere ervaring en beleving. Dat kunnen we bieden met een slimme mix van bijzondere winkels en conceptmatige horeca. Met sterke merken dus”.
Bron: Albron/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Gemiddelde NPS Nederlandse koffie- en lunchketens is +57
Onderzoek – De grootste koffie- en lunchketens van Nederland scoren gemiddeld een Net Promoter Score (NPS) van +57. Coffeelovers krijgt de hoogste score (+88). Bezoekers van koffie- en lunchketens met een hoge NPS nuttigen hun bestelling vaker ter plaatse dan dat ze deze afhalen.
Lees berichtFSIN: Duurzaamheid is ‘langetermijn-waardecreatie’
Foodservice – Duurzaamheid wordt te vaak gezien als synoniem voor milieumaatregelen, volgens het Foodservice Instituut Nederland (FSIN). Maar dat is het niet. Het instituut geeft daarom de voorkeur om duurzaamheid te definiëren als waardecreatie in het vinden van een evenwicht tussen economische, sociale en ecologische prestaties op de lange termijn.
Lees berichtCateringsector gaat voedselverspilling in kaart brengen
Catering – Elf ondernemingen in de cateringsector en twee brancheverenigingen hebben gezamenlijk besloten werk te gaan maken van voedselverspilling en starten met het in kaart brengen van de hoeveelheid voedsel dat wordt verspild. Het gaat om alle sectoren waarin de cateraars actief zijn, dus bedrijfskantines, zorginstellingen en schoolkantines.
Lees berichtAnne&Max lanceert planeetaardige trui tijdens Warmetruiendag
Formulenieuws - Franchiseketen Anne&Max lanceert een ‘planeetaardige’ trui op de zeventiende editie van Warmetruiendag op vrijdag 10 februari. Oprichter Wobbe van Zoelen had al eerder aangegeven met een ‘ludiek iets’ en ‘iets passend’ bij de formule te willen komen in het kader van de energiecrisis en de energiebesparing. Het is de ‘planeetaardige’ trui geworden.
Lees berichtAnne&Max wil 1 miljoen euro groeikapitaal ophalen
Formulenieuws - Franchiseketen Anne&Max lanceert haar eerste sharefunding campagne om 1 miljoen euro aan groeikapitaal op te halen. De opgehaalde investering gaat Anne&Max inzetten om de groei te versnellen en zich verder te ontwikkelen naar een (inter)nationale keten van ‘planeetaardige’ huiskamers.
Lees berichtAnne&Max wil groeien om meer impact te maken op omgeving
Interview - Wobbe van Zoelen van ontbijt- en lunchformule Anne&Max blijft duurzaam ondernemen. Begin oktober maakte hij een statement door de plantaardige melk die op de locaties wordt gebruikt, vijf cent goedkoper te maken dan koemelk. En in november opende hij zijn eerste flagshipstore met slimme techniek in het centrum van Haarlem, vlakbij de plek waar het Anne&Max...
Lees bericht