Appèl introduceert webapp ‘Oh Appy Day’


Catering – Appèl  introduceert Oh Appy Day! Met deze webapp kunnen gasten van de cateraar producten en gerechten bestellen en die direct betalen via hun telefoon of desktop.

Met Oh Appy Day wil Appèl haar gasten extra service en gemak bieden. Gasten houden immers meer tijd over tijdens hun pauzemoment en bovendien is het eenvoudiger voor ze om de lunch af te halen. Wachten bij de counter of kassa hoeft niet meer. De webapp geeft overzichtelijk weer wat te bestellen is. “En door vooraf te bestellen weten onze gasten ook zeker dat ze kunnen genieten van hun favoriete fooditems,” aldus Marloes de Heer - Kleinman, Business Development Manager bij Appèl.

Assortiment

Het assortiment van Oh Appy Day bestaat volledig uit producten die door het cateringteam op locatie bereid zijn. Waar mogelijk is, wordt gebruik gemaakt van lokale en seizoengebonden producten. Te denken valt aan salades, belegde broodjes, (groenten) wraps, soep, breakfast bowls, yoghurt, smoothies, fruitsalades, maar ook guilty pleasures zoals bananenbrood, croisssantjes, muffins of brownies. “Ook bieden we speciale pakketten, zoals ‘Boost Your Energy’ en ‘Eat Your Greens’ met producten die onze gasten weer helemaal opladen,” aldus De Heer - Kleinman.

After corona concept

Oh Appy Day draait op dit moment bij Saxion Hogeschool en Technische Universiteit Eindhoven. De komende weken wordt de app verder uitgerold. De foodordering app is onderdeel van het 'after corona' concept van Appèl: de leukste dag van de week. “Juist nu is die foodbeleving van belang. Mensen zijn minder vaak op locatie waardoor voor sommigen een dagje op kantoor of op school een uitje wordt. Dan wil je iets speciaals dat je op de dagen dat je thuis bent niet eet. Een lunch moet een verwenmoment zijn voor onze gast”, aldus de Heer – Kleinman.

Bron: Appèl/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

‘Ondanks min 2 miljard euro omzet in Q2 kan 2020 nog wat worden’

Analyse – In tweede kwartaal bedroeg de totale omzetdaling in de foodsevicesector ruim 2 miljard euro. Dat betekent dat slechts de helft van de normale bestedingen in horeca, catering en gemak hebben plaatsgevonden. Maar lichtpuntje is dat mocht de omzet in het tweede en derde kwartaal op hetzelfde niveau uitkomen als in 2019 dan komt de totale omzet van alle sectoren uit op 80%...

Lees bericht

Problemen Maison van den Boer nog niet voorbij

Catering – De problemen voor cateraar Maison van den Boer zijn nog niet voorbij. Volgens een bericht in het Brabants Dagblad vandaag werken  45 schuldeisers niet mee aan een reddingsplan, waardoor een faillissement van het bedrijf alsnog dreigt.

Lees bericht

Thuisbezorging gaat in aantallen ‘uit eten’ voorbij

Marktcijfers – De gevolgen van corona hebben nog altijd een stevig effect op de omzet in de out-of-homesector. Catering, horeca en vervoer liggen tezamen -42% lager in de laatste 4 weken ten opzichte van 2019. Mede door de heropening van de restaurants is de omzet in deze sector van min 80% teruggelopen naar -30%. Thuisbezorging doet het goed en gaat in aantal avondmaaltijden naar...

Lees bericht



Foodservicesector organiseert campagne voor cateraars

Campagne – ‘Samenlunchen’ heet het initiatief dat vandaag bekend is gemaakt in een uitzending van Foodservice XS. Het gaat om een campagne die door Unilever Food Solutions is geïnitieerd en mensen weer het vertrouwen moet geven de kantine te bezoeken. Inmiddels wordt de campagne die de cateringbedrijven ondersteunt door zo'n 15 foodservicebedrijven gesteund.

Lees bericht

Sodexo Nederland schrapt 800 banen

Catering – Bij Sodexo Nederland verliezen 800 van de 3000 medewerkers hun baan. Dat meldt de website van NOS. Het grootste deel van de medewerkers die hun baan gaan verliezen zit bij de cateringtak. Ook bij de andere onderdelen, zoals ondersteunende diensten, vallen banen weg.

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid