Bakker Bart opent tweede winkel met vernieuwd concept
Formulenieuws - Bakker Bart opent in Wageningen op dinsdag 12 november de tweede locatie in het vernieuwde concept. De winkel is ruim een jaar gesloten geweest. Naast Wageningen staan er de komende maanden nog meer verbouwingen gepland.
De winkel heeft een volledige transformatie ondergaan. Met een nieuw winkelconcept en een ruime uitbreiding biedt de vestiging nu maar liefst 50 zitplaatsen. Het vernieuwde concept is zorgvuldig ontworpen met oog voor zowel de klant als het team. Overal is een opvallende roze kleur terug te zien, van de gevel tot de winkelinrichting, met een uitnodigend terras en een open entree die bezoekers naar binnen trekt. Bestelzuilen staan centraal in de ruimte en de inrichting is voorzien van speelse details. De winkel is praktisch ingedeeld in drie zones: ‘brood’, ‘koffie & zoet’ en ‘belegde broodjes & snacks’.
Assortiment
De locatie in Wageningen is de tweede Bakker Bart winkel die draait volgens het vernieuwde concept. Niet alleen het interieur is aangepast ook het assortiment is vernieuwd en uitgebreid. Naast de klassiekers zoals belegde broodjes, pizzastukken, saucijzenbroodjes en zoete lekkernijen, zijn er nu ook nieuwe opties zoals barista-koffie, een broodje bal in drie varianten en het knabbelstengel-dipconcept.
Ondernemer Ronald van Kolthoorn wordt de franchiser van de locatie in Wageningen. Hij runt ook de Bakker Bart Ede Centrum en Bakker Bart Rijssen. Het wordt zijn derde Bakker Bart-winkel in vijf jaar tijd.
Bron: Bakker Bart/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Bakker Bart terug in hartje Nijmegen
Formulenieuws - Na een maand van verbouwing is aan de Broerstraat in Nijmegen de nieuwe Bakker Bart geopend. De winkel heeft een volledig nieuwe uitstraling en indeling, met elementen uit het nieuwe Bakker Bart-concept. De focus ligt op de broodjescorner, de bestelopties, zoals dubbele bestelzuilen en een orderstatusscherm.
Lees berichtBakker Bart rolt order kiosken landelijk uit met Jamezz
Formulenieuws - Bakker Bart en software-bedrijf Jamezz hebben de handen ineen geslagen voor de landelijke uitrol van order kiosken. Bakker Bart laat daarmee zien dat dat de keten gelooft in het verder doorvoeren van digitaal bestelgemak voor haar gasten in de winkel.
Lees berichtBakker Bart opent nieuw winkelconcept in Kampen
Formulenieuws – De vestiging in Kampen beleefde de primeur van het vernieuwde concept van Bakker Bart. De locatie van de ondernemers Judith van der Weerd en Patrick Kroon werd niet alleen twee keer zo groot, maar kreeg ook een aantal formule updates.
Lees berichtShell werkt opnieuw samen met Herman den Blijker
Tankstation – Shell gaat in het kader van de ‘Proef de wereldkeuken campagne’ opnieuw de samenwerking aan met Herman den Blijker. Shell introduceert op haar stations, samen met partner Bakerstreet van de Vital Food Group, drie maal per jaar producten die geïnspireerd zijn door wereldse smaken.
Lees berichtBakker Bart test ijsconcept met Heldro IJs
Formulenieuws - Bakker Bart start een pilot in samenwerking met Heldro IJs. De test vindt plaats op een viertal locaties, te weten Nijmegen (Broerstraat), Venlo (Lomstraat), Winschoten en Dordrecht, De franchisers in gaan de franchisenemers met vers Heldro IJs aan de slag. Gekozen is voor een landelijke spreiding, omdat Bakker Bart wil kijken of het ijs een kansrijke aanvulling is...
Lees bericht‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’
Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.
Lees bericht