Campagne ‘Je Verdient Beter!’ van start voor duurzaam ondernemen


Campagne  – Maandag is de campagne ‘Je Verdient Beter!’ van start gegaan van Detailhandel Nederland om winkeliers er op de wijzen dat duurzaam ondernemen ook lonend kan zijn. In de campagne vertellen vier ondernemers dat het energiebesparend maken van hun winkel een prijskaartje had, maar dat het onder aan de streep ook het nodige oplevert. Er worden tips gegeven en het resultaat wordt getoond van hun stappen. Volgens Detailhandel Nederland weten veel ondernemers niet altijd goed waar te beginnen met het energiezuiniger maken van de winkel. Verschillende brancheorganisaties, aangesloten bij Detailhandel Nederland, adviseren hun leden over het nemen van energiebesparende maatregelen, door bijvoorbeeld het aanbieden van een energiescan, zodat duidelijk wordt waarop bespaard kan worden. “Duurzaam ondernemen is een belangrijk thema en ook winkeliers vormen een essentiële groep in de Nederlandse samenleving. Er verandert veel in retailland en de fysieke winkel moet mee in die veranderingen. Ook het nemen van energiebesparende maatregelen hoort daarbij. We roepen hen vooral ook op om met de verhuurders te gaan praten. Het levert voor beide partijen vaak een win-win situatie op”, aldus secretaris Vestigingszaken Tristan Bons van Detailhandel Nederland. Wet Informatieplicht Energiebesparende Maatregelen Vorig jaar werd de Wet Informatieplicht Energiebesparende Maatregelen van kracht. Brancheorganisaties in de detailhandel hebben veel aandacht besteed aan het feit dat ook winkeliers, die onder de informatieplicht vallen, ook de benodigde informatie moeten aanleveren. Binnenkort komt het RVO met gegevens over hoeveel winkeliers zich daadwerkelijk hebben gemeld voor de informatieplicht. De Campagne ‘Je verdient Beter!’ loopt tussen 20 januari en 1 februari. Op de website kunnen winkeliers naar de voor hun specifieke brancheorganisatie geleid worden. Bron: @FoodClicks

Campagne  – Maandag is de campagne ‘Je Verdient Beter!’ van start gegaan van Detailhandel Nederland om winkeliers er op de wijzen dat duurzaam ondernemen ook lonend kan zijn. In de campagne vertellen vier ondernemers dat het energiebesparend maken van hun winkel een prijskaartje had, maar dat het onder aan de streep ook het nodige oplevert. Er worden tips gegeven en het resultaat wordt getoond van hun stappen. Volgens Detailhandel Nederland weten veel ondernemers niet altijd goed waar te beginnen met het energiezuiniger maken van de winkel. Verschillende brancheorganisaties, aangesloten bij Detailhandel Nederland, adviseren hun leden over het nemen van energiebesparende maatregelen, door bijvoorbeeld het aanbieden van een energiescan, zodat duidelijk wordt waarop bespaard kan worden. “Duurzaam ondernemen is een belangrijk thema en ook winkeliers vormen een essentiële groep in de Nederlandse samenleving. Er verandert veel in retailland en de fysieke winkel moet mee in die veranderingen. Ook het nemen van energiebesparende maatregelen hoort daarbij. We roepen hen vooral ook op om met de verhuurders te gaan praten. Het levert voor beide partijen vaak een win-win situatie op”, aldus secretaris Vestigingszaken Tristan Bons van Detailhandel Nederland. Wet Informatieplicht Energiebesparende Maatregelen Vorig jaar werd de Wet Informatieplicht Energiebesparende Maatregelen van kracht. Brancheorganisaties in de detailhandel hebben veel aandacht besteed aan het feit dat ook winkeliers, die onder de informatieplicht vallen, ook de benodigde informatie moeten aanleveren. Binnenkort komt het RVO met gegevens over hoeveel winkeliers zich daadwerkelijk hebben gemeld voor de informatieplicht. De Campagne ‘Je verdient Beter!’ loopt tussen 20 januari en 1 februari. Op de website kunnen winkeliers naar de voor hun specifieke brancheorganisatie geleid worden. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws





Anne&Max lanceert planeetaardige trui tijdens Warmetruiendag

Formulenieuws - Franchiseketen Anne&Max lanceert een ‘planeetaardige’ trui op de zeventiende editie van Warmetruiendag op vrijdag 10 februari. Oprichter Wobbe van Zoelen had al eerder aangegeven met een ‘ludiek iets’ en ‘iets passend’ bij de formule te willen komen in het kader van de energiecrisis en de energiebesparing.  Het is de ‘planeetaardige’ trui geworden.

Lees bericht






© 2023 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid