Alcoholvrij proosten voor aandacht personeelstekort Horeca'
Horeca-actie - Op donderdag 16 januari 2020 proosten meer dan 1300 mensen in de hoop een nieuw wereldrecord neer te zetten. De wereldrecordpoging wordt georganiseerd door Nationale Horecadag in samenwerking met Heineken 0.0 en Royal Club en wordt gehouden om aandacht te vragen voor het groeiende tekort aan horecamensen. De wereldrecordpoging vindt plaats op de vakbeurs Horecava in de RAI in Amsterdam. Lennart Maas, organisator van de Nationale Horecadag: “Er zijn ruim 23.000 vacatures in de horeca en daarom willen we met deze wereldrecordpoging laten zien hoe leuk het is om in de horeca te werken. Tijdens een borrel, etentje of een weekendje weg ontstaan momenten van verbinding, En daar hoort vaak een toost bij, op een bijzonder moment in iemands leven of gewoon op een leuke avond met vrienden. Horeca staat voor saamhorigheid en gezelligheid.” Oproep Nationale Horecadag roept horecaprofessionals– en studenten op om mee te doen aan de toost. Ook alle bezoekers van de Horecava en iedereen uit de buurt kunnen meedoen. Maarten Wessels doet de kick off van de toost: “Wat is er nu mooier dan op de vakbeurs voor de horeca een wereldrecord neer te zetten? Samen brengen we een toost uit op alle horecaprofessionals in Nederland.” Alcoholvrij De grootste toost wordt gedaan met het alcoholvrije bier van Heineken: Heineken 0.0 en de Ginger Ale Lemongrass van Royal Club. Om te laten zien dat je ook met alcoholvrije dranken kunt proosten op mooie momenten. Bron: Nationale Horecadag Horeca-actie - Op donderdag 16 januari 2020 proosten meer dan 1300 mensen in de hoop een nieuw wereldrecord neer te zetten. De wereldrecordpoging wordt georganiseerd door Nationale Horecadag in samenwerking met Heineken 0.0 en Royal Club en wordt gehouden om aandacht te vragen voor het groeiende tekort aan horecamensen. De wereldrecordpoging vindt plaats op de vakbeurs Horecava in de RAI in Amsterdam. Lennart Maas, organisator van de Nationale Horecadag: “Er zijn ruim 23.000 vacatures in de horeca en daarom willen we met deze wereldrecordpoging laten zien hoe leuk het is om in de horeca te werken. Tijdens een borrel, etentje of een weekendje weg ontstaan momenten van verbinding, En daar hoort vaak een toost bij, op een bijzonder moment in iemands leven of gewoon op een leuke avond met vrienden. Horeca staat voor saamhorigheid en gezelligheid.” Oproep Nationale Horecadag roept horecaprofessionals– en studenten op om mee te doen aan de toost. Ook alle bezoekers van de Horecava en iedereen uit de buurt kunnen meedoen. Maarten Wessels doet de kick off van de toost: “Wat is er nu mooier dan op de vakbeurs voor de horeca een wereldrecord neer te zetten? Samen brengen we een toost uit op alle horecaprofessionals in Nederland.” Alcoholvrij De grootste toost wordt gedaan met het alcoholvrije bier van Heineken: Heineken 0.0 en de Ginger Ale Lemongrass van Royal Club. Om te laten zien dat je ook met alcoholvrije dranken kunt proosten op mooie momenten. Bron: Nationale Horecadag
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Vrumona presenteert nieuw design Pepsi in grootse campagne
Campagne - Vrumona, licentiepartner van PepsiCo, introduceert het nieuwe design voor Pepsi in de grootste campagne ooit. Het wordt de eerste update in 14 jaar tijd. De nieuwe visuele identiteit wordt in meer dan 120 markten uitgerold, waaronder in Nederland. Bezoekers aan de Horecava beleefde de primeur van de nieuwe merkuitstraling.
Lees berichtLuuk Scholte nieuwe algemeen directeur Greendish
Benoeming - Voormalig directeur Horecava Luuk Scholte is per februari 2024 gestart als algemeen directeur van Greendish. Hij volgt in deze functie Michael Salmagne op.
Lees berichtHorecava toont te weinig antwoorden op de horeca-uitdagingen
Vakbeurzen - Afgelopen week kon horeca minnend Nederland zich op de Horecava weer te goed doen aan allerlei hapjes en drankjes en andere inspiratie voor de foodservicesector. Volgens de organisatie bezochten ruim 64.000 bezoekers deze foodbeurs voor professionals. Veel nieuws kregen die niet te zien. Natuurlijk er waren aanbieders met nieuwe snacks, nieuwe verpakkingen, maar veel verder dan een ander kleurtje,...
Lees berichtSjoerd Mampaeij wint het NK Lekkerste Broodje 2024
Wedstrijd - Sjoerd Mampaeij van restaurant Midas in Woerden heeft tijdens de Horecava de 39ste editie van het NK Lekkerste Broodje op zijn naam geschreven. Hij wist de jury unaniem te overtuigen met zijn Broodje Beef Teriyaki.
Lees berichtTawfik el Shanwany van LouLou Pizzabar winnaar NK Pizza bakken 2024
Wedstrijd - Tawfik el Shanwany van LouLou Pizzabar in Amsterdam heeft het NK Pizza bakken 2024 op de Horecava gewonnen. De jury was vol lof over zijn deeg en kooktechnieken. De ondernemer toonde zich na afloop verbaasd, omdat hij erg heeft getwijfeld of hij wel mee moest doen met de wedstrijd, want eigenlijk had hij geen tijd.
Lees berichtTer Marsch & Co pakt wéér goud tijdens NK Lekkerste Burger
Wedstrijd - Andy Hoogvliets van Ter Marsch & Co Rotterdam heeft goud gepakt tijdens het NK Lekkerste Burger 2024 op de Horecava. Daarmee raakt de prijzenkast van de burgerboetiek nog voller dan hij al was.
Lees bericht