Claire Revenu nieuwe country director Coca-Cola Nederland

Benoeming - Met ingang van 1 februari 2025 is Claire Revenu de nieuwe country director van Coca-Cola Nederland, zo heeft het bedrijf bekend gemaakt. Zij is daarmee de opvolger van Karlijn in ’t Veld, die per diezelfde datum de functie van vice president Hong Kong, Taiwan, Macao & Mongolia gaat bekleden.
Revenu werkte ruim 10 jaar bij The Coca-Cola Company in Frankrijk, waar zij in 2014 begon als marketing manager Tea & Still Innovation Europa. Hier leidde ze onder andere de lancering van Honest in Europa. Als marketing director Portfolio Expansion France leidde ze de introductie van Fuze Tea en de overname en herlancering van Tropico, een lokale Franse fruitdrank.
Vóór haar nieuwe functie werkte Revenu vanuit Coca-Cola als general manager voor de Olympische en Paralympische Spelen van Parijs 2024. In haar nieuwe rol zal Revenu nauw samenwerken met Jeroen van Vliet, vice president en country director van Coca-Cola Europacific Partners Nederland, de exclusieve bottelaar van Coca-Cola.
Bron: FoodPersonality/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
HorecaEvenTT blijft vaste waarde in het noorden
Vakbeurzen – De vakbeurs HorecaEvenTT in de WTC Expo in Leeuwarden werd goed bezocht. Traditioneel bezoeken altijd veel horecaondernemers van de Waddeneilanden de vakbeurs en ook die waren deze keer weer aanwezig. De beurs valt verder altijd op door de warme aankleding van de expositieruimte en de verzorgde stands.
Lees berichtFanta en Warner samen in promotie film ‘Beetlejuice Beetlejuice’
Samenwerking – Fanta en Warner Bros. Pictures hebben de handen ineengeslagen voor een samenwerking rondom de langverwachte griezelfilm Beetlejuice Beetlejuice. De film is vanaf 5 september 2024 te zien in de Nederlandse bioscopen. Fanta introduceert ter gelegenheid van de samenwerking speciale Halloween-verpakkingen met de Beetlejuice-personages.
Lees berichtRode Coca-Cola-kratten voortaan van 97% gerecycled plastic
Verduurzamen - Coca-Cola Europacific Partners Nederland laat weten dat de bekende rode kratten voortaan gemaakt zullen worden van 97% gerecycled plastic₁. Het gerecyclede materiaal bestaat uit 85% oude rode kratten en 15% gerecyclede tulpennetten. Om dit mogelijk te maken werkt de Coca-Cola bottelaar samen met de lokale recycler Healix en krattenproducent Schoeller Allibert.
Lees bericht‘Festivals vaker in zee met GiG Hard Seltzer’
Festivals – Volgens de initiatiefnemers achter GiG Hard Seltzer zijn zij straks bij de meeste festivals terug te vinden. Ook de supermarkten omarmen het jonge bedrijf en zorgen voor een aanzienlijke groeispurt.
Lees berichtAbsolut Vodka & Sprite introduceren Ready-To-Drink cocktail
Introductie – Coca-Cola in Nederland introduceert Absolut Vodka & Sprite in Nederland. De gemixte cocktail is verkrijgbaar als 250ml ‘Ready-To-Drink' (RTD). Hiermee brengen Coca-Cola en Pernod Ricard twee iconische merken samen die wereldwijd een bekendheid hebben opgebouwd.
Lees berichtNieuwe Coca-Cola Creations in het teken van K-pop
Introductie – Coca-Cola introduceert de eerste Coca-Cola Creations van 2024: Coca-Cola K-Wave Zero Sugar. De limited edition variant is geïnspireerd op K-pop, een subcultuur uit Zuid-Korea dat inmiddels wereldwijd ongekend populair is door de Koreaanse popmuziek, films, beauty- en fashiontrends.
Lees bericht