Bij FEBO wordt steeds vaker cashless betaald
Formulenieuws – Steeds meer locaties van fastserviceketen FEBO zijn cashless. Vanaf deze week zijn ook de drive-thru-vestigingen in Wormerveer en Oostzaan en de Amsterdamse locaties Stadionplein en Leidsestraat en in Groningen overgegaan op cashless en kunnen gasten alleen nog met bankkaart of smartphone betalen.
Eerder waren de vestigingen in Den Haag HS en Drive Nijmegen-Oosterhout al overgestapt naar cashless. Het zoveel mogelijk terugdringen van contact geld is een serieuze zaak voor FEBO, omdat er veel voordelen aan deze vorm van betalen zitten. De locaties zijn op die manier minder snel doelwit van criminelen en ook het betalen met vals geld wordt teruggedrongen. “Het afrekenen aan de counter en via de automatiek gaat ook sneller cashless, waardoor we meer gasten in minder tijd kunnen bedienen”, zegt directeur FEBO Dennis de Borst.
Sowieso wordt er in het kader van de coronamaatregelen vaker gewezen op de hygiënische betaalwijze van cashless. Hierdoor raken ook steeds meer mensen gewend aan deze manier van betalen.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Eazie opent geheel vernieuwde vestiging in Dordrecht
Formulenieuws – Eazie heeft onlangs een vestiging nieuw heropend. The asian good food bar, zoals de formule wordt genoemd, wil de komende drie jaar groeien naar 50 vestigingen in Nederland. Voor dit jaar staan nog meerdere openingen in de planning, zo laat de franchisegever weten.
Lees berichtFEBO brengt met Only Friends een ode aan oranje
Actie - FEBO en Only Friends brengen dit jaar samen een ode aan oranje. Om dit oranje jaar te vieren, lanceren de bedrijven net voor Koningsdag een uniek oranje shirt. Het shirt, geïnspireerd door het Nederlands elftal uit de jaren 70, is een eerbetoon aan alle kampioenen, van sporters tot medewerkers.
Lees berichtFEBO opent vestiging op Schiphol Plaza
Formulenieuws - Snackbarketen FEBO heeft haar deuren geopend op Amsterdam Schiphol Airport. De winkel van travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) is de eerste vestiging van het merk op een luchthaven in Nederland.
Lees berichtOok FEBO gaat voedselverspilling te lijf met Too Good To Go
Formulenieuws – De 23 vestigingen van cafetariaformule FEBO gaan de strijd aan tegen voedselverspilling. Via de Too Good To Go-app kunnen snackliefhebbers Snackboxen bestellen met daarin de dagverse producten van FEBO die de houdbaarheidsdatum naderen, maar nog te lekker zijn om weggegooid te worden.
Lees berichtConnected Molecules wordt SmartNow
Software - Connected Molecules, het Nederlandse bedrijf achter het internationale softwareplatform voor selfservice machines, krijgt een nieuwe naam: SmartNow.
Lees berichtFEBO ontwikkelt samen met artiest Donnie ’t Fenomeentje
Formulenieuws – Cafetariaketen FEBO en artiest Donnie zijn samen de keuken in gedoken hebben een nieuwe snack ontwikkeld: ’t Fenomeentje. Een ambachtelijke, vegetarische, krokante en licht pittige Nasisnack.
Lees bericht