Anne&Max bij beste 3 franchisegevers in Nederland


Interieurbeeld van de 'Huiskamer' Anne&Max; / Foto bij: Sheena Schouwink

Formulenieuws - Franchiseformule Anne&Max is tijdens de uitreiking van de NFV Franchise Trofee 2025 uitgeroepen tot één van de drie beste franchisegevers van Nederland. De prijs wordt jaarlijks uitgereikt door de Nederlandse Franchise Vereniging (NFV) aan formules die zich onderscheiden in kwaliteit, samenwerking en toekomstvisie. Hizi Hair werd uiteindelijk de winnaar.

Wobbe van Zoelen, oprichter van Anne&Max, is trots op de top drie positie van zijn formule. “We stonden naast twee grote formules Eazie en Hizi Hair. Dat wij als eigenzinnige formule op dit podium mogen staan, zegt alles over de kracht van onze ondernemers en ons verhaal.”

Duurzaam

De jury was vooral te spreken over de ‘persoonlijke benadering, sterke merkidentiteit en duurzame koers’ van Anne&Max, die zelf altijd aangeeft de 'Huiskamer' van het stadscentrum wil zijn. De plek waar je altijd terecht kunt voor ontbijt, lunch of iets anders en daarin een planeetaardige visie en missie heeft. De jury sprak over een ‘serieuze en consistente aanpak van duurzaamheid’. Een aanpak ook die een diepe indruk heeft gemaakt op de jury. “Anne&Max is een voorbeeld van hoe ondernemen met hoofd en hart kan samengaan - en daarmee een voortreffelijke genomineerde voor de NFV Franchise Trofee 2025,” aldus de jury.

Anne&Max heeft 31 vestigingen. De formule biedt ondernemers de mogelijkheid om met lokale betrokkenheid én landelijke kracht een eigen vestiging te runnen, aldus Anne&Max.

Bron: Anne&Max/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Udea-worstenbroodje winnaar Bio-product tijdens Netwerkdiner

Bijeenkomst – Tijdens het jaarlijkse Bio-Netwerkdiner, georganiseerd door BioNederland, kwamen op 5 juni ruim 200 professionals uit de biologische keten bijeen in de Prodentfabriek in Amersfoort. De avond bood inspiratie, netwerkgelegenheid én erkenning voor innovaties en inzet binnen de sector.

Lees bericht



Kipperij groeit explosief door uniek concept

Interview – Onlangs maakte Kipperij bekend samen te werken met Lekkerland voor de logistiek. De kipformule groeide zo snel dat de vorige logistieke partner het niet meer aankon. Lekkerland kan de groei wél faciliteren. Achter deze razendsnelle uitbreiding staat Maud Mol, de 28-jarige franchisegever van Kipperij. Haar ambitie? Binnen vijf jaar landelijke dekking. “Dat moet lukken, want eigenlijk hebben wij...

Lees bericht

Toetie & Bo Kidscafé wil groeien als franchiseformule

Horecaconcept - Toetie & Bo Kidscafé is een horecaplek waar kinderen welkom zijn en ouders zich kunnen ontspannen. Het horecaconcept telt nu nog alleen een locatie in Hoorn, maar gaat uitbreiden naar Purmerend. Initiatiefnemers Tamarah van Dijk en Elles Band achten de tijd nu rijp om verder uit te breiden met franchise.

Lees bericht


AnyTyme opgetuigd voor verdere franchise-uitrol

Interview - Een nieuw logo, een eigentijdse uitstraling binnen en buiten, verpakkingen die in lijn zijn met de nieuwe uitstraling. Er is veel veranderd bij cafetariaformule AnyTyme. Maar de belangrijkste wijzigingen zijn misschien onzichtbaar. Aan de achterkant van het bedrijf zijn namelijk de inkoopcondities, de infrastructuur en de afspraken verbeterd en is er een organisatie opgetuigd waarmee de formule geschikt...

Lees bericht

HEMA meest favoriet voor koffie en lunch

Onderzoek – Het aantal bezoekers van koffie- en lunchketens groeide het afgelopen jaar naar 9,6 miljoen. HEMA blijft de favoriet voor koffie en lunch. Bezoekers nuttigen driekwart (76%) van de bestellingen ter plaatse, terwijl ze bijna een kwart (24%) afhalen.

Lees bericht



© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid