Beyond Meatballs voortaan verkrijgbaar in Nederland


De Beyond Meatballs van Beyond Meat

Introductie - De plantaardige gehaktballetjes van Beyond Meat zijn vanaf nu ook verkrijgbaar in Nederland. De plantaardige gehaktballetjes worden lokaal geproduceerd en liggen bij 450 Albert Heijn-winkels in de schappen en zij verkrijgbaar bij ah.nl en via online supermarkt Picnic.

Beyond Meatballs zijn een plantaardige optie voor klassieke ‘comfort food’ gerechten - van ovenschotels tot balletjes in tomatensaus, soepen, broodjes en meer. De producten zijn op smaak gebracht met een mix van Italiaanse kruiden zoals peterselie, rozemarijn, salie, basilicum en oregano en panklaar. Ze zijn gemakkelijk te bereiden en bevatten 16g eiwitten per 100g, plantaardige ingrediënten zonder soja of gluten en bevatten ook geen cholesterol.  "We zijn trots om ons vierde product op de Nederlandse markt te brengen," zegt Ihab Leheta, Vice President International Business Development, Beyond Meat.

Foodservice

Momenteel worden de andere drie producten, de Beyond Burger, Beyond Sausage en Beyond Mince, verkocht op verschillende retaillocaties in heel Europa. Daarnaast breidt Beyond Meat de beschikbaarheid steeds verder uit bij foodservice partners, zoals bij bepaalde locaties van McDonald's, Pizza Hut en Starbucks. In Nederland zijn producten verkrijgbaar bij onder andere Johnny's Burgers Co, Thrill Grill, Ellis Gourmet Burger, en Diego's. Wereldwijd de Beyond Meat producten beschikbaar in ongeveer 118.000 retail- en foodservice verkooppunten in meer dan 80 landen.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Veel retailers worstelen met onderscheidend vermogen

Onderzoek – Veel retailers hebben moeite met het creëren van onderscheidend vermogen en een sterke en loyale fanbase. Dat blijkt uit onderzoek dat elke twee jaar wordt uitgevoerd door Q&A Retail. Slechts 11% van de retailers wordt door consumenten op alle fronten goed beoordeeld.

Lees bericht




AH trapt kerst af met commercial en gerechtentoren

Supermarkten - Albert Heijn is vrijdagochtend de kerstperiode gestart met de bekendmaking van de nieuwe kerstcommercial en door een toelichting te geven op de belangrijkste kerstartikelen. Het kerstnummer ‘Last Christmas van Wham! vormt de basis voor de nieuwe kerstcommercial en als het gaat om het assortiment dan spelen gemaksproducten, die in de gerechtentoren kunnen worden opgenomen een belangrijke rol bij...

Lees bericht


Albert Heijn Nederland behaalt B Corp certificering

Duurzaamheid - Albert Heijn Nederland heeft de B Corp certificering ontvangen. Dat heeft het Zaanse retailbedrijf maandag bekendgemaakt. Het behalen van de B Corp certificering ziet AH als een aanmoediging om op de ingeslagen weg naar verdere verduurzaming in te gaan.

Lees bericht




© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid