Bidfood brengt zonnebranddispenser voor horecaterras


Medewerkster Shanna Vermeer van Brasserie Buitenhuis in Valkenburg neemt de eerste dispenser in ontvangst van Arjan Gundlach, CCO van CareLyn

Groothandel – Bidfood wil terrasgasten en horecamedewerkers beter beschermen tegen schadelijke UV-stralen en komt met een dispenser met zonnebrandcrème speciaal voor het terras. En bij gebruik van de dispenser wordt ook het KWF gesteund.

Afgelopen week heeft Peter van den Corput, accountmanager non-food bij Bidfood, samen met Arjan Gundlach, CCO van CareLyn, symbolisch de eerste CareLyn zonnebrandcrème dispenser bij Brasserie Buitenhuis in Valkenburg (Zuid-Holland) bevestigd.

Elke twee uur smeren

Veiligheid in de horeca staat voorop, zo motiveert Bidfood de introductie. Niet alleen moeten medewerkers alert zijn op de geldende coronamaatregelen, ook de zon is een factor waar op het terras rekening mee moet worden gehouden. Medewerkers en gasten wordt aangeraden zich elke twee uur in te smeren.

'Smeren is doneren'

De dispenser verlaagt de drempel om regelmatig met zonnebrandcrème te smeren, omdat deze zichtbaar voor iedereen. Zo wordt smeren met zonnebrandcrème net zo vanzelfsprekend als handen wassen of water drinken. Bovendien geldt voor de zonnebrandcrème uit de CareLyn Zonnebrandcrème Dispenser ‘Smeren is doneren’; voor iedere flacon zonnebrandcrème wordt 1 euro gedoneerd aan het KWF. 

Bron: Bidfood/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Thuisbezorging in 4 weken tijd met 20% gestegen

Analyse – De horeca is deze zomer minder hard gestegen dan in de zomer van vorig jaar. Anders ligt dat bij thuisbezorging. Dat blijft maar doorstijgen. De afgelopen 4 weken wederom met 20 procent (van 6,5% van de avondmaaltijden thuis naar 7,9%).

Lees bericht




Vermaat verzorgde 11.000 gasten per dag tijdens F1 in Zandvoort

Catering – Nu het geluid van de F1 is verstomd en Zandvoort weer terug is gegeven aan de strandgasten, maakt Vermaat, een van de horecapartners van het driedaagse event de balans op; tijdens het raceweekend heeft het bedrijf in tien lounges zo’n 11.000 gasten per dag verzorgd met eten, drinken en gastvrijheid.

Lees bericht


Combinatie TAPP en Heineken geeft horecabedrijf insights

Insights - TAPP en bierbrouwer Heineken gaan samenwerken. Het bedrijf dat data verzamelt voorziet Nederlandse horecaondernemers van inzichten op basis van verkoopdata waarmee zij hun bedrijf beter kunnen laten aansluiten op de markt. Door de samenwerking komt de informatie van de scale-up op grote schaal beschikbaar.

Lees bericht




© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid