Blond&Brown start franchiseformule met The Franchise Club

Franchise – Juicebar Blond&Brown, gevestigd in de Westfield Mall of the Netherlands, start met de uitrol van een franchiseformule. De uitbreiding gebeurt in samenwerking met The Franchise Club, een organisatie gespecialiseerd in franchiseontwikkeling.
Blond&Brown heeft zich de afgelopen jaren gepositioneerd als een to-go concept met een aanbod van dagverse sappen, smoothies en bowls. Met de stap naar franchising wil het bedrijf landelijke dekking realiseren. De formule richt zich op ondernemers die actief willen zijn in het segment van gezonde en bewuste voeding.
The Franchise club
The Franchise Club, opgericht door Thijs Swinkels en Philip Christiaans, ondersteunt de formule met kennis en ervaring op het gebied van franchising. Eerder waren zij onder andere betrokken bij de ontwikkeling van Brownies&downieS.
Blond&Brown
De franchiseformule van Blond&Brown is gebaseerd op een gestandaardiseerd businessmodel met aandacht voor kwaliteit, operationele ondersteuning en duurzaamheid. Franchisenemers ontvangen begeleiding bij opstart en exploitatie.
Met deze samenwerking zetten beide partijen in op verdere groei van het merk binnen de Nederlandse markt.
Bron:Blond&Brown/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Albron en Hutten presenteren nieuwe moederorganisatie: Hai
Catering – De fusie tussen foodservicebedrijven Albron en Hutten krijgt een nieuwe naam: Hai. De naam staat voor Hutten Albron Impactmakers. Met Hai willen beide partijen hun gezamenlijke ambitie kracht bijzetten: het vergroten van maatschappelijke impact via eten, drinken en gastvrijheid.
Lees berichtAnne&Max bij beste 3 franchisegevers in Nederland
Formulenieuws - Franchiseformule Anne&Max is tijdens de uitreiking van de NFV Franchise Trofee 2025 uitgeroepen tot één van de drie beste franchisegevers van Nederland. De prijs wordt jaarlijks uitgereikt door de Nederlandse Franchise Vereniging (NFV) aan formules die zich onderscheiden in kwaliteit, samenwerking en toekomstvisie. Hizi Hair werd uiteindelijk de winnaar.
Lees berichtKipperij groeit explosief door uniek concept
Interview – Onlangs maakte Kipperij bekend samen te werken met Lekkerland voor de logistiek. De kipformule groeide zo snel dat de vorige logistieke partner het niet meer aankon. Lekkerland kan de groei wél faciliteren. Achter deze razendsnelle uitbreiding staat Maud Mol, de 28-jarige franchisegever van Kipperij. Haar ambitie? Binnen vijf jaar landelijke dekking. “Dat moet lukken, want eigenlijk hebben wij...
Lees berichtToetie & Bo Kidscafé wil groeien als franchiseformule
Horecaconcept - Toetie & Bo Kidscafé is een horecaplek waar kinderen welkom zijn en ouders zich kunnen ontspannen. Het horecaconcept telt nu nog alleen een locatie in Hoorn, maar gaat uitbreiden naar Purmerend. Initiatiefnemers Tamarah van Dijk en Elles Band achten de tijd nu rijp om verder uit te breiden met franchise.
Lees berichtAnyTyme opgetuigd voor verdere franchise-uitrol
Interview - Een nieuw logo, een eigentijdse uitstraling binnen en buiten, verpakkingen die in lijn zijn met de nieuwe uitstraling. Er is veel veranderd bij cafetariaformule AnyTyme. Maar de belangrijkste wijzigingen zijn misschien onzichtbaar. Aan de achterkant van het bedrijf zijn namelijk de inkoopcondities, de infrastructuur en de afspraken verbeterd en is er een organisatie opgetuigd waarmee de formule geschikt...
Lees berichtHEMA meest favoriet voor koffie en lunch
Onderzoek – Het aantal bezoekers van koffie- en lunchketens groeide het afgelopen jaar naar 9,6 miljoen. HEMA blijft de favoriet voor koffie en lunch. Bezoekers nuttigen driekwart (76%) van de bestellingen ter plaatse, terwijl ze bijna een kwart (24%) afhalen.
Lees bericht