Bidfood versterkt positie in de zorg


Taart bij de verlening van de samenwerking met Sanquin

Groothandel – Bidfood heeft de afgelopen weken een aantal contracten met zorgpartijen weten te verlengen en is daarnaast een nieuwe samenwerking aangegaan. De groothandel heeft daarmee haar positie in de zorgsector weer weten te verstevigen.

Bidfood, die zich profileert als de online groothandel, gaat samenwerkingen aan met Sanquin, Mediant, Liberein, Het Roessingh en Stichting Sonneburgh.  De samenwerking met Stichting Sanquin Bloedvoorziening is voor de komende drie jaar, waarbij Bidfood een volledig pakket voor leveringen van voedingsmiddelen en aanverwante artikelen biedt. Ook Liberein, Het Roessingh en Mediant, aangesloten bij het Twents Inkoopteam Zorginstellingen (voorheen FST), kiezen de komende drie jaar voor Bidfood. Zij verlengen de samenwerkingen voor het leveren van het DKW-pakket. Bovendien wordt voor Mediant ook de levering van vers- en diepvriesproducten de komende drie jaar bij Bidfood ondergebracht. Stichting Sonneburgh is nieuw als klant bij de groothandel in Ede.

Alle zorgsegementen

Bidfood wordt door de zorginstellingen beoordeeld als proactieve partner met een groot meedenkend vermogen en een onderscheidende implementatie-methodiek. “Het facilitair bedrijf is erin geslaagd een succesvolle match te vinden van gezonde en duurzame food en non-food leveringen voor het bedrijfsrestaurant,” aldus Leroy Clifton Sloote, Hoofd Restauratieve Voorzieningen bij Sanquin. Bidfood is sinds enige jaren weer zeer actief in het zorgsegment. Julia Alexandrou, Accountmanager Health & Care bij Bidfood daarover: “We hebben onszelf nu ten doel gesteld om de zorg te blijven voorzien van gezonde, eerlijke voeding, persoonlijk advies en inspiratie op het gebied van een passend assortiment.” Bidfood wil dat doen voor alle segmenten in de zorg, van ouderenzorg tot ziekenhuizen en van de gehandicaptenzorg tot GGZ.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Bidfood’s Foodyard start videoserie met horecaondernemers

Groothandel – Foodyard, het online inspiratieplatform van horecagroothandel Bidfood, lanceert op het eigen Instagram-kanaal een videoserie onder de naam: ‘De dag van…’. In deze zesdelige serie volgt Foodyard een dag lang een spraakmakende horecaondernemer, waarbij echtheid en ondernemerschap voorop staan. In de eerste aflevering, die vanaf morgen te zien is, staat chef en ondernemer Jermain de Rozario centraal.

Lees bericht



Bidfood lanceert nieuw platform ChapChap

Groothandel  - In september dit jaar lanceert 'online groothandel' Bidfood ChapChap: een platform voor en van de horeca om toekomstige gasten te bereiken, zo laat het bedrijf uit Ede weten. Het platform moet ondernemers helpen om op een eenvoudige manier te kunnen communiceren met gasten. En gratis, want het platform heeft geen winstoogmerk.

Lees bericht

‘Vriesvers vlees als alternatief voor vers, zeker in opstartfase’

Horeca - Vers is in de horeca vaak favoriet. Opstarten en opschalen van de horeca wil je als ondernemer echter het liefst doen met zo min mogelijk risico op derving. Diepvries kan dan uitkomst bieden. Wie overschakelt op vriesvers van Smart Choice zal snel de voordelen zien én de klanttevredenheid behouden, is de overtuiging van Max Maassen, accountmanager Supply Solutions...

Lees bericht


Dick Slootweg en Dries Bögels bij BBB Horeca Summit

akbeurzen - Managing Director Bidfood Dick Slootweg en Dries Bögels, COO Sligro Food Group, nemen deel aan de BBB Horeca Summit. In het panelgesprek ‘Groothandel & Corona’ geven zij antwoord op de vragen van horecaondernemers. Dat heeft de organisatie van de BBB Horeca Summit laten weten.

Lees bericht




© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid