Beachclub Perry’s uit Zeeland Paviljoen van het Jaar


Beachclub Perry’s was enorm in de smaak gevallen van de jury vanwege de gastvrijheid en het oog voor detail

Verkiezing - Bij Strandpaviljoen Sjoerd op Ameland vonden op donderdag 27 juli de Strandverkiezingen plaats. Strandpaviljoen van het Jaar werd Perry’s uit Scharendijke in Zeeland. Ook werd de prijs bekend gemaakt voor het Schoonste strand. Dat werd het strand van Noord-Beverland.

Saskia Geraeds, Landelijk Bestuurslid van Koninklijke Horeca Nederland (KHN), reikte de prijs voor Beste Paviljoen uit. En de prijs voor de Beste Nieuwkomer van 2023 ging naar paviljoen Woest 17 uit Nieuwvliet. Beachclub Klein Scheveningen uit Lopikerkapel werd uitgeroepen tot het Beste Zoetwaterpaviljoen en Paviljoen Sjoerd op Ameland, vorig jaar overall winnaar, werd uitgeroepen tot Meest Duurzame Paviljoen van Nederland.

Gastvrijheid

Beachclub Perry’s was enorm in de smaak gevallen van de jury vanwege de gastvrijheid en het oog voor detail. “Dit paviljoen scoort eigenlijk ieder jaar goed op alle gebieden en heeft zich dit jaar opnieuw weten te verbeteren,” aldus de jury. “De ervaren ondernemer achter het bedrijf heeft echt liefde voor het vak van gastvrijheid, het werk op het strand en zijn team van gastvrije medewerkers en dat voel je als gast aan alles. Aan ieder detail is aandacht besteed.”

Schoonste Strand

Noord-Beveland werd verkozen tot Schoonste Strand. De jury was bijzonder te spreken over de verantwoordelijkheid die gemeente, ondernemers en bezoekers samen voelen om het strand schoon te houden en goed te zorgen voor dit natuurgebied aan de kust. Uit de inspecties bleek, volgens Strand Nederland dat de verkiezingen samen met partner Koninklijke Horeca Nederland (KHN) organiseert, dat de stranden over het algemeen goed presteerden op het gebied van schoonheid. “Er is geen enkel Nederlands strand meer dat niet ten minste voldoet aan de één na hoogste beoordeling van 3 sterren, terwijl veel stranden langs de hele kust de maximale score van 4 sterren behaalden”.

Bron: KHN/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Meterslange ‘kassabon’ als stunt tegen de btw-verhoging

Actie –  Een breed bondgenootschap van organisaties uit de cultuur, sport, evenementen, media, boeken en logies heeft tijdens Prinsjesdag actie gevoerd tegen de btw-verhoging op aantal diensten en producten. Op een tweetal locaties werd als stunt een meterslange ‘kassabon’ uitgerold, zodat mensen zich bewust worden wat de financiële gevolgen van de btw-verhoging zijn.

Lees bericht


Hotellerie roept kabinet op btw-plan te laten varen

Politiek - In Hotel Babylon kwamen begin deze week onderzoekers, hoteliers, politiek en stakeholders bijeen om te praten over het plan van het kabinet om de btw op logies te verhogen. Volgens diverse analisten gaat het plan (veel) minder opleveren dan gedacht, maar zal het plan vooral ook veel negatieve effecten meebrengen.

Lees bericht

Strandpaviljoen Woest 17 Beste Paviljoen van 2024

Verkiezingen – Deze week werden in Zeeland de jaarlijkse prijzen voor het Beste Paviljoen van Nederland en de Schoonste Stranden uitgereikt. Woest 17 ontving de hoofdprijs voor het Beste Paviljoen van Nederland uit handen van Saskia Geraeds van het Landelijk Bestuur van Koninklijke Horeca Nederland (KHN).

Lees bericht

Udo Delfgou nieuwe algemeen directeur KHN

Benoeming - Koninklijke Horeca Nederland (KHN) laat weten dat Udo Delfgou per 1 oktober aantreedt als de nieuwe algemeen directeur van de branchevereniging voor de horeca. Hij volgt in die functie Dirk Beljaarts op, die recent benoemd is in het huidige kabinet als minister van Economische Zaken. Delfgou heeft veel bestuurlijke ervaring.

Lees bericht


KHN roept met partnerpartijen op om btw niet te verhogen

Politiek – In de aanloop naar het eerste debat in de Tweede Kamer van het nieuwe kabinet vandaag roept Koninklijke Horeca Nederland (KHN), samen met een aantal andere belangenorganisaties, de politieke partijen en het kabinet op om de verhoging van het btw-tarief van 9% naar 21% te heroverwegen.

Lees bericht

Sport, media, boeken, cultuur en horeca samen tegen hogere btw

Actie - Een brede coalitie vanuit sport, media, boeken, cultuur en horeca komt in het geweer tegen de btw-verhoging. Het nieuwe kabinet is van plan om in 2026 het btw-tarief voor cultuur, media, logies, boeken en sport te verhogen van 9% naar 21%. De deelnemende partijen vinden elkaar in de overtuiging dat deze grote lastenverzwaring álle Nederlanders gaat raken.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid