Coca-Cola en de horeca trakteren op gratis drankje
Campagnes - Frisdrankfabrikant Coca-Cola trakteert samen met enkele horecapartners gasten op een gratis drankje. De actie maakt onderdeel uit van de nieuwe campagne ‘Open Like Never Before’.
Coca-Cola wil met de campagne laten zien dat gasten meer dan ooit welkom zijn en dat mensen moeten genieten van wat we om ons heen hebben. Iedereen kan in principe aan de ‘gratis-drankje-actie’ deelnemen door een voucher te downloaden. Bij de deelnemende horecazaken kan de voucher vervolgens worden ingeleverd voor een gratis Coca-Cola regular, zero sugar of light. De traktatie van horecaondernemers en Coca-Cola gaat live onder de campagnetitel ‘Deze Coca-Cola krijg je van ons’. In totaal doen er zo’n 2600 horecazaken in Nederland aan de campagne mee. Op GoogleMaps is te zien waar die zaken zich bevinden. De campagne loopt van 31 augustus tot en met 20 september.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
‘Festivals vaker in zee met GiG Hard Seltzer’
Festivals – Volgens de initiatiefnemers achter GiG Hard Seltzer zijn zij straks bij de meeste festivals terug te vinden. Ook de supermarkten omarmen het jonge bedrijf en zorgen voor een aanzienlijke groeispurt.
Lees berichtSchiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon
Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.
Lees berichtCompass Group nieuwe horecapartner WEC
Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.
Lees berichtBiertje in Europees restaurant het duurst in Noorwegen
Prijsvergelijking – Van alle Europese steden is de gemiddelde prijs van een biertje in Noorwegen het duurst. Portugal is het goedkoopst, maar voor wie echt voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten voor zijn biertje in een restaurant moet naar Noord-Macedonië.
Lees berichtCIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf
Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit. Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.
Lees berichtAbsolut Vodka & Sprite introduceren Ready-To-Drink cocktail
Introductie – Coca-Cola in Nederland introduceert Absolut Vodka & Sprite in Nederland. De gemixte cocktail is verkrijgbaar als 250ml ‘Ready-To-Drink' (RTD). Hiermee brengen Coca-Cola en Pernod Ricard twee iconische merken samen die wereldwijd een bekendheid hebben opgebouwd.
Lees bericht