Coca-Cola introduceert in 2025 diverse nieuwe smaken
Introducties - Coca-Cola introduceert in 2025 weer een reeks innovaties in het frisdrankschap. De frisdrankleverancier blijft zich richten op vernieuwing om in te spelen op de behoeften en smaakvoorkeuren van consumenten. Dit jaar introduceert het merk een breed scala aan innovaties, met verrassende smaken, suikervrije varianten en vernieuwde verpakkingen.
De innovaties gelden voor vrijwel alle merken van Coca-Cola en zitten niet alleen bij de frisdranken, maar ook bij Monster Energy. Zo brengt Coca-Cola bij Fanta een limited edition, namelijk Fanta Tutti Frutti Zero Sugar. Een tropische frisdrank met een bruisende mix van fruitige smaken en een speelse twist. Verkrijgbaar in blik en de 1,5L PET-fles. Maar ook de Fanta Exotic Zero Sugar. Een frisdrank met een tropische vruchtensmaak, gemaakt met 4,4% sap en zonder suiker. De frisdrank was al verkrijgbaar in een 250 ml blikje en een 1,5L PET-fles, maar nu is die ook in een vernieuwde 500ml PET-fles verkriigbaar in het Away from Home-kanaal.
Coca-Cola Zero Sugar Lime
Coca-Cola Zero Sugar Lime is de nieuwste toevoeging aan het Coca-Cola Zero Sugar-assortiment. Deze variant combineert de iconische Coca-Cola smaak met een hint van limoen, zonder suiker of calorieën. Ook Fuze Tea breidt het assortiment verder uit met een nieuwe smaak en meer verpakkingen.
Powerade
Vorig jaar deed het merk Powerade haar intrede op de Nederlandse markt en ook dat merk krijgt er een paar smaken bij, namelijk de Mountain Blast Zero en de isotone sportdrank Golden Mango. En ook Monster Energy komt met drie nieuwe smaken.
Tot slot in de mixdrinks wordt Absolut & Sprite Ready To Drink, dat vorig jaar werd geïntroduceerd, uitgebreid met Absolut Vodka & Sprite Watermelon en Adsolut Vodka & Sprite Pineapple.
Bron: Coca-Cola/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
VVD-Kamerlid Rosemarijn Dral op werkbezoek bij Vrumona
Frisdranken - Bij frisdrankproducent Vrumona in Bunnik vond gisteren een verdiepend gesprek plaats met Rosemarijn Dral (VVD) over de impact van de huidige verbruiksbelasting op het MKB en het belang van een eerlijker fiscaal beleid binnen de voedingsmiddelenindustrie.
Lees berichtPesco Supply onderdeel van Duitse groothandel Famobra
Overname - De Utrechtse drankengroothandel Pesco Supply wordt overgenomen door de Duitse groothandel Famobra, onderdeel van het Deense familieconcern Fleggaard Holding. Met deze stap bundelen de partijen hun krachten op het gebied van bier, sterke drank en frisdranken, met een verwachte gezamenlijke jaaromzet van ruim 250 miljoen euro.
Lees berichtPSV en Coca-Cola verlengen samenwerking
Sport - PSV en Coca-Cola Europacific Partners Nederland (CCEP) hebben hun samenwerking verlengd. Supporters kunnen ook de komende jaren in het Philips Stadion terecht voor het uitgebreide Coca-Cola-assortiment, waaronder ook de merken Fanta, Sprite, Fuze Tea en Chaudfontaine.
Lees berichtEfteling en Coca-Cola verlengen samenwerking tot 2030
Leisure - De Efteling en Coca-Cola Europacific Partners Nederland (CCEP) hebben hun samenwerking opnieuw verlengd. De samenwerking loopt al een aanatal jaar en wordt nu verlengd tot 2030.
Lees berichtEnergiedrank Celsius komt naar Nederland
Energiedrinks - Celsius Holdings, Inc. laat weten dat bedrijf internationaal wil uitbreiden met energiedrank Celsius en dat het distributie zal uitbreiden naar Nederland. In samenwerking met Suntory Beverage & Food Benelux zijn de Celsius-producten binnenkort bij Albert Heijn verkrijgbaar.
Lees berichtGoedkopere producten uit Duitsland bij Picnic verkrijgbaar
Websuper – Ruim twee jaar nadat online supermarkt Picnic meldde dat veel producten in Duitsland aanzienlijk goedkoper zijn dan in Nederland, start het bedrijf een nieuwe campagne. In de bestelapp zijn vanaf deze week ongeveer vijftig populaire producten verkrijgbaar die goedkoper in Duitsland zijn ingekocht.
Lees bericht