The Avocado Show krijgt een ‘to go’-vestiging


Formulenieuws- The Avocado Show in De Pijp krijgt er een zusje bij, op de Willemsparkweg in Zuid wordt gewerkt aan een kleinere vestiging, die zich vooral richt op afhalen en bezorgen. Nagedacht wordt nog of op die locatie aan de naam The Avocado Show de naam ‘Boutique’ of ‘to go’ wordt toegevoegd. Dat liet mede-eigenaar Ron Simpson vandaag weten, tijdens en Round Table-gesprek, georganiseerd door kassasoftwarebedrijf Lightspeed voor een aantal horecapartijen. Voor de bezorging vanuit de nieuwe vestiging is een aparte verpakkingslijn ontwikkeld. Die lijn verpakkingsproducten is niet alleen duurzaam, maar ook volledig zwart. Testen hebben namelijk uitgewezen dat de kleurrijke gerechten van The Avocado Show het beste tot hun recht komen bij de doelgroep als zij op een donkere ondergrond worden getoond. Social media De vestiging van The Avocado Show in De Pijp was vanaf het moment van de opening een succes, mede vanwege een goede marketingstrategie op social media. De berichte en foto’s leidde tot internationale aandacht en nog altijd staan er wachtrijen voor de deur van de 50 zitplaatsen tellende restaurantlocatie in De Pijp. Het pand aan de Willemsparkweg heeft zo’n 15 tot 20 zitplaatsen en een terras. Avocado’s spelen nog altijd de hoofdrol op de menukaart, maar er worden ook meer pokébowls en salades geserveerd. Verwacht wordt dat het restaurant over enkele weken de deuren opent. Koude gerechten De bezorging verloopt via bezorgdiensten als Deliveroo, Foodora en Ubereats, maar bestaan vooralsnog om praktische redenen van de bezorging uitsluitend uit koude gerechten. Simpson: “Ook omdat we op die manier de actieradius van de bezorging kunnen vergroten van anderhalve kilometer naar drie kilometer.” Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

BP gaat eten en drinken bezorgen vanaf Utrechts tankstation

Formulenieuws - BP start in Utrecht een proef met een lokale ‘on-demand’ bezorgdienst, genaamd BP2you. Gedurende zes maanden hebben klanten in Utrecht de mogelijkheid om eten en drinken te bestellen en deze vanuit hun lokale BP tankstation op een locatie naar keuze te laten bezorgen. Gedurende de proef kunnen klanten ook hun pakketjes laten afleveren bij de BP tankstations...

Lees bericht

Jumbo voegt 200 artikelen toe speciaal voor de zakelijke markt

Formulenieuws - Jumbo heeft het online assortiment met 200 artikelen verder uitgebreid, speciaal voor de zakelijke markt. Het gaat om een groot aantal nieuwe artikelen, die in portie-, bulk- en grootverpakking worden aangeboden en die beter aansluiten bij de behoeften van de groeiende groep zakelijke klanten van de supermarkt. De supermarktorganisatie uit Veghel meldt dat er sinds de start van Jumbo...

Lees bericht

Inschrijvingen Foodservice Marketing Award 2020 van start

Verkiezing – Wie wordt de opvolger van de roze fritessaus van Smullers en de F&B Gate delivery van HMSHost? Beide waren vorig jaar winnaar van de Foodservice Marketing Award. Smullers won de activatie prijs en HMSHost de innovatie award. Dit jaar is er nog maar een marketingprijs, want beide categorieën worden samengevoegd. De Foodservice Marketing Award is een initiatief...

Lees bericht

Domino’s ziet groei van 300% in lunchbestellingen

Formulenieuws - Pizza-keten Domino’s realiseerde de afgelopen vijf - met inmiddels 270 winkels - een groei van 300% in het aantal lunchorders. Het merendeel van deze orders is afhaal. Domino’s verwacht dat deze trend zich de komende jaren alleen nog maar sterker zal ontwikkelen. Mede door de sterke groei van het aantal lunchorders heeft de pizzaketen ook meerdere locaties met...

Lees bericht


IKEA bezorgt in Groningen Zweedse balletjes aan huis

Formulenieuws - Vanaf vandaag kunnen de liefhebbers van de Zweedse balletjes van IKEA deze bestellen via Thuisbezorgd.nl. Het woonwarenhuis start de bezorging in Groningen met Thuisbezorgd.nl en bij succes wordt de service ook mogelijk in andere steden. De uitbreiding van de service hangt samen met de optie om via de app en website van Thuisbezorgd.nl een grotere...

Lees bericht

Nielsen: online omzet FMCG groeit vier keer sneller dan offline

Marktcijfers - Wereldwijd groeien de online verkopen van FMCG-producten vier keer sneller dan de offline verkopen. Dat blijkt uit een rapport van onderzoeksbureau Nielsen. Door een nieuwe werk-privédynamiek, toenemende files en een stijgende behoefte aan gemaksproducten en –diensten zal de Europese onlinemarkt nog sneller groeien zo voorspelt het bureau. Nielsen wijst in het rapport op het hoge tempo van...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid