Anne&Max gaat de koekjes van De Koekfabriek opnemen
Formulenieuws – Anne&Max gaat de koekjes van De Koekfabriek bij de koffie serveren. De koekjes staan ook speciaal verpakt in de winkels om mee naar huis te nemen. De koekjes voor de 19 Anne&Max filialen worden elke ochtend vers afgebakken.
Anne&Max streeft ernaar om zo goed mogelijk met mens en natuur om te gaan. Deze visie sluit perfect aan bij sociale doelstellingen van De Koekfabriek. Vandaar dat beide partijen samen gaan werken. Anne&Max wil de gasten verrassen met goed eten en bij voorkeur een verhaal hebben achter elk product. De samenwerking met De Koekfabriek is in dat opzicht meer dan logisch, omdat achter elk koekje een unieke Koekenbakker zit met een bijzonder verhaal.
De Koekfabriek bakt op 5 verschillende locaties koekjes met mensen met een achterstand tot de arbeidsmarkt. Vaak zijn het mensen die niet of nauwelijks worden gezien. De Koekfabriek wil die mensen weer een zinvol bestaan bieden en een plek in de maatschappij geven.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Anne&Max lanceert planeetaardige trui tijdens Warmetruiendag
Formulenieuws - Franchiseketen Anne&Max lanceert een ‘planeetaardige’ trui op de zeventiende editie van Warmetruiendag op vrijdag 10 februari. Oprichter Wobbe van Zoelen had al eerder aangegeven met een ‘ludiek iets’ en ‘iets passend’ bij de formule te willen komen in het kader van de energiecrisis en de energiebesparing. Het is de ‘planeetaardige’ trui geworden.
Lees berichtAnne&Max wil 1 miljoen euro groeikapitaal ophalen
Formulenieuws - Franchiseketen Anne&Max lanceert haar eerste sharefunding campagne om 1 miljoen euro aan groeikapitaal op te halen. De opgehaalde investering gaat Anne&Max inzetten om de groei te versnellen en zich verder te ontwikkelen naar een (inter)nationale keten van ‘planeetaardige’ huiskamers.
Lees berichtAlbron opent vier nieuwe horecaconcepten in Tilburg
Formulenieuws – Albron heeft in de vernieuwde Emmapassage in Gemeente Tilburg op één dag vier nieuwe horecawinkels geopend. Het gaat om locaties van Frites Affairs, Strada Street Food Italiano, Anne&Max en Coffeecompany.
Lees berichtAnne&Max wil groeien om meer impact te maken op omgeving
Interview - Wobbe van Zoelen van ontbijt- en lunchformule Anne&Max blijft duurzaam ondernemen. Begin oktober maakte hij een statement door de plantaardige melk die op de locaties wordt gebruikt, vijf cent goedkoper te maken dan koemelk. En in november opende hij zijn eerste flagshipstore met slimme techniek in het centrum van Haarlem, vlakbij de plek waar het Anne&Max...
Lees berichtAnne&Max opent eerste Nederlandse Flagship Store in Haarlem
Formulenieuws - Gisteren opende FreshFood Café Anne&Max de deuren van haar eerste Flagship Store in Nederland. De nieuwe locatie in Haarlem is de grootste, meest duurzame én slimste Anne&Max vestiging tot nu toe.
Lees berichtAnne&Max maakt koffie met havermelk goedkoper dan met melk
Formulenieuws - Bij Anne&Max is de cappuccino met plan(ee)taardige melk vanaf vandaag 5 cent goedkoper dan koemelk. De 5 cent korting is een statement, volgens de ontbijt- en lunchformule. Met de prijsverlaging wil Anne&Max ook de gast verleiden eens havelmelk uit te proberen.
Lees bericht