Bidfood gaat nieuwe samenwerking aan met Cedris
Groothandel - Online groothandel Bidfood gaat een nieuwe samenwerking aan met Cedris, de landelijke vereniging voor een inclusieve arbeidsmarkt in Nederland. Bidfood gaat de komende tijd het volledige assortiment bedrijfsrestauratieve voorzieningen aan deelnemende leden van Cedris leveren.
De samenwerking is voor de komende twee jaar en met verlening mogelijk tot vier jaar. Voor Cedris was met name de transparantie, het duurzaamheidsbeleid van Bidfood en de ontzorgingsmogelijkheden naar hun leden belangrijke redenen om voor Bidfood als partner te kiezen.
Cedris is gevestigd in Utrecht en de landelijke vereniging voor een inclusieve arbeidsmarkt in Nederland. De organisatie kent honderd leden, in de vorm van Sociaal Ontwikkel (SW) bedrijven, werk-leerbedrijven, sociale ondernemingen en gelieerde organisaties die een passende match tussen werkgevers en mensen met een arbeidsbeperking waarborgen. De organisatie is verdeeld over 80 locaties in Nederland.
Bron: Bidfood/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
PS in Foodservice lanceert PS Impact Score
Duurzaamheid – Onder grote belangstelling van groothandels en afnemers is afgelopen woensdag de PS Impact Score gepresenteerd in het gebouw van groente- en fruitbedrijf Van Gelder in Ridderkerk. Doel van de bijeenkomst was partijen in de foodservicesector duidelijk maken dat echte stappen zetten in duurzaamheid alleen kan als data met elkaar wordt gedeeld. De gepresenteerde PS Impact Score helpt daarbij.
Lees berichtSlootweg (Bidfood) ziet nieuwe generatie horeca aankomen
Interview – Het gaat goed met Bidfood. De omzet zit ruim boven de 1 miljard euro en de leveringsgraad ligt boven de 98 procent. Toch zit CEO Dick Slootweg niet stil, want hij ziet ook de veranderingen in de foodservicesector. “Er is een nieuwe generatie ondernemers aan de slag gegaan in foodservice, die om nieuwe standaarden vraagt. Die veranderingen vragen ook aanpassingen van...
Lees berichtBidfood zet voor derde keer spetterend horecafeest neer
Event – Het was de derde editie van het Horecafeest van Bidfood, een feest voor alle horecamedewerkers. Ruim 15.000 bezochten het event in de Amsterdamse Ziggo maandagavond en lieten de muziektempel ontploffen tijdens het horecafeest van het Jaar.
Lees berichtUnilever pakt 43.000 pakketten in voor voedselbank
Actie – Drie dagen lang zijn 570 medewerkers van Unilever vrijwillig bezig met het inpakken van voedselpakketten voor de voedselbank. Op maandag 4, dinsdag 5 en donderdag 7 december pakken zij in Rotterdam Ahoy 43.000 dozen in. De actie wordt mogelijk gemaakt dankzij de hulp van partners Ahoy, NIBC, Upfield, Riedel, Dr. Oetker, Mars en Bidfood.
Lees bericht10e editie Gastvrij Rotterdam sfeervol van start gegaan
Vakbeurzen – Veel bezoekende foodprofessionals, veel vakwedstrijden en veel evenementen in sfeervol aangeklede beurshallen. Zo is de jubileumeditie van Gastvrij Rotterdam het beste samen te vatten. Deelnemende bedrijven hadden er bij aanvang van de beurs dan ook duidelijk zin in.
Lees berichtBikl introduceert kant-en-klaar inmaakzoetzuur
Introductie - Bikl, maker van verse ingemaakte groente, heeft een nieuw product geïntroduceerd: no waste inmaak zoetzuur. Met dit product kunnen horecakeukens eenvoudig hun (rest) groente inmaken.
Lees bericht