Coca-Cola en OREO samen in Limited-Edition zero sugar
Introductie – De merken Coca-Cola en OREO hebben de handen ineengeslagen als ‘besties’ om een exclusief product in beperkte oplage te creëren: Coca-Cola OREO zero sugar Limited Edition. De samenwerking draait om het vieren van vriendschap.
Beste vrienden oftewel ‘Besties’ nemen soms eigenschappen van elkaar over, waardoor ze elkaar versterken. "Het combineren van de twee iconische merken is misschien onverwacht, maar voelt heel goed omdat we op veel manieren op elkaar lijken", zegt Oana Vlad, Senior Director, Global Strategy bij The Coca-Cola Company. Eugenia Zalis, Global Head of Marketing and Brand voor OREO van Mondelez International voegt daaraan toe: "Bij OREO streven we naar nieuwe manieren om consumenten te prikkelen en met deze samenwerking hebben we de lat nog hoger gelegd. De samenwerking is een unieke manier om onze fans te verenigen en de kracht van verbondenheid en saamhorigheid te vieren."
Spotify
In samenwerking met Spotify is een exclusief platform ontworpen genaamd 'Bestie Mode Digital Experience'. Het platform is ontworpen om de muzieksmaak van vrienden te laten samenkomen en er vervolgens met elkaar van te genieten.
Bron: Coca-Cola/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Baker & Baker introduceert Côte d’Or muffins & donuts
Introductie - De Europese fabrikant van bakkerijproducten Baker & Baker introduceert muffins en donuts van het merk Côte d'Or. Vanaf september zijn de muffins en donuts in de Benelux verkrijgbaar bij een aantal retailers en foodservicebedrijven.
Lees berichtNieuwe campagne Rivella richt zich op standaardkeuze
Frisdrank - Rivella lanceert een nieuwe die ervoor moet zorgen dat mensen vaker naar het eigenzinnige frisdrankmerk grijpen, dan naar hun standaardkeuze. Uit onderzoek blijkt namelijk dat veel mensen Rivella kennen, maar er niet spontaan aan denken als ze een frisdrank kiezen.
Lees berichtPepsi komt met blauwe ‘Electric Blue’ cola
Introductie – Pepsi wil de cola-categorie opschudden met de lancering van een gloednieuwe, limited edition blauwe cola: Pepsi Electric. Na de rebranding van het merk eerder dit jaar en voortdurende smaakinnovatie binnen de markt, wil het colamerk met de nieuwe lancering inspelen op de voorkeuren van Generatie Z.
Lees berichtfritz-kola komt met nieuw design fles
Frisdranken - Het Duitse indie-kola merk fritz-kola introduceert een gemoderniseerd ontwerp voor de glazen flessen. Als onderdeel van het nieuwe ontwerp hebben merk illustrator Chris Mitchell en het Engelse ontwerpbureau Robot Food een vernieuwd fritz-kola merk logo ontworpen en een nieuw etiket met informatie over het bedrijf en de ingrediënten.
Lees berichtPrijsontwikkeling cafetaria’s in 2024 stabiel
Analyse - Na 2 jaar van substantiële prijsstijgingen is het beeld over de eerste maanden van 2024 nu veel constanter. De prijsstijgingen zoals uit het verleden doen zich nu niet meer zo sterk voor.
Lees berichtCaroline Baume benoemd als Marketing Director Mondelēz Benelux
Benoeming – Mondelēz International heeft Caroline Baume aangesteld als Marketing Director Benelux. Zij krijgt de verantwoordelijkheid voor merken binnen alle categorieën: Biscuits, Chocolate, Cheese & Grocery.
Lees bericht