‘Bourgondische’ groothandel Hanos Maastricht geopend
_1024_768_90.jpg)
Groothandel – 40.000 vierkanter meter oppervlakte en meer dan 100.000 producten. Hanos laat in Maastricht zien wat het in huis heeft. Een unieke vestiging met een bourgondische twist, zo schrijft Hanos en dat werd door de foodprofessionals bevestigd.
De vestiging werd dinsdag geopend door burgemeester Annemarie Penn-te Strake van Maastricht in aanwezigheid van Hanos-eigenaresse Ria van der Horst en familieleden. Hanos wilde met de vestiging in de zuidelijke provinciehoofdstad een unieke beleving neerzetten en had daarvoor het dj-duo Lucas & Steve ingeschakeld om de muzikale opening te verzorgen. Daarnaast overhandigde presentator Winston Gerschtanowitz ter gelegenheid van de opening en tweetal waardecheques. Beide ter waarde van ieder 15.000 euro en bestemd voor het regionale Bibihuis voor de opvang van jonge kinderen en het Toon Hermans Huis in Maastricht.
Niet alleen Limburg
Met de nieuwbouw in Maastricht wil Hanos niet alleen de Limburgse horecabedrijven aanspreken, maar ook horeca in delen van de regio in België (Wallonië) en een deel van Duitsland. Het 100.000 producten tellende assortiment is daarop afgestemd. Maar ook de versafdelingen imponeren in Maastricht. Zowel in breedte als in diepte van de assortimenten is veel geïnvesteerd in het ‘Bourgondische’ karakter van zuidelijk Nederland. Complimenten voor de locatie werden ook uitgesproken door de 150 leveranciers die tijdens de opening de mensen voorzagen van hun nieuwste producten. ‘Indrukwekkend’, was een veel gehoorde reactie.
Bron: @FoodClicks
_480_320_90_s_c1.jpg)
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
InstockMarket opent nieuw Food Rescue Center
Voedselverspilling - Duurzame horeca groothandel InstockMarket heeft een nieuwe locatie geopend in Diemen. De verhuizing van Amsterdam naar een groter pand maakt het mogelijk de diensten verder op te schalen.
Lees berichtING voorspelt uitdagend jaar voor de horeca
Analyse – Ondanks een laag consumentenvertrouwen, maakt de horeca een goede start in 2023. Consumenten gaven in het eerste kwartaal maar liefst 7% meer uit dan een jaar geleden. Maar voor heel 2023 verwacht ING Research toch problemen en voorziet de bank een uitdagend jaar.
Lees berichtRecordaantal high tea reserveringen voor Moederdag
Moederdag – Voor Moederdag 2023 zijn er meer high tea reserveringen binnengekomen, dan voor Moederdag vorig jaar. Nu al zijn er 25% meer reserveringen gemaakt fan in 2022. Dat blijkt uit een enquête onder verschillende restaurants en de reserveringsdata van HighTea.nl.
Lees berichtAppèl nieuwe cateraar van Technische Universiteit Delft
Catering - Appèl is vanaf deze zomer de nieuwe cateraar van de Technische Universiteit Delft. Het gaat om meer dan 20 restaurants, koffiecorners en andere cateringlocaties en de op het terrein aanwezige foodtrucks. Ook de banqueting gaat Appèl verzorgen. Bij de aanbesteding stonden een duurzaam, internationaal en uitgebreid vegetarisch assortiment centraal.
Lees berichtHet Laatste Tafeltje nu als Do It Yourself (DIY) platform
Techniek - Sinds 2017 brengt Het Laatste Tafeltje horecazaken en gasten bij elkaar. Het platform telt ruim 100.000 gebruikers en zorgt hiermee voor extra gasten op de minder drukke dagen en specifieke tijden. Nu introduceert Het Laatste Tafeltje een Do It Yourself (DIY) horeca marketingconcept waarbij algehele vrijheid en gebruiksgemak voor zakelijke klanten centraal staan.
Lees berichtWeelderig kleurrijk jaren ’70 design bij La Nostra Gigi
Horecaconcept – Pesca, Skylounge Ventuno, MaMa Kelly, het zijn stuk horecaconcepten waar naast goed eten het interieur een belangrijke rol speelt. Zo ook bij La Nostra Gigi aan het Marie Heinekenplein in de Amsterdamse Pijp. Een nieuw horecaconcept dat veel ruimte biedt voor Italiaans shared dining en een borrel; een weelderig en kleurrijke trattoria, cocktailbar en lounge in één.
Lees bericht