Bidfood gaat vier dagen lang radio maken


Groothandel - Van maandag 10 januari tot en met donderdag 13 januari zendt horecagroothandel Bidfood van 10 uur ’s ochtends tot 19 uur ’s avonds Radio Horeca uit vanuit Foodyard Amsterdam.

Radiohoreca.nl  wordt uitgezonden op de dagen dat normaal gesproken de Horecava zou plaatsvinden. Met deze vier dagen durende radio-uitzending wil Bidfood de horeca inspireren en een hart onder de riem steken. “Natuurlijk hadden we graag op de Horecava gestaan om met iedereen samen te kunnen proosten,” laat Laurens Claassens, Marketing Manager bij Bidfood weten, één van de initiatiefnemers van Radio Horeca. “Maar die situatie kunnen we niet veranderen. In de horeca werken ras-optimisten, aanpakkers. Net als zij zetten wij onze tanden erin en kijken naar wat er wél kan. Als horecaprofessionals niet naar ons toe kunnen komen, dan komen wij wel naar hen.”

Tijdens de uitzendingen komen medewerkers van Bidfood aan het woord en worden verhalen verteld over het horecavak. “Verhalen met een lach, een traan en een grap. We gaan van het bittere naar het zoet,” licht Claassens toe. Luisteraars kunnen vier dagen lang volop interviews met bekende namen uit het horecavak verwachten, maar ook mooie verhalen uit de branche, het laatste horecanieuws en diverse spelelementen.

Horecafeest XS

De radio-uitzendingen worden dagelijks afgesloten met een Horecafeest XS, waarin de muziek van Bidfood’s Horecafeest van het Jaar uitgebreid aan bod zal komen. Deze afsluitingen worden verzorgd door Laurens Claassens (marketing manager Bidfood), Timo Snijders (commercieel manager national accounts Bidfood), Martijn Veen (founder PromoEvents)  en Colin Westerwoudt (managing partner Tippr).

Inbellen

Horecaprofessionals kunnen deze dagen ook inbellen of een voicememo sturen om hun eigen nieuws, tips en ervaringen te delen. Radio Horeca wordt live vanuit Foodyard Amsterdam uitgezonden en is van maandag 10 januari tot en met donderdag 13 januari dagelijks van 10 tot 19 uur te beluisteren via radiohoreca.nl.

Bron: Bidfood/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Lichte daling jaaromzet Sligro ondanks groei vierde kwartaal

Groothandel – Ondanks een forse groei in het vierde kwartaal van 2021 is de jaaromzet van Sligro Food Group licht gedaald. De omzet kwam met €1.898 miljoen 2,5% lager uit dan de omzet ad €1.946 miljoen in 2020 een jaar eerder, ondanks de stijging van 21,5% in het vierde kwartaal van 2021 ten opzichte van vorig jaar.

Lees bericht




Foodyard lanceert online community voor horeca

Groothandel - Foodyard lanceert vandaag een nieuwe functionaliteit: de Foodyard Community, speciaal bedoeld voor horecaprofessionals in heel Nederland. Het doel is om deze doelgroep nog meer te verbinden met kennis, inspiratie, experts én elkaar.

Lees bericht



Robbert de Veen maakt ‘s werelds duurste hamburger

Record - Robbert Jan de Veen van cafetaria De Daltons in Voorthuizen is er met zijn ‘The Golden Boy’ in geslaagd het officiële wereldrecord binnen te halen van de duurste hamburger ter wereld. The Golden Boy is een zeer exclusieve burger, gemaakt van Wagyu A5 vlees met onder andere Beluga kaviaar, Engelse cheddar van Wyke Farms en barbecuesaus gemaakt...

Lees bericht



© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid