Brandt & Levie worstmakers trekt Anne-Wies Bouritius aan


Anne-Wies Bouritius neemt ervaring mee als marketeer in zowel Nederlandse als internationale organisaties

Benoeming – Per 1 september is Anne-Wies Bouritius gestart als nieuwe marketinglead bij Brandt & Levie worstmakers. Brandt & Levie haalde eerder dit jaar groeikapitaal op om te kunnen investeren in het team, distributie en productontwikkeling en zo een nog grotere bijdrage te leveren aan de voedseltransitie. Bovendien wil het bedrijf Europees groeien.

Brandt & Levie wil meer mensen meekrijgen in de missie om minder en beter vlees te eten. Om deze ambitie kracht bij te zetten trokken de worstmakers eerder dit jaar Koen Regout aan als nieuwe CEO. Anne-Wies Bouritius neemt ervaring mee als marketeer in zowel Nederlandse als internationale organisaties. Eerder werkte zij voor de merken Verkade, Senseo, McVitie's en Godiva. Naast marketingrollen heeft zij ook ervaring op salesgebied als National Accountmanager voor Albert Heijn.

Bron: Brandt & Levie/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Vernieuwde opzet jaarlijkse prijzen Vriesvers Platform

Verkiezingen - Jumbo Foodmarkt Koornneef Westland Naaldwijk en Albert Heijn Pollemans Etten-Leur zijn de winnaars van de verkiezing ‘VriesVers Winkel van het Jaar 2023’. Beste A-merk werd Lamb Weston Grill Fries en beste VriesVers Product van het Jaar Huismerk werd Albert Hein Edamame Bonen. Het product Wochi Mochi Vanilla Strawberry van Bieze Food won de innovatieprijs.

Lees bericht


Albert Heijn introduceert ‘traybake-maaltijden’

Introductie - Albert Heijn heeft deze week de grootste en de eerste Albert Heijn XL heropend, die in Arnhem. De locatie heeft niet alleen een Bakery Café, zoals die eerder werd geopend bij de AH XL ‘Gelderlandplein’ in Amsterdam-Buitenveldert, maar de vestiging heeft ook tray-bakemaaltijden, meldt Foodpersonality.

Lees bericht

Albert Heijn lanceert eigen plantaardige lijn Terra

Introductie - In 2025 wil Albert Heijn dat 50% van de verkochte eiwitten van plantaardige oorsprong zijn en in 2030 60%. Nu is dat percentage 44%. Daarom introduceert Albert Heijn AH Terra, een nieuwe eigen-merklijn van zo’n 200 plantaardige producten, waarvan 58 nieuwe en dat worden er steeds meer.

Lees bericht

Albert Heijn rondt True Price-experiment koffie af

Formulenieuws - Albert Heijn heeft de ‘eerste fase’ van de proef met True Price bij drie AH To Go-locaties vorige maand afgerond. Op de eigen website geeft de supermarktketen een inkijkje in de resultaten. Van alle klanten die bij de drie AH To Go’s koffie kochten, koos 15% ervoor om ‘de echte prijs’ voor hun kop koffie te betalen. Van...

Lees bericht


Bufkes Heythuysen officieel geopend

Formulenieuws – Donderdag 8 juni is de nieuwste Bufkes-vestiging  officieel geopend. De locatie is gelegen op het nieuwe horecaplein aan de Dorpstraat in Heythuysen. Vorig jaar is Bufkes een samenwerking aangegaan met Heerschap groep, waarvan het pand eigendom is.

Lees bericht

Gebruik creditcards vaak ongewenst bij retail in Nederland

Betaalmethode - Het gebruik van creditcards in Nederlandse supermarkten en conveniencestores ligt Europees gezien laag. Opmerkelijk want veel Nederlanders betalen wel in het buitenland met hun creditcard. Amper 2,5 procent van de kassabetalingen in Nederland wordt afgerekend met een creditcard.

Lees bericht



© 2023 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid