Assortiment La Place producten bij Jumbo fors uitgebreid
Supermarkt – Het assortiment La Place producten bij de Jumbo-supermarkten wordt fors uitgebreid. Beide partijen gaan hun samenwerking op dat vlak verder vergroten. Volgens Jumbo gaat een breed assortiment La Place producten de komende tijd hun intrede doen in de winkels van Jumbo. Nieuw in het assortiment worden onder meer verschillende La Place theesoorten, romige hangop, Italiaanse smaakmakers en de kruidenroomkaas. Jumbo had al eerder laten weten dat La Place, net als het eigen merk Jumbo een huismerk wordt binnen de supermarktformule. De komst van meerdere artikelen past bij die visie. De introducties nu zijn stuk voor stuk zijn ontstaan vanuit een intensieve samenwerking tussen Jumbo en de foodserviceformule, laten de bedrijven weten. Jumbo, dat de vestigingen van La Place heeft overgenomen van het failliet verklaarde V&D, koos er voor om het bedrijf zelfstandig te houden, maar werkt nauw samen om elkaar te versterken met de kennis over voeding. Zo sparren de merken over hun gedeelde visies en hebben de koks wekelijks contact met product- en conceptontwikkelaars. Samen selecteerden ze ook producten die uitblinken in smaak en voldoen aan strenge kwaliteitseisen, bijvoorbeeld de kruidenroomkaas van La Place. Het broodje kruidenroomkaas is al jaren een van de bekendste en populairste producten, jaarlijks worden er ruim 500.000 van verkocht. Samen sterker Eerder werkten Jumbo en La Place al samen in de Jumbo Foodmarkten, Jumbo City’s en met verschillende La Place producten in het Jumbo assortiment, zoals de La Place seizoenschocolade en het La Place worstenbroodje. La Place is geïntegreerd in de Jumbo familie, zegt de directie en we hebben een sterke focus op nationale en internationale uitbreiding. ‘De synergie tussen La Place en Jumbo begint duidelijk haar vruchten af te werpen, met het nieuwe concept voor binnenstedelijke gemakswinkels – dat elementen van zowel La Place als Jumbo samenbrengt – als mooi voorbeeld.’ Bron: @FoodClicks Supermarkt – Het assortiment La Place producten bij de Jumbo-supermarkten wordt fors uitgebreid. Beide partijen gaan hun samenwerking op dat vlak verder vergroten. Volgens Jumbo gaat een breed assortiment La Place producten de komende tijd hun intrede doen in de winkels van Jumbo. Nieuw in het assortiment worden onder meer verschillende La Place theesoorten, romige hangop, Italiaanse smaakmakers en de kruidenroomkaas. Jumbo had al eerder laten weten dat La Place, net als het eigen merk Jumbo een huismerk wordt binnen de supermarktformule. De komst van meerdere artikelen past bij die visie. De introducties nu zijn stuk voor stuk zijn ontstaan vanuit een intensieve samenwerking tussen Jumbo en de foodserviceformule, laten de bedrijven weten. Jumbo, dat de vestigingen van La Place heeft overgenomen van het failliet verklaarde V&D, koos er voor om het bedrijf zelfstandig te houden, maar werkt nauw samen om elkaar te versterken met de kennis over voeding. Zo sparren de merken over hun gedeelde visies en hebben de koks wekelijks contact met product- en conceptontwikkelaars. Samen selecteerden ze ook producten die uitblinken in smaak en voldoen aan strenge kwaliteitseisen, bijvoorbeeld de kruidenroomkaas van La Place. Het broodje kruidenroomkaas is al jaren een van de bekendste en populairste producten, jaarlijks worden er ruim 500.000 van verkocht. Samen sterker Eerder werkten Jumbo en La Place al samen in de Jumbo Foodmarkten, Jumbo City’s en met verschillende La Place producten in het Jumbo assortiment, zoals de La Place seizoenschocolade en het La Place worstenbroodje. La Place is geïntegreerd in de Jumbo familie, zegt de directie en we hebben een sterke focus op nationale en internationale uitbreiding. ‘De synergie tussen La Place en Jumbo begint duidelijk haar vruchten af te werpen, met het nieuwe concept voor binnenstedelijke gemakswinkels – dat elementen van zowel La Place als Jumbo samenbrengt – als mooi voorbeeld.’ Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek