Albron wil met AH to go Tilburg positie in commerciële horeca versterken


AH to go in Tilburg

Foodservice – Horecabedrijf Albron wil haar positie binnen de commerciële horeca verder uitbreiden. Als onderdeel van die nieuwe strategie nam het bedrijf onlangs de AH to go vestiging in Tilburg over van Albert Heijn. Albron wil meer van dergelijke sterke Nederlandse bedrijven aan zich binden.

De cateraar is al langere tijd bezig zich te verbreden in de verschillende horecagebieden. Naast de bedrijfscatering in zorginstellingen, bedrijven en de zelfstandige horecagelegenheden binnen lobby’s van ziekenhuizen en bedrijven is het bedrijf ook actief in allerhande verblijfshoreca en horecaevenementen zoals De Keukenhof, TT Assen en de Nijmeegse Vierdaagse.

Masterfranchiser

De commerciële horeca is van meer recente datum, maar inmiddels heeft Albron met het circulaire horecaconcept The Green House in Utrecht en twee locaties van Anne&Max ook op dat gebied steeds meer kennis en ervaring. Met de recente opening van een tweetal horecalocaties in de binnenstad van Almere, Le Perron en Starbucks, en een later nog te openen nieuw concept Frites Affairs zit ook bij die activiteiten de groei er goed in. Maar Albron wil verder groeien en zoekt daarvoor gericht naar foodformules, waarbij het bedrijf als masterfranchiser kan optreden op hightraffic-locaties. Naast Anne&Max is een dergelijk strategisch partner ook Starbucks.

Ambitie

De locatie AH to go in Tilburg maakt onderdeel uit van die nieuwe strategie, waarvoor Jan Willem Hilbron als voormalig conceptontwikkelaar vanuit HMSHost is aangetrokken. Hij ziet de samenwerking met AH to go nu als een  eerste stap om ervaring op te doen, maar de ambitie reikt verder.

In de aankomende uitgave van @FoodClicks meer over de plannen van Albron.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws





Albron neemt De Buurtboer over

Overname - Albron heeft De Buurtboer, leverancier van bedrijfslunches overgenomen van de beide oprichtsters. Albron versterkt hiermee haar portfolio aan oplossingen voor eten en drinken op het werk.

Lees bericht


Starbucks lanceert nieuw koffie-concept met warme en koude dranken

Introductie – Starbucks komt met een nieuw ‘Self-Serve’- koffieconcept. Deze zelfbedieningsautomaat is de eerste van Starbucks die zowel warme als ijskoude dranken serveert, samen met zuivelvrije melkalternatieven. De nieuwe automaat, maakt onderdeel uit van het We Proudly Serve Starbucks Coffee Program, dat samen met Nestlé Professional is opgezet. Eerste kennismaking in Nederland voor consumenten zal zijn bij enkele Shell-tankstations.

Lees bericht

Uitrol locaties AH to go en bp eindelijk van start

Petrol – De samenwerking was al aangekondigd en de uitbreidingsplannen ook, maar met de opening van een AH to go in bp Vliete aan de A58 bij Krabbendijke (Zeeland) gaat de samenwerking tussen beide partijen nu eindelijk van start. Het plan is om dit jaar nog eens 14 bp tankstations om te bouwen, gevolgd door ruim 80 bp tankstations in 2022. Hiermee breiden Albert...

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid