Bidfood organiseert Horeca Spektakel van het Jaar in Walibi Holland

Groothandel – Op 4 en 5 april organiseert Bidfood het Horeca Spektakel van het Jaar in Walibi Holland. Het wordt een dag boordevol inspiratie, messcherpe aanbiedingen en fun volgens de groothandel uit Ede.
Het tweedaagse spektakel moet de horeca klaarmaken voor het nieuwe seizoen. Laurens Claassens, Marketing Manager bij Bidfood: “Op 4 en 5 april bieden we horecaprofessionals alles om skyhigh te gaan”. De locatie Walibi maakt het mogelijk inspiratie te combineren met een leuk dagje uit. Bezoekers aan het evenement treffen meer dan 100 leveranciers en concepten van Bidfood aan. Tevens kunnen de nieuwe producten worden geproefd en worden oplossingen aangedragen op het gebied van de personeelsproblematiek van dit seizoen.“We zijn onwijs blij dat de horeca weer open is en zijn klaar voor een mooi seizoen. Met alle uitdagingen die spelen, is het nog belangrijker om het team goed voor te bereiden op de drukke zomerperiode. Ruiken, zien, proeven en beleven met het hele team”, aldus Laurens Claassens. En als extra kers op de taart, kan je natuurlijk helemaal los gaan in alle gave attracties van Walibi
Bron: Bidfood/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Huismerkkip groothandels straks één Beter Leven-ster
Dierenwelzijn - Bidfood en Hanos gaan hun huismerk kipproducten voorzien van ten minste één Beter Leven-ster. Dit is vrijdag bekendgemaakt door Wakker Dier. Sligro kondigde deze stap vorig jaar al aan.
Lees berichtDélifrance zet zich opnieuw in voor Opkikkerdagen
Actie - Délifrance zet zich ook dit jaar weer in voor de ambassadeursdagen van Stichting Opkikker. Aankomend weekend op 2 en 3 april vinden deze plaats in Walibi Holland te Biddinghuizen.
Lees berichtGault&Millau gidspresentatie live te volgen
Uitreiking - Food Reporter gaat als officiële mediapartner van Gault&Millau de gidslancering live verzorgen. Via de social mediakanalen worden ook geregeld updates gegeven van de uitreiking in TivoliVredenburg.
Lees berichtFoodyard start Online Academy voor horecaprofessionals
Groothandel – Foodyard, het platform van horecagroothandel Bidfood, biedt horecaprofessionals voortaan de mogelijkheid aan om hun kennis online bij te spijkeren door middel van de Online Academy. In korte video’s, artikelen en podcasts lichten experts en ervaringsdeskundigen verschillende onderwerpen toe. Deze online leermodule draagt bij aan de ambitie van Foodyard om horecaprofessionals in heel Nederland nog meer te verbinden met...
Lees berichtBidfood neemt horecagroothandel Zegro over
Overname – Groothandel Bidfood neemt groothandel Zegro over. Dat hebben beide partijen dinsdag bekendgemaakt. Beide organisaties blijven als zelfstandige bedrijven opereren. Bidfood versterkt op deze manier haar positie als horecagroothandel in de regio Rotterdam. De overname zal nog ter beoordeling worden voorgelegd aan de ACM.
Lees berichtBidfood gaat vier dagen lang radio maken
Groothandel - Van maandag 10 januari tot en met donderdag 13 januari zendt horecagroothandel Bidfood van 10 uur ’s ochtends tot 19 uur ’s avonds Radio Horeca uit vanuit Foodyard Amsterdam.
Lees bericht