Bidfood gaat nieuwe samenwerking aan met Cedris


Groothandel - Online groothandel Bidfood gaat een nieuwe samenwerking aan met Cedris, de landelijke vereniging voor een inclusieve arbeidsmarkt in Nederland. Bidfood gaat de komende tijd het volledige assortiment bedrijfsrestauratieve voorzieningen aan deelnemende leden van Cedris leveren.

De samenwerking is voor de komende twee jaar en met verlening mogelijk tot vier jaar. Voor Cedris was met name de transparantie, het duurzaamheidsbeleid van Bidfood en de ontzorgingsmogelijkheden naar hun leden belangrijke redenen om voor Bidfood als partner te kiezen.

Cedris is gevestigd in Utrecht en de landelijke vereniging voor een inclusieve arbeidsmarkt in Nederland. De organisatie kent honderd leden, in de vorm van Sociaal Ontwikkel (SW) bedrijven, werk-leerbedrijven, sociale ondernemingen en gelieerde organisaties die een passende match tussen werkgevers en mensen met een arbeidsbeperking waarborgen. De organisatie is verdeeld over 80 locaties in Nederland.

Bron: Bidfood/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags: bidfood cedris

Gerelateerd nieuws

PS in Foodservice lanceert PS Impact Score

Duurzaamheid – Onder grote belangstelling van groothandels en afnemers is afgelopen woensdag de PS Impact Score gepresenteerd in het gebouw van groente- en fruitbedrijf Van Gelder in Ridderkerk. Doel van de bijeenkomst was partijen in de foodservicesector duidelijk maken dat echte stappen zetten in duurzaamheid alleen kan als data met elkaar wordt gedeeld. De gepresenteerde PS Impact Score helpt daarbij.

Lees bericht


Slootweg (Bidfood) ziet nieuwe generatie horeca aankomen

Interview – Het gaat goed met Bidfood. De omzet zit ruim boven de 1 miljard euro en de leveringsgraad ligt boven de 98 procent. Toch zit CEO Dick Slootweg niet stil, want hij ziet ook de veranderingen in de foodservicesector. “Er is een nieuwe generatie ondernemers aan de slag gegaan in foodservice, die om nieuwe standaarden vraagt. Die veranderingen vragen ook aanpassingen van...

Lees bericht


Unilever pakt 43.000 pakketten in voor voedselbank

Actie – Drie dagen lang zijn 570 medewerkers van Unilever vrijwillig bezig met het inpakken van voedselpakketten voor de voedselbank. Op maandag 4, dinsdag 5 en donderdag 7 december pakken zij in Rotterdam Ahoy 43.000 dozen in. De actie wordt mogelijk gemaakt dankzij de hulp van partners Ahoy, NIBC, Upfield, Riedel, Dr. Oetker, Mars en Bidfood.

Lees bericht


10e editie Gastvrij Rotterdam sfeervol van start gegaan

Vakbeurzen – Veel bezoekende foodprofessionals, veel vakwedstrijden en veel evenementen in sfeervol aangeklede beurshallen. Zo is de jubileumeditie van Gastvrij Rotterdam het beste samen te vatten. Deelnemende bedrijven hadden er bij aanvang van de beurs dan ook duidelijk zin in.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid