Bunzl introduceert theebeker voor ‘on-the-go’
Innovatie - Bunzl, leverancier van wegwerpartikelen, introduceert de Hot Tea Cup, de eerste disposable theebeker voor onderweg. Tot nu was er geen ideale oplossing voor het serveren van ‘thee to go’. De Hot Tea Cup is dubbelwandig waardoor de drank lang warm blijft, terwijl de beker toch kan worden vastgehouden. Theewater is vaak te heet voor de (meestal gebruikte) kartonnen koffiebekers. Met de Hot Tea Cup is het mogelijk thee zo te serveren dat thee probleemloos mee kan worden meegenomen. De theebeker bestaat uit een transparante polypropyleen beker, met daaromheen een kartonnen sleeve voor de stevigheid en communicatie. De Hot Tea Cup geeft geen nare bijsmaakjes, wat vaak wel het geval is bij kartonnen bekers vanwege hun coating aan de binnenkant. Ook voldoet de Hot Tea Cup aan de behoefte van veel reizigers om alles in één hand vast te kunnen houden, aldus de producent. Twee deksels (een platte en een bolle variant) vormen samen een compartiment waar een theezakje, koekje of een suikerzakje in gedaan kan worden. Na gebruik kan het theezakje hier in gelegd worden. De theebeker is ook verkrijgbaar met een to go deksel waaruit direct gedronken kan worden. Bron: Bunzl
Innovatie - Bunzl, leverancier van wegwerpartikelen, introduceert de Hot Tea Cup, de eerste disposable theebeker voor onderweg. Tot nu was er geen ideale oplossing voor het serveren van ‘thee to go’. De Hot Tea Cup is dubbelwandig waardoor de drank lang warm blijft, terwijl de beker toch kan worden vastgehouden. Theewater is vaak te heet voor de (meestal gebruikte) kartonnen koffiebekers. Met de Hot Tea Cup is het mogelijk thee zo te serveren dat thee probleemloos mee kan worden meegenomen. De theebeker bestaat uit een transparante polypropyleen beker, met daaromheen een kartonnen sleeve voor de stevigheid en communicatie. De Hot Tea Cup geeft geen nare bijsmaakjes, wat vaak wel het geval is bij kartonnen bekers vanwege hun coating aan de binnenkant. Ook voldoet de Hot Tea Cup aan de behoefte van veel reizigers om alles in één hand vast te kunnen houden, aldus de producent. Twee deksels (een platte en een bolle variant) vormen samen een compartiment waar een theezakje, koekje of een suikerzakje in gedaan kan worden. Na gebruik kan het theezakje hier in gelegd worden. De theebeker is ook verkrijgbaar met een to go deksel waaruit direct gedronken kan worden. Bron: Bunzl
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
100e SPAR locatie met FoodClub opent in Giesbeek
Formulenieuws – Volgende week opent SPAR de 100e SPAR locatie met FoodClub. “De 100 vestigingen zijn binnen een tijdsbestek van slechts één jaar geopend,” aldus John van der Ent, CEO van SPAR Nederland. De locatie opent in Giesbeek.
Lees berichtJubileumeditie Sial realiseert recordgroei van 8% in bezoek
Vakbeurzen - Meer dan 285.000 professionals uit de hele wereld, die 7.500 exposanten konden bezoeken uit 127 landen op meer dan 270.000 m² beursoppervlakte. De beurs kende een recordgroei van 8% in bezoekers.
Lees berichtColruyt Group neemt Belgische Delitraiteur over
Overname - Colruyt Group heeft deze week een akkoord bereikt om 100% van de aandelen van Delitraiteur over te nemen. Het bedrijf maakt onderdeel uit van de groep Louis Delhaize. Colruyt wil met de overname groeien in het aanbod convenience.
Lees berichtBracamonte Convenient Kitchen koopt StarCuisine
Overname - StarCuisine, de specialist in ultraverse gemaksmaaltijden en foodserviceoplossingen, komt volledig in handen van Bracamonte Convenient Kitchen. De overname betekent een aanzienlijke versterking van Bracamonte in retail en foodservice.
Lees berichtVan Loon neemt activiteiten Conveni Landgraaf over
Overname - Van Loon Group heeft de productie en verkoop van verse pastasauzen van Conveni Landgraaf overgenomen. Door deze overname breidt het assortiment verse maaltijden en soepen van Van Loon voor retail en foodservice fors uit.
Lees berichtVan Loon Group en Q-group gaan krachten bundelen
Samenwerking - Van Loon Group en Q-group slaan de handen ineen. Door gebruik te maken van elkaars kennis en ervaring in vlees en convenience producten voor foodservice en retail kunnen zij beter inspelen op de snel veranderende vraag van de markt. Beide bedrijven verwachten gezamenlijk ook sneller te kunnen groeien in de Benelux.
Lees bericht