Anne&Max, Strada en Coco & Sebas in Stadshart Amstelveen

Winkelcentrum - Stadshart Amstelveen breidt haar winkelaanbod uit met Anne&Max, Strada en Coco & Sebas. Het winkelcentrum wil met de horeca uitbreiding nog beter inspelen op de wensen van de bezoekers. Onderzoek wees uit dat er behoefte was aan een verdere uitbreiding van eet- en drinkgelegenheden.
Voor Strada Street Food Italiano is het de tweede locatie. Deze nieuwe formule van Albron opende eerder een locatie in Amsterdam Noord. Ook de Anne&Max-locatie wordt door het horeca- en catering bedrijf in de Meern geëxploiteerd. Delicatessewinkel Maza was al gevestigd, maar is verhuisd naar een ander winkelpand met grotere zitruimte en een ruim terras.
Met de komst van de drie nieuwe foodmerken telt Stadshart Amstelveen meer dan 140 retailers. “De behoefte van de consument staat bij ons voorop”, aldus Eduard Helwig, Winkelcentrum Manager van Stadshart Amstelveen. “Uit ons bezoekersonderzoek bleek dat de consumenten meer eet- en drinkgelegenheden in het Stadshart willen zien en in het bijzonder een Italiaans restaurant. We zijn dan ook trots dat we het Italiaanse streetfood concept Strada, fresh food & coffee café Anne&Max en chocolaterie Coco & Sebas mogen verwelkomen.”
Fresh food & coffee café Anne&Max opent op 8 juni de 25e vestiging. Strada en het Brabantse chocoladeconcept Coco & Sebas openen binnenkort de deuren. Delicatessewinkel Maza is onlangs geopend. Het winkelcentrum is zeven dagen per week open en trekt jaarlijks 10 miljoen bezoekers.
Bron: Stadshart Amstelveen/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Gemiddelde NPS Nederlandse koffie- en lunchketens is +57
Onderzoek – De grootste koffie- en lunchketens van Nederland scoren gemiddeld een Net Promoter Score (NPS) van +57. Coffeelovers krijgt de hoogste score (+88). Bezoekers van koffie- en lunchketens met een hoge NPS nuttigen hun bestelling vaker ter plaatse dan dat ze deze afhalen.
Lees berichtFSIN: Duurzaamheid is ‘langetermijn-waardecreatie’
Foodservice – Duurzaamheid wordt te vaak gezien als synoniem voor milieumaatregelen, volgens het Foodservice Instituut Nederland (FSIN). Maar dat is het niet. Het instituut geeft daarom de voorkeur om duurzaamheid te definiëren als waardecreatie in het vinden van een evenwicht tussen economische, sociale en ecologische prestaties op de lange termijn.
Lees berichtCoco & Sebas opent vier nieuwe locaties op NS-stations
Formulenieuws – Chocolade en cadeauwinkel Coco & Sebas heeft 4 winkels geopend op NS-stations. Het gaat om de locaties Amsterdam Centraal, Rotterdam Centraal, Den Haag Centraal en Utrecht Centraal. Coco & Sebas heeft voor de reizigers een speciaal assortiment samengesteld om onderweg van te genieten of als cadeaus mee te nemen.
Lees berichtCateringsector gaat voedselverspilling in kaart brengen
Catering – Elf ondernemingen in de cateringsector en twee brancheverenigingen hebben gezamenlijk besloten werk te gaan maken van voedselverspilling en starten met het in kaart brengen van de hoeveelheid voedsel dat wordt verspild. Het gaat om alle sectoren waarin de cateraars actief zijn, dus bedrijfskantines, zorginstellingen en schoolkantines.
Lees berichtAnne&Max lanceert planeetaardige trui tijdens Warmetruiendag
Formulenieuws - Franchiseketen Anne&Max lanceert een ‘planeetaardige’ trui op de zeventiende editie van Warmetruiendag op vrijdag 10 februari. Oprichter Wobbe van Zoelen had al eerder aangegeven met een ‘ludiek iets’ en ‘iets passend’ bij de formule te willen komen in het kader van de energiecrisis en de energiebesparing. Het is de ‘planeetaardige’ trui geworden.
Lees berichtCoco & Sebas neemt zestien Leonidas-locaties over
Overname - Het Brabantse premium chocolademerk Coco & Sebas heeft overeenstemming bereikt met de curator van Handelsonderneming Min B.V. over de doorstart van het grootste deel van de door haar geëxploiteerde Leonidas-winkels en de distributieactiviteiten in Roosendaal.
Lees bericht