‘Cas Spijkers’ croquettes voortaan onder CAS Culinair
Introductie – Alle culinaire croquetten, in lijn met de standaard die chef-kok Cas Spijkers 25 jaar geleden inzette, gaan vanaf januari 2020 onder het merk CAS Culinair vallen. De introductie van de nieuwe naam en verpakkingen vindt plaats op de Horecava in januari, gelijktijdig met de introductie van de allereerste nieuwe Petites Croquettes, Al meer dan 25 jaar geleden ontwikkelde kooklegende Cas Spijkers in zijn “De Swaen” in Oisterwijk zijn eerste culinaire croquettes. Sindsdien zijn er verschillende varianten ontwikkeld. Spijkers wilde indertijd aan de traditionele kroket een culinaire meerwaarde geven door deze snack naar een hoger niveau te tillen. Met de opkomst van steeds meer wijn-, tapas- en gastrobars komt de vernieuwde lijn, zoals die op de Horecava wordt gepresenteerd, als alternatief voor de traditionele bitterbal of het kaasplankje. 14 varianten In totaal gaat het bij de Petites Croquettes om 14 varianten van 30 gram, die door kenners zijn ontwikkeld. In het assortiment zitten Aziatische, Mediterrane en klassieke Hollandse smaken. Geheel nieuw zijn de smaken Red Curry croquette, Tom Kha Kai croquette en de (vegetarische) Oesterzwam croquette. GoodLife Foods CAS Culinair is onderdeel van GoodLife Foods, voorheen Izico Food Group. Twee jaar geleden nam GoodLife Foods Excellent Food over, waarvan het toenmalige Cas Spijkers, Culinaire Croquetten & Bitterballen, deel uitmaakte. GoodLife Foods is een van de grootste producenten van snackproducten en verkoopt haar producten verspreid over Europa. Bron: @FoodClicks
Introductie – Alle culinaire croquetten, in lijn met de standaard die chef-kok Cas Spijkers 25 jaar geleden inzette, gaan vanaf januari 2020 onder het merk CAS Culinair vallen. De introductie van de nieuwe naam en verpakkingen vindt plaats op de Horecava in januari, gelijktijdig met de introductie van de allereerste nieuwe Petites Croquettes, Al meer dan 25 jaar geleden ontwikkelde kooklegende Cas Spijkers in zijn “De Swaen” in Oisterwijk zijn eerste culinaire croquettes. Sindsdien zijn er verschillende varianten ontwikkeld. Spijkers wilde indertijd aan de traditionele kroket een culinaire meerwaarde geven door deze snack naar een hoger niveau te tillen. Met de opkomst van steeds meer wijn-, tapas- en gastrobars komt de vernieuwde lijn, zoals die op de Horecava wordt gepresenteerd, als alternatief voor de traditionele bitterbal of het kaasplankje. 14 varianten In totaal gaat het bij de Petites Croquettes om 14 varianten van 30 gram, die door kenners zijn ontwikkeld. In het assortiment zitten Aziatische, Mediterrane en klassieke Hollandse smaken. Geheel nieuw zijn de smaken Red Curry croquette, Tom Kha Kai croquette en de (vegetarische) Oesterzwam croquette. GoodLife Foods CAS Culinair is onderdeel van GoodLife Foods, voorheen Izico Food Group. Twee jaar geleden nam GoodLife Foods Excellent Food over, waarvan het toenmalige Cas Spijkers, Culinaire Croquetten & Bitterballen, deel uitmaakte. GoodLife Foods is een van de grootste producenten van snackproducten en verkoopt haar producten verspreid over Europa. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Drukke eerste dag Gastvrij Rotterdam laat veel nieuws zien
Vakbeurzen – Gastvrij Rotterdam beleefde een drukke eerste dag in Ahoy. Vakwedstrijden en de ruim 500 exposanten hadden veel horecaondernemers naar de horecabeurs in Rotterdam gebracht. Opvallend was dat er ook veel jongeren rondliepen. Geen studenten, maar medewerkers van horecabedrijven. Voor veel exposanten gelijk een mogelijkheid om te investeren in een toekomstige klantengroep. Maar er is ook veel nieuws. Meest opvallende? De...
Lees berichtGoodLife start programma ‘Meer Smaak, Minder Vlees’
Actie – GoodLife Foods wil samen met haar foodservicepartners stappen zetten in duurzamere maaltijden en duurzamer uit eten gaan. Het bedrijf heeft daarvoor het programma 'Meer Smaak, Minder Vlees' ontwikkeld, een nieuw initiatief om de impact van maaltijden en uit eten gaan te verkleinen.
Lees berichtGoodLife Foods neemt Spaanse Audens Group over
Overname - GoodLife Foods is voornemens de Spaanse branchegenoot Audens Group Solutions over te nemen. Beide bedrijven zijn complementair aan elkaar volgens een eigen bericht. Door de overname ontstaat er een combinatie die diepvriessnacks en maaltijdcomponenten produceert en verkoopt in heel Europa.
Lees berichtFHC kiest voor Vega Frick van GoodLife Foods
Formulenieuws – Vegetarische producten staan overal meer in de belangstelling bij de consument. Ook in het cafetariabedrijf en op andere horecalocaties wordt het assortiment vegetarische producten steeds uitgebreider. FHC Formulebeheer ziet de verschuiving in de markt eveneens en kiest voor formules Family en Foodmaster nu voor uitbreiding met de vegetarische frikandel Vega Frick van GoodLife Foods.
Lees berichtIZICO verandert naam in Goodlife Foods
Fastservice - Vanaf 1 februari dit jaar verandert de naam van Izico Food Group in GoodLife Foods. De vele overname de afgelopen jaren maakte een nieuwe naam voor de snackproducent noodzakelijk. Sinds 2013 zijn in totaliteit zeven productiebedrijven door Izico Food Group opgekocht. Het bedrijf is daardoor niet alleen sterk gegroeid, maar heeft door de overnames nu ook vrijwel alle disciplines op...
Lees berichtIZICO Food Group neemt Britse Goodlife Foods over
Overname - IZICO Food Group heeft het Britse Goodlife Foods overgenomen. De overname is gisteren bekend gemaakt en betekent een aanzienlijke versterking van IZICO op de Engelse markt. In 2016 zette IZICO de eerste stap in het Verenigd Koninkrijk met de overname van Daloon Foods, een bedrijf gespecialiseerd in etnische- en vegetarische foodproducten. Met de overname van Goodlife wordt deze positie...
Lees bericht