Burgerme Nederland kijkt terug op succesvol 2024


De introductie van YAY FRY-DAY heeft veel bijgedragen aan de omzet van Burgerme volgens de fastfoodformule / Foto bij: Nationale Franchise Gids/burgerme

Formulenieuws - Fastfood- en bezorgformule Burgerme in Nederland heeft 2024 succesvol afgesloten, zo laat het bedrijf weten. Het is een jaar geweest  van groei, innovatie en goede prestaties. Met meer dan 432.055 bestellingen en een gemiddelde maandomzet per vestiging van €53.273,- laat de formule zien dat het een sterke speler is in de bezorgmarkt, meldt het bedrijf in een persbericht.

In 2023 lag de gemiddelde maandomzet per winkel nog op €49.564. Dit betekent ten opzichte van de omzet vorig jaar van €53.273,- een stevige omzetgroei, waarbij meerdere vestigingen zelfs meer dan €800.000 jaaromzet hebben gerealiseerd, aldus Burgerme. In voorgaande jaren waren er ook berichten over locaties waar het minder goed ging met de omzet.

Yay Fry-Day

Een van de acties die in 2024 een extra impuls gaf aan de omzet was de toevoeging van het Virtual Brand Yay Fry-Day. Dit nieuwe concept van gefrituurde kipproducten heeft een positieve invloed gehad op de omzet en biedt franchisenemers extra verdienmogelijkheden zonder noemenswaardige aanvullende investeringen.

Verbeterde marketing

Verder zijn e afgelopen een aantal aanpassingen geweest in de marketingstrategie en werd de nieuwe franchisewebsite gelanceerd. In de ondersteuning naar de franchisers is volgens Burgerme de afgelopen tijd behoorlijk in geïnvesteerd. Zo zijn de opleidingen verder geüpdatet en uitgebreid, en het Burgerme intranet is voorzien van extra ondernemerstools, inclusief financiële inzichten en hulpmiddelen. Daarnaast zijn er diverse kostenbesparingen doorgevoerd om het rendement voor franchisenemers te verhogen.

Bron: Burgerme/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Nieuwe huisstijl Spare Rib Express na herpositionering

Formulenieuws – Spare Rib Express heeft de afgelopen periodesubtiele aanpassingen aangebracht aan het logo en de gebruikte kleuren. De nieuwe huisstijl maakt onderdeel uit van de nieuwe positionering van de fastfoodformule. De vernieuwingen zijn al zichtbaar op de website, app, verpakkingen, het hoofdkantoor en het wagenpark.

Lees bericht


Vietnamese ambassadeur opent actieweek bij Eazie

Actie  – The Asian Good Food Bar heeft samen met Ngo Huong Nam, ambassadeur van Vietnam, het startschot gegeven voor de nieuwe eazie campagne samen met Miss Linh. Tijdens The Vietnamese Weeks kunnen gasten niet alleen kennismaken met Vietnamese food en drinks, maar maken zij ook kans op een reis naar Vietnam.

Lees bericht






© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid