Co-branding tussen Restopia Professional en Garden Gourmet


Nestlé Professional en Restopia gaan samenwerken met Garden Gourmet

Samenwerking - Nestlé Professional en Innogusto hebben de handen ineengeslagen met een ‘Made with Garden Gourmet’-co-branding voor twee producten van Restopia Professional. De samenwerking houdt in dat voor de twee Restopia-producten een vleesalternatief van Garden Gourmet wordt gebruikt.

De samenwerking richt zich volgens de bedrijven op de foodservice en de markt van maaltijdproducenten. De eerste Garden Gourmet co-branded producten van Innogusto zijn Plant-based Bolognese Naturel en Kruidige Bolognese van Restopia Professional.

Nestlé Professional ziet in Innogusto de geschikte partner om zijn Garden Gourmet Professional-producten in te zetten in plant-based maaltijdonderdelen van restaurantkwaliteit. Voor Innogusto bekent de samenwerking een upgrade qua smaak en textuur. Daarnaast werkt Innogusto met producten met goede voedingswaarden en alle producten van Garden Gourmet Professional zijn gecertificeerd vegan met Nutri-Score A.

Bron: Innogusto/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Garden Gourmet komt met plantaardige witvis

Introductie - Garden Gourmet introduceert deze week zijn plantaardige alternatief voor witvis op de Nederlandse markt. Het plantaardige merk introduceert ‘Marine-Style Crispy Filet’ en ‘Marine-Style Crispy Nuggets’ en breidt hiermee zijn portfolio van plantaardige producten uit.

Lees bericht


Redefine Meat zet definitieve stap naar retail

Supermarkt – Redefine Meat, dat bij de lancering in 2022 had aangekondigd een plant-based merk te zijn voor de foodservicesector, gaat toch grotere stappen zetten in de retail. Onlangs werd het product, de ‘flank steak’ en de verpakking gepresenteerd bij Ron’s Gastro-bar in Amsterdam.

Lees bericht


Cateraar kan milieukosten verlagen door dierlijk eiwit te schrappen

Onderzoek - Broodbeleg zorgt binnen catering verreweg voor de hoogste milieukosten, vooral vanwege de dierlijke eiwitten. Dat blijkt uit onderzoek van CE Delft gedaan bij cateraar Hutten en drie cateringlocaties. Belangrijk doel van het onderzoek was te kijken met welke voedingsproducten bedrijfsrestaurants hun assortiment het snelst kunnen verduurzamen. Het schrappen van dierlijk eiwit in het assortiment zorgt voor een aanzienlijke...

Lees bericht






© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid