Co-branding tussen Restopia Professional en Garden Gourmet


Nestlé Professional en Restopia gaan samenwerken met Garden Gourmet

Samenwerking - Nestlé Professional en Innogusto hebben de handen ineengeslagen met een ‘Made with Garden Gourmet’-co-branding voor twee producten van Restopia Professional. De samenwerking houdt in dat voor de twee Restopia-producten een vleesalternatief van Garden Gourmet wordt gebruikt.

De samenwerking richt zich volgens de bedrijven op de foodservice en de markt van maaltijdproducenten. De eerste Garden Gourmet co-branded producten van Innogusto zijn Plant-based Bolognese Naturel en Kruidige Bolognese van Restopia Professional.

Nestlé Professional ziet in Innogusto de geschikte partner om zijn Garden Gourmet Professional-producten in te zetten in plant-based maaltijdonderdelen van restaurantkwaliteit. Voor Innogusto bekent de samenwerking een upgrade qua smaak en textuur. Daarnaast werkt Innogusto met producten met goede voedingswaarden en alle producten van Garden Gourmet Professional zijn gecertificeerd vegan met Nutri-Score A.

Bron: Innogusto/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Horecavakbeurs Gastvrij Rotterdam breekt alle records

Vakbeurzen - Ruim 450 exposanten en 16.757 bezoekers bezochten tijdens de afgelopen dagen Gastvrij Rotterdam. Daarmee is het eerdere record in 2019 met 16.303 bezoekers verslagen en werd de horecavakbeurs afgelopen dagen in Rotterdam Ahoy de grootste editie tot nog toe.

Lees bericht


Health Food Wall en LIVEKINDLY slaan handen ineen

Samenwerking - Health Food Wall, met de slimme fridges voor openbare ruimten, slaat de handen in een met plantaardige multinational LIVEKINDLY Collective. De samenwerking betekent dat het assortiment binnen de fridges wordt uitgebreid met de plant-based producten van Oumph! en LikeMeat.

Lees bericht



Hoopheggen en Nestlé gaan biodiversiteit in Nederland vergroten

Samenwerking – Stichting Hoopheggen en Nestlé Professional willen een bijdrage leveren aan de verbetering van de Nederlandse biodiversiteit. De komende maanden gaan de partijen in een samenwerking voor elke geplaatste NESCAFÉ koffiemachine tweeënhalve meter heg plaatsen en zelf ook deze heggen mee te planten bij bedrijven.

Lees bericht



© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid