Bidfood gaat Businessclub PEC Zwolle sponseren


Vlnr.: Wouter van der Ham (Bidfood) en Vincent Ten Kate (Bidfood) tekenen de overeenkomst met accountmanager Jasper Bremmer van PEC Zwolle

Sponsoring - Bidfood Nederland heeft zich per direct en voor tenminste anderhalf seizoen aangesloten bij de Businessclub van PEC Zwolle.

Bidfood zal als nieuwe sponsor bij thuiswedstrijden, wanneer dat weer kan en mag, plaatsnemen op de business seats in het stadion van PEC Zwolle.

Bidfood is totaalleverancier voor de foodservicemarkt en in Nederland actief voor circa 25.000 klanten. Ook stations behoren tot de klanten. Met vijftien vestigingen is Bidfood door het hele land vertegenwoordigd.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws





Platform ChapChap van start gegaan in Emmen

Communicatieplatform – Deze week is in Emmen het nieuwe platform ChapChap van de online groothandel Bidfood in Ede live gegaan. Het platform moet ondernemers helpen om op een eenvoudige manier te kunnen communiceren met gasten. En gratis, want het platform heeft geen winstoogmerk.

Lees bericht


Bidfood versterkt positie in de zorg

Groothandel – Bidfood heeft de afgelopen weken een aantal contracten met zorgpartijen weten te verlengen en is daarnaast een nieuwe samenwerking aangegaan. De groothandel heeft daarmee haar positie in de zorgsector weer weten te verstevigen.

Lees bericht

Bidfood’s Foodyard start videoserie met horecaondernemers

Groothandel – Foodyard, het online inspiratieplatform van horecagroothandel Bidfood, lanceert op het eigen Instagram-kanaal een videoserie onder de naam: ‘De dag van…’. In deze zesdelige serie volgt Foodyard een dag lang een spraakmakende horecaondernemer, waarbij echtheid en ondernemerschap voorop staan. In de eerste aflevering, die vanaf morgen te zien is, staat chef en ondernemer Jermain de Rozario centraal.

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid