Coca-Cola en de horeca trakteren op gratis drankje


Campagnes - Frisdrankfabrikant Coca-Cola trakteert samen met enkele horecapartners gasten op een gratis drankje. De actie maakt onderdeel uit van de nieuwe campagne ‘Open Like Never Before’.

Coca-Cola wil met de campagne laten zien dat gasten meer dan ooit welkom zijn en dat mensen moeten genieten van wat we om ons heen hebben. Iedereen kan in principe aan de ‘gratis-drankje-actie’ deelnemen door een voucher te downloaden. Bij de deelnemende horecazaken kan de voucher vervolgens worden ingeleverd voor een gratis Coca-Cola regular, zero sugar of light. De traktatie van horecaondernemers en Coca-Cola gaat live onder de campagnetitel ‘Deze Coca-Cola krijg je van ons’. In totaal doen er zo’n 2600 horecazaken in Nederland aan de campagne mee. Op GoogleMaps is te zien waar die zaken zich bevinden. De campagne loopt van 31 augustus tot en met 20 september.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Nationale Horecadag in het teken van Trots op de Horeca

Nationale Horecadag - Onlangs publiceerde L1NDA haar grootschalig onderzoek waarin naar voren kwam dat het aantal werkenden in de horeca weer op het niveau is van voor corona. Weliswaar met grote verschillen in sectoren, maar de algemene tendens is positief. Is er reden tot voorzichtige positiviteit en optimisme? Als je het aan de organisatie van de Nationale Horecadag vraagt...

Lees bericht



Regionale aanpak vraagt vroege sluiting horeca Randstad

Coronamaatregelen – De horecabedrijven in het westen van het land moeten eerder dicht en het maximum aantal mensen in feestzaal gaat terug van honderd naar vijftig. Dat zijn de belangrijkste uitkomsten van de persconferentie van vrijdagavond van premier Mark Rutte en minister Hugo de Jonge van Volksgezondheid.

Lees bericht

Horecabezoek in juli en augustus weer bijna op oude niveau

Onderzoek - Één zwaluw maakt nog geen zomer, maar lichtpuntjes zijn er wel. Doordat veel mensen de vakantie in eigen land hebben doorgebracht en het mooie terrasweer, hebben veel mensen de weg naar de horecabedrijven weer weten te vinden. Niet alleen de jongeren, maar ook de groep ouder dan 50 jaar.

Lees bericht


Rabobank ziet horeca in derde kwartaal opveren

Analyse – De Nederlandse economie herstelt zich traag van alle beperkende coronamaatregelen, maar toch ziet de Rabobank ook lichtpuntjes. In een maandag verschenen rapport verwacht de bank dat de horecaomzet in het derde kwartaal opveert. Maar of die doorzet is de vraag. Veel zal afhangen van het vertrouwen van de consument, want die is nog erg voorzichtig.

Lees bericht

Coca-Cola Nederland stapt over op flessen van gerecycled plastic

Duurzaamheid – Coca-Cola laat weten in Nederland volledig over te stappen op flessen gemaakt van 100% gerecycled plastic. Met deze stap is het niet langer nodig om nieuw plastic te gebruiken bij het maken van nieuwe flessen. Nederland is na Zweden het tweede land wereldwijd waar Coca-Cola stopt met het gebruik van nieuw plastic in alle flessen.

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid