BBQ-chef Ralph de Kok ontwikkelt Amerikaans thema voor Shell
Petrol – In navolging op het eerste ‘proef de wereldkeuken’ assortiment met Soenil Bahadoer gaat Shell nu een samenwerking aan met BBQ-chef Ralph de Kok. Thema van Shell is nu de Amerikaanse keuken. De specials die De Kok heeft ontwikkeld, zijn vanaf woensdag verkrijgbaar bij alle Shell-stations met een bakkerij in Nederland.
Ralph de Kok, de tv-chef met barbecue programma’s op RTL4, SBS6 en 24Kitchen, ontwikkelde voor Shell een tweetal specials, de sweet BBQ-bacon bun en wrap pulled BBQ-chicken. “Na het succes van het eerste thema assortiment, in samenwerking met chef Soenil Bahadoer, zijn we trots voor het tweede thema een samenwerking met BBQ-chef Ralph de Kok aan te gaan. We willen onze gasten steeds weer opnieuw verrassen met populaire smaakvolle producten vanuit wereldkeukens”, aldus Kees van Wezel, Head of Foodservice Benelux & France bij Shell Retail.
Naast de twee specials van Ralph zijn er ook andere, op Amerika geïnspireerde producten, tijdelijk in het assortiment opgenomen. Dit zijn onder andere een Red velvet cookie, een hotdog met sweet onion cheddar, salted caramel latte en tropische sappen als granaatappelsap en een avocado spinazie mango smoothie. De producten zijn verkrijgbaar tot en met 3 oktober 2023 bij Shell-stations met een bakkerij.
Bron: Shell/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Hanex Hospitality Group verkoopt horecalocaties The Villy
Horecagroep – Rob van Herpen, eigenaar van de Hanex Hospitality Group verkoopt de drie locaties van The Villy. Het vernieuwende horecaconcept The Villy richt zich op het vormen van een community, gebaseerd op lokale betrokkenheid en sociale cohesie.
Lees berichtBrut172 in Reijmerstok blijft aan kop in Lekker500
Horecagids - De nieuwe editie van restaurantgids Lekker500 is verschenen. De 2026-uitgave laat opnieuw zien hoe dynamisch de Nederlandse gastronomie is. Brut172 van Hans van Wolde in Reijmerstok behoudt de eerste plaats, gevolgd door De Librije in Zwolle. De Leuf in Ubachsberg stijgt opvallend van nummer tien naar plaats drie.
Lees berichtFoodsome nieuw label in catering voor grote events
Catering - Ondernemers Jeroen Robberegt en Jasper Gronert breiden de Garçons Group uit met een nieuw label: Foodsome Catering & Events. Het nieuwe eventconcept maakt het plannen van culinaire belevenissen voor grote evenementen eenvoudiger, zo laten zij weten.
Lees berichtVerse smoothies on-the-go met SmoothieMachine
Concept - De SmoothieMachine is recent landelijk geïntroduceerd bij onder andere Spar, Jumbo, Shell en ID&T-locatie. Het innovatieve concept, geïnspireerd door een succesformule uit Japan, biedt consumenten razendsnel verse smoothies, ijskoffies, proteïne-drinks en milkshakes, maar zonder hulp van personeel.
Lees berichtRijk veilt zeven rijksweglocaties opbrengst ruim €41 miljoen
Tankstation - Het Rijksvastgoedbedrijf heeft woensdag zeven tankstations langs rijkswegen opnieuw verhuurd via een openbare veiling. Twee van de zeven locaties kregen een nieuwe huurder. In totaal leverde de veiling de overheid € 41.035.848 op.
Lees berichtShell en Old Amsterdam introduceren drie nieuwe producten
Tankstations - Een pauze langs de snelweg krijgt bij Shell voortaan extra smaak. Shell en Old Amsterdam introduceren namelijk drie nieuwe producten bij alle 105 Shell Café-locaties in Nederland.
Lees bericht